deel 65

19 1 0
                                    

Perrie pov
Ik loop de straat binnen van mij en Jade. Lara heb ik thuis gebracht en ik weet even niet wat ik moet voelen. Ik open voorzichtig te voordeur en loop naar binnen. Ik sluit de deur achter me en het is pikkedonker binnen. Logisch want het is midden in de nacht. Ik trek mijn jas en schoenen uit en loop daarna stil naar boven. Ik loop onze slaapkamer binnen en ik zie Jade rustig slapen. Ik zucht, hoe kon ik haar zoveel pijn doen? Ik slik en trek mijn kleding uit. Ik pak mijn pyjama aan en ga naast Jade liggen in bed. Ik lig op mijn rug en staar naar het plafond. Ik zucht diep, hoe kon ik dit ooit doen? 'babe?' hoor ik zacht. Ik kijk kort naar Jade 'ja?' vraag ik zacht. 'Ben je er weer?' vraagt ze lief. Ik bijt op mijn lip 'ja' zeg ik zacht. 'Come here i want to cuddle' zegt ze zacht. Hoe kan haar dit aan doen? Ik ga op mijn zij liggen en trek haar tegen mij aan. Ik lig weer op mijn rug en ze ligt met haar hoofd op mijn borst. Ik sla mijn armen stevig om haar heen. 'Hoe was het?' vraagt ze. Ik zucht diep 'Ja wel leuk' zeg ik. 'En bij jou?' vraag ik. 'Ja lekker rustig' lacht ze zacht. Ik glimlach zacht en ik ga met mijn hand door haar haren heen. Ik verneem dat ze ontspant en een warm gevoel stroomt door mijn lichaam. Moet ik het haar gewoon vertellen? Ik bedoel dat zou haar hart breken. Ik zucht diep en kuch even. 'Babe?' vraag ik. Het blijft even stil 'babe?' vraag ik nog eens. Dat betekent dus dat ze slaapt. Ik sluit mijn ogen en zucht diep. Hoe moet ik dit ooit gaan vertellen?

De volgende ochtend wordt ik wakker van de zon die in mijn gezicht schijnt. Ik zucht en open mijn ogen. Ik wil tegen Jade aan kruipen maar dan verneem ik dat ze er niet meer ligt. Ik zucht diep en verberg mijn gezicht in de kussen. Ik denk meteen weer aan gister avond. Wat mij een misselijk gevoel op levert. Ik wil helemaal niks met Lara, ik wil alleen maar Jade. Het was gewoon een stomme fout meer niet. Ik zucht diep en besluit maar op te staan.

Ik loop de trap af en ik zie Jade op de bank zitten. 'Hey babe' en ik wil haar een knuffel geven. Maar ze duwt me weg en kijkt me aan met betraande ogen. Oh god ze weet het. 'Babe?' vraag ik zacht. 'Hoe kon je dit doen Pez?' vraagt ze huilend. Ik slik 'laat me het alsjeblieft uitleggen' huil ik. 'Wat valt er nog uit te leggen? Ik heb de foto's gezien!' roept ze huilend. Er rollen meerdere tranen over mijn wangen 'het was een domme fout Jade!' roep ik. Ze verbergt haar gezicht in haar handen. Ik ga naast haar zitten en wil mijn armen om haar heen slaan. Maar ze duwt me weg 'ik wil je troosten babe' zeg ik zacht. 'Jij bent de reden dat ik huil' zegt ze huilend. Ze staat op 'ik wil dat je weg gaat' zegt ze dan. Ik sta op 'please laat me het gewoon uit leggen' huil ik. Ze vouwt haar armen over elkaar heen en staart naar de grond. 'Zeg me alsjeblieft dat we nog een koppel zijn?' Vraag ik hopend. Ze zucht diep 'laat me hier gewoon even over nadenken' huilt ze. Ik knik 'ik ga wel voor een paar dagen naar mijn moeder' zeg ik zacht. Ze reageert niet en blijft naar de grond staren. Ik zucht diep en kom dichterbij haar staan. 'Weet dat ik zielsveel van je houdt. Die kus die hebt gezien was gewoon een stomme fout Jade' zeg ik. Ze knikt enkel 'jij bent de enige voor me' fluister ik. Ze kijkt me aan en er rollen meerdere tranen over haar wangen. 'Ga alsjeblieft' fluistert ze. Ik knik en loop de woonkamer uit. Er rollen steeds meerdere tranen over mijn wangen terwijl ik naar boven loop. Ik loop onze kamer binnen en laat me op mijn buik vallen op ons bed. Ik verberg mijn gezicht in het kussen en ik begin zacht te huilen. Hoe kon ik dit ooit doen? 'Pez?' hoor ik dan zacht. Ik haal mijn gezicht uit de kussen en kijk achterom. Ik zie Emma staan in de deuropening en ik ga meteen rechtop zitten. 'Wat is er?' vraagt ze bezorgd. 'Heeft Jade je niks verteld?' vraag ik terwijl ik mijn tranen weg veeg. Ze schud haar hoofd 'ik ben letterlijk net wakker' zegt ze. Ik knik 'wacht, moet je niet naar school vandaag?' vraag ik. 'Nope ben vandaag vrij' zucht ze. Ik knik 'maar wat was er nou?' vraagt ze weer. Ik zucht diep en ze gaat op randje van het bed zitten.

'Ik heb een grote fout gemaakt Emm' zucht ik. Ze kijkt me niet begrijpend aan 'ik heb met een andere meid gezoend gister avond' zeg ik zacht. Haar ogen worden groot 'Pez hoe kon je dat doen?' zucht ze. Ik zucht diep 'ik weet het, ik snap het zelf ook niet' zucht ik diep. 'En nu?' vraagt ze. 'Ik moet voor een poosje weg' zucht ik. 'Zijn jullie uit elkaar?' vraagt ze voorzichtig. 'Jade heeft tijd nodig om erover na te denken' zeg ik. Ze knikt begrijpelijk 'waar ga je heen dan?' vraagt ze. 'Naar mijn moeder' zeg ik. Ze knikt en staat op 'ik ga maar eens bij mam kijken' zucht ze. Ik knik en glimlach kleintjes. Ze glimlacht kleintjes terug en loopt de slaapkamer uit. Ik sta zuchtend op en pak een skinny jean met een oversized hoodie. Ik kleed me om en ga dan voor de spiegel staan in onze kamer. Ik borstel mijn haren door en maak een slordige knot. Ik pak mijn koffer en prop er wat kleding in. Ik pak ook mijn telefoon lader en wat andere spullen wat ik nodig ben. Als ik alles heb rits ik mijn koffer dicht en loop ik naar beneden.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu