deel 62

18 1 0
                                    

Jade pov
De volgende ochtend open ik mijn ogen en ik zie dat Perrie nog rustig ligt te slapen in mijn armen. Ik glimlach en ze mompelt wat. Ze kruipt wat dichter tegen me aan. Ze slaat haar armen stevig om mijn middel en legt haar hoofd op mijn borst. Mijn hart begint als een gek te kloppen en ik kijk blozend naar Perrie. Ik ga met mijn hand door haar haren heen. 'Nawhh' hoor ik ineens. Ik kijk naast me en Jesy zit rechtop in bed naar ons te kijken. Ik bloos 'jullie zijn echt cute samen' zegt ze zacht. Ik glimlach breed 'dankje Jes' lach ik zacht. Ze grinnikt en kijkt weer verder op haar telefoon. Ik kijk naar Leigh die ook nog rustig ligt te slapen. Ik lach zacht en richt me weer op Perrie. 'Hoelaat is het?' vraag ik aan Jesy. 'Half 8' zucht ze. 'Misschien moeten we Perrie en Leigh dan wakker maken' zucht ik. Ze knikt 'goed idee' geeft ze toe. 'Ik maak Leigh wakker doe jij Pez?' vraagt ze met een grijns. Ik grinnik en knik dan. Zs schud Leigh heen en weer wat niet zo goed helpt. Dan begint ze te roepen 'wakker worden!' roept ze. Leigh schiet omhoog en Perrie blijft rustig door slapen. 'Jes' zucht Leigh. Jesy en ik beginnen allebei te lachen 'ja lach maar' zucht ze. We lachen nog steeds zacht en ze kijkt ons zuur aan. Ik besluit Perrie dan maar wakker te maken. Ik schud haar heen en weer maar ze blijft natuurlijk gewoon door slapen. 'Jade dat helpt niet' zegt Leigh droog. 'Goh je meent het' zeg ik droog terug. Ze grinnikt en pakt haar telefoon erbij. Ik zucht en duw haar van me af. Ze mompelt wat en slaapt gewoon verder. Ik stap voorzichtig uit bed en Jesy en Leigh volgen elke beweging die ik maak. Ik kom voor het bed staan en ik grijns. Ik spring op het bed bovenop Perrie. Ze gilt hard en ik lig bovenop haar. We kijken elkaar aan 'heyy' zeg ik met een grijns. Ze zucht 'moet dit op de vroege ochtend?' vraagt ze chagereinig. Ik rol mijn ogen 'ja want ik kreeg je niet wakker' mompel ik. Ik klim van haar af en ga gewoon op het bed zitten. Perrie komt zuchtend rechtop zitten 'iemand heeft hier een ochtend humeur' zegt Jesy. Perrie kijkt haar zuur aan 'shut up ' mompelt ze. Ik zucht en pak maar mijn telefoon erbij. Ik scroll wat door Instagram heen.

'Ik heb echt geen zin in die interviews' mompelt Leigh. Jesy knikt 'mee eens' zucht ze. 'Zou het weer al beter zijn dan?' en ik kijk de meiden vragend aan. 'Kijk naar buiten en dan weet je het antwoord' zegt Perrie droog. Ik negeer het want ik weet dat ze een ochtend humeur heeft. Ik sta op en kijk naar buiten. Zover ik nu kan zien is het beter. Ik zucht opgelucht 'en?' vraagt Perrie. Ik haal mijn schouders op 'zover ik nu kan zien is het beter' antwoord ik. Ze knikt en ik ga naast haar zitten op het bed. 'Dan hoop ik maar dat we vandaag naar huis kunnen' zegt Jesy. Ik knik instemmend 'vast wel' antwoord Leigh. 'En hoe ging het gister bij Emma en Daan?' vraagt Jesy. Ik haal mijn schouders op 'heb haar verder niet echt meer gesproken' antwoord ik. Ze knikt 'zou wel druk bezig zijn   met Daan' zegt Perrie terwijl ze op haar telefoon kijkt. Ik reageer niet en rol mijn ogen. Jesy kijkt me bezorgd aan maar ik schud mijn hoofd en glimlach. Ze glimlacht terug 'Ik ga me maar eens omkleden' zucht ik. Ik wacht niet op antwoord en ik pak mijn kleding en loop door naar de badkamer. Hier liggen gelukkig washandjes dus ik begin mijn lichaam te wassen. Daarna trek ik mijn broek aan. De badkamer deur gaat open en Perrie komt binnen lopen. Ik glimlach kort en trek ondertussen mijn bh aan. Ze sluit de deur achter zich en ze komt naast me staan. Ik doe ondertussen mijn hoodie weer aan. 'Babe?' vraagt ze. Ik kijk haar aan 'ja?' vraag ik. 'Sorry' zegt ze zacht. 'Dat ik zo deed bedoel ik' mompelt ze er achteraan. Ik glimlach en leg mijn handen op haar heupen. Ik trek haar tegen me aan en ze slaat haar handen om mijn nek heen. We kijken elkaar aan 'je hoeft echt geen sorry te zeggen' zeg ik zacht. Ze glimlacht 'ik meen het' zeg ik weer. Ze knikt 'ik weet dat je dan gewoon moe bent' leg ik uit. Ze lacht zacht en ik druk mijn lippen op die van haar. Ze gaat met haar handen door mijn haren heen en ik kreun zacht. We trekke terug 'babe' sist ze. Ik bloos en ze giechelt. 'I love you' zeg zacht. Ze glimlacht breed 'i love you to' en ze drukt haar lippen weer op die van mij. Ze likt over mijn lip en ik open mijn mond. Ik geef toestemming en de hele dierentuin ontploft in mijn buik.

We trekken terug en we kijken elkaar glimlachend aan. 'Je bent echt leuk Jadey' giechelt ze. Ik bloos 'jij ook Pez' zeg ik blozend. Ze bloost ook en geeft me nog een kus. 'Ik ga me maar ook eens omkleden' lacht ze zacht. Ik grinnik en we laten elkaar los. Ze kleed zich en trekt daarna haar bh uit. Ik staar haar aan 'blijf je kijken?' vraagt ze grijnzend. Ik grijns en knik. 'Ik vind het wel mooi uitzicht' grijns ik. Ze bloost en trekt ook haar broek aan. Ik blijf elke bewegingen die ze maakt volgen. Daarna trekt ze ook haar shirt aan en kijkt mij kort aan. Ik blijf haar aankijken en ze bloost. Ze kijkt daarna in de spiegel en borstelt haar haren door. Ik glimlach 'wat ben je mooi' floep ik eruit. Ze kijkt mijn kant op en ze bloost weer. 'Ik meen het' zeg ik weer. 'Je bent zo prachtig Pez' ze wordt nog roder. Ik giechel en loop op haar af. Ik duw haar tegen de wasbak aan en leg mijn handen op haar wangen. Ze kijkt me nog steeds blozend aan en ik grijns. Ik druk mijn lippen op die van haar. Ze gaat er gelijk mee in en ik lik over haar lip. Ze opent haar mond en de kus wordt gelijk ruw. Ik voel weer de hele dierentuin en alles om mij heen verdwijnt. We trekken terug en kijken elkaar verliefd aan. 'Je bent echt mijn droomvrouw weet je dat' fluister ik. Ze giechelt 'Ik voel me zo gelukkig bij je' zeg ik met een brede glimlach. Ze glimlacht ook breed 'ik ook bij jou babe' zegt ze zacht. Nu is het mijn beurt om te blozen. Ze grinnikt 'onze band wordt steeds sterker' zeg ik. Ze glimlacht en knikt 'mee eens sinds de ruzies die we hebben gehad is onze band steeds beter geworden' glimlacht ze. Ik glimlach en knik 'daar ben ik het mee eens' en ik geef haar nog een kus. 'Ik ga me nog even verder gereed maken' zeg ik. Ze knikt en we laten elkaar los.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu