deel 66

27 1 0
                                    

Perrie pov
De volgende ochtend wordt ik wakker van mijn telefoon. Ik zucht en graai met mijn ogen dicht naar mijn telefoon. Maar dan valt die op de grond en ik zucht diep. 'Waarom ook altijd?' Zucht ik. Ik open mijn ogen en ga rechtop zitten. Ik pak mijn telefoon en ik zie dat Jesy mij belt. Ik maak me alvast klaar voor de preek. Ik neem op 'met Perrie' zeg ik slaperig. 'Goh je meent het' zegt ze droog. Ik rol mijn ogen 'heel grappig Jes' zucht ik. 'Ik weet het' zegt ze. 'Maar ik kom er zo aan dus stap maar alvast uit bed' zegt ze. Ik zucht diep 'Jes het is nog vroeg' zucht ik. 'Het is 11 uur Pez' zegt ze. Ik wil net wat zeggen maar ze is me al voor. 'Tot zo Pez' en ze hangt op. Ik zucht en laat me weer achterover vallen op bed. Ik staar naar het plafond en gelijk gaan mijn gedachtes naar Jade. Ik sluit mijn ogen en ik zie haar gezicht voor me. Haar mooie ogen en haar lieve glimlach. Ik zucht diep want ik mis haar vreselijk. Dat ik s'nachts tegen haar aan kan kruipen dat mis ik zo erg. Ik open mijn ogen weer en zonder dat ik het door heb rollen er tranen over mijn wangen. Ik veeg ze snel weg want door mij zijn we nu soort van uit elkaar. Ik heb het zelf veroorzaakt.

Ik sta op en pak mijn kleding van gisteren. Ik loop door naar de badkamer die vast zit aan de slaapkamer. Ik zet de douche aan en kleed me ondertussen uit. Ik stap onder de warme stralen en ik sluit mijn ogen. Ik geniet van de warmte en denk meteen weer aan Jade. Hoe we wakker worden naast elkaar, hoe we samen op de bank liggen te knuffelen. Ik zucht en open mijn ogen weer. Ik pak de shampoo voor mijn haren en smeer het erin. Ik spoel het daarna uit en pak dan de conditioner. Ik smeer dat er ook in en laat het even intrekken. Daarna spoel ik het uit en was ik mijn lichaam ook. Ik blijf nog even onder de warme stralen staan.

Ik stap onder de douche vandaag en droog me lichaam af. Ik kleed me daarna aan en pak de föhn. Ik droog mijn haren en borstel daarna mijn haren door. Ik poets mijn tanden en droog daarna alles in de badkamer. Ik loop door naar de slaapkamer en leg mijn pyjama op het bed. Ik loop naar beneden waar mam al aan tafel zit. 'Goedemorgen' begroet ik haar. 'Goedemorgen lieverd' zegt ze vrolijk. Ik geef haar een knuffel 'ik heb thee voor je' zegt ze met een glimlach. Ik glimlach 'dankje mam' en ik ga naast haar zitten. Ik blaas in de thee en neem dan voorzichtig een slokje. 'Ik heb al ontbeten en ik ga zo even weg maar je kan van alles pakken' zegt ze. Ik knik 'is goed' antwoord ik. 'Redt je het wel zo dan?' Vraagt ze voorzichtig. Ik knik 'tuurlijk Jesy komt ook zo straks zei ze' zeg ik. Ze knikt en staat op 'dan ga ik even langs een vriendin' zegt ze lief. Ik knik en ze geeft me nog een knuffel. 'Voorzichtig zijn he' zegt ze. Ik lach zacht en knik 'komt goed jij ook' zeg ik. Ze knikt 'komt goed lieverd' en ze loopt naar de gang 'nou tot later' zegt ze. 'Tot later' zeg ik. Ze pakt haar jas en loopt naar buiten en sluit de voordeur achter zich.

Ik sta op en loop naar de keuken. Ik maak 2 broodjes klaar met aardbeien jam en ga daarna weer aan tafel zitten. Ik begin te eten terwijl ik op mijn teledoon kijk. Ik scroll door Instagram heen en ik zie vaak de foto's voorbij komen van Lara en mij. Ik zucht en ik negeer de foto's gewoon. Ik eet de rest van mijn eten op en drink daarna mijn thee op.

Ik zie dat ik allemaal dm's binnen heb. Ik open ze en ik zie dat het allemaal haat is. 'Waarom doe je Jade dit aan?' 'Waarom ga je vreemd?' Allemaal dat soort berichten. Ik zucht diep en ik negeer de berichten gewoon. De deurbel gaat en ik leg mijn telefoon weg. Ik sta op en loop naar de voordeur. Daar staat Jesy 'hey Jes' zeg ik. Ze glimlacht 'hey' en ze geeft me een knuffel. Ik laat haar binnen en ik sluit de deur achter haar. We lopen naar de woonkamer en ze gaat daar aan tafel zitten. 'Wil je wat drinken?' vraag ik. Ze knikt 'ja doe maar thee' antwoord ze. Ik knik en ik doe wat water in de waterkoker. Ik zet hem aan en wacht totdat hij klaar is. Ik leun tegen de keuken aan en Jesy en ik kijken elkaar aan. 'Dus' begint ze. 'Dus' doe ik haar aan. We lachen allemaal zacht 'hoe is het?' vraagt ze. Ik haal mijn schouders op 'niet al te best maar ik heb het zelf veroorzaakt' zucht ik. Ze knikt 'dat is wel waar' zegt ze. Ik knik en ik hoor dat de waterkoker klaar is. Ik draai me om en pak een mok voor Jesy. Ik vul hem met heet water 'welke smaak wil je?' vraag ik. 'Doe maar wat' antwoord ze. Ik knik en pak een smaakje.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu