deel 3

78 4 2
                                    

Emma pov
Ik word wakker van de stem van Jade. 'Sst stil nou!' sist ze. Ik open mn open en ik kijk haar aan. Ze glimlacht 'hey je bent wakker' ik knik. 'Zijn we nog bij het concert?' vraag in terwijl ik rechtop ga zitten. Ze knikt 'ja' ik glimlach. 'Kom dan gaan we naar de bus' ze steekt haar hand uit. Ik pak haar hand dankbaar aan. 'Kom' en ze gaat door haar kniën. Ik frons 'ga maar op mn rug' zegt ze als ze niks verneemt. Ik glimlach en ik spring op haar rug. 'Paul kun je voor ons een taxi regelen?' vraag ze als bij binnen komt lopen. 'Komt goed' en hij loopt weer weg. 'Loop maar alvast naar buiten' ze kijkt hem bezorgd aan. 'Daar kan niemand komen er zijn 2 bewakers' Jade knikt en ze loopt met mij op haar rug naar buiten. 'Waar zijn de meiden?' vraag ik. 'Die zijn zich gaan omkleden' ik knik. 'Tegen wie zei je dan sst?' vraag ik als we buiten zijn. Ze zet me neer op de bank lekker soepel. Ze gaat naast me zitten 'tegen Perrie' ik frons. 'Daarna ging ze zich omkleden' ik knik. Blijkbaar heeft Jade zich al een poosje geleden omgekleed. 'Hoe ging het concert?' vraag ik. Ik leg mn hoofd op haar schouder. 'Goed' zegt ze vrolijk. Ik knik en ik kijk voor me. 'Wat gaan we morgen doen?' vraag ik. 'Uhh' ik hoor haar denken. 'Weet ik nog niet' grinnikt ze. Ik lach 'kijken we nog wel' en ik ga strak tegen haar aanzitten. Ze slaat haar armen om mij heen. 'Sws misschien uiteten' ik kijk haar lachend aan. 'En nee dit keer niet bij de mac' ik schiet in de lach. 'Dat wou Perrie' gier ik. Nu schiet Jade in de lach. Maar dan lachen we nu ook echt hard. De bewakers schudden lachend hun hoofd. Ze zijn dit wel gewend. Nog steeds in de slappe lach zitten we op het bankje. Dan komt Perrie naar buiten lopen 'wat is er?' vraagt ze verbaast. We stoppen even met lachen en we kijken elkaar aan. Dan beginnen we weer hard te lachen. 'Omg' mompeld Perrie en ze gaat naast me zitten. Jade en ik zijn uitgelachen en ik onderuit gezakt zitten. 'Wat hadden jullie nou weer?' zucht Perrie. Jade en ik kijken elkaar aan 'niks' grinnikt Jade. Ik glimlach breed en ik leg mn hoofd op Jade haar schouder. 'Stelletje kleuters' zucht Perrie. 'Ja je word besmet door de mensen met wie je omgaat' grijns ik. 'Hey! Dat mag alleen ik zeggen!' roept ze. Ik begin te lachen en ik kijk haar aan met een grijns. Perrie trekt een pruillip op 'ahw moet Perrie huilen?' zeg ik op een baby toon. Ze knikt 'ja' zegt ze als een klein kind. Ik begin te lachen 'je mag me niet uitlachen' zegt ze op een babytoon. Ik grijns en ze kijkt Jade aan met een pruillip. 'Ik ga kijken waar Jes en Leigh zijn' zeg ik snel. Ik weet al waar Perrie heen wil. Want als ik op sta kruipt ze bij Jade op schoot. Zie je...ik zag het aankomen. Ik loop het gebouw in opzoek naar Jesy en Leigh. Ik loop de kleedkamer binnen en daar rennen ze door de kleedkamer. Achter elkaar aan 'Leigh geef terug!' gilt Jesy. Ik grinnik en ik ga daar op het bankje zitten. 'Nee het is van mij!' gilt Leigh als een klein kind. Jezus deze mensen worden nooit volwassen😂. Ookal zijn ze technisch gezien al volwassen. Maar kwa gedrag worden ze dat nooit. En dan bedoel ik ook echt nooit. Ik pak Jesy haar telefoon en pak een snapvideo voor de little mix snapchat. Dit is gewoon briljant!😂. 'Leighhhh!' gilt Jesy. Ik schiet in de lach. Dan stopt Leigh met rennen en ze kijkt me droog aan. Jesy let niet op en botst tegen haar op. Geweldig beeld dit!😂👍. 'Hoelang zit je hier al?' vraagt Leigh. Ik leg Jesy haar telefoon weg. 'Uhh pas net' mompel ik. Jesy pakt snel de eyeliner terug 'ha!' roept ze. 'Ik dacht dat Perrie geopcerdeert was van eyeliner' mompel ik. Jesy kijkt me nepbeledigd aan. Ik schiet in de lach want het ziet er geweldig uit. Ik maak snel een foto want die beeld moet ik vaker zien. 'Hey!' roept dan. Ik begin hard te lachen 'sorry maar het moest gewoon!' en ik kijk naar Leigh die rustig naast me gaat zitten. 'Laten we gaan' zegt Jesy dan. Leigh en ik knikken en ze pakken hun spullen. Dan lopen we naar de uitgang. Ik loop achter Leigh die voorop loopt. Ik zie haar meteen rood worden als ze buiten is. Oh oh...dan loopt ze meteen door naar het busje. Jesy en ik kijken elkaar en we lopen naar buiten. We kijken om de hoek. Daar zit Perrie bij Jade op schoot. Ze zitten elkaar weer is af te lebberen. Ik zucht diep 'kom' en ik trek Jesy mee. 'Bob stuur jij ze als ze klaar zijn?' vraagt Jesy lachend. Dan lopen we door naar bus en we ploffen naast Leigh op de bank. Ze kijkt strak voor haar uit. 'Gaat het?' vraag ik voorzichtig. Ze knikt ik denk dat ze nog niet over Jade heen is. Jesy en ik kijken elkaar met een bezorgde blik aan. 'Ik ga alvast op bed' en ze geeft ons allebei een knuffel. 'Night' mompeld ze. En ze loopt naar de slaapkamers. 'Night' mompelen we in koor. 'Ik denk dat ze nog op Jade is' zeg ik zacht. Jesy knikt 'ja denk ik ook' mompeld ze. Ik zucht en ik leun naar achteren. De deur word opem gegooit door Perrie. 'Haii!' roept ze vrolijk. 'Sst!' sissen Jesy en ik. Ze kijkt ons verbaast aan 'Leigh slaapt al' zeggen we dan. Perrie knikt en loopt naar binnen. Al snel volgt Jade haar en ze ploffen naast ons op de bank. 'Was ze moe?' vraagt Perrie. 'Ja' lieg ik. Ik kan toch moeielijk zeggen dat Leigh nog op Jade verliefd is. Ik zie Jade haar bezorgde blik. Volgensmij weet ze het. Ik kijk haar vragend aan maar ze schud haar hoofd. 'Ik heb zin om uit te gaan' mompeld Perrie. Ik kijk haar aan 'dan ga je dat doen' zeg ik simpel. 'Maar ik wil niet alleen gaan' ze kijkt Jade aan met een pruillip. Jade kijkt mij aan 'ik heb niet zo'n zin' zegt ze zacht. 'Mam ga gewoon' zeg ik met een glimlach. Ze schud haar hoofd 'sorry Pez' zegt ze zacht. Perrie glimlacht 'is okey babe' dan kijkt ze Jesy aan met een pruillip. Jesy zucht 'pez' Perrie glimlacht breed. 'Toeee!' smeekt ze. Jesy zucht opnieuw 'okey dan' Perrie klapr blij in haar handen. 'Yayy!' Ik grinnik. Maar dan zie ik Jade een beetje jaloers kijken. Ik weet wat ze denkt en ik snap haar wel. Wanneer Perrie haar blij aankijkt zet ze snel een glimlach op. Ik weet dat die glimlach fake is. Maar ze heeft niet weer zin in ruzie. Wat ik volledig snap. 'Ik ga me omkleden' en Perrie staat vrolijk op. 'Same' en ze lopen allebei naar boven. ( ik weet niet of dat kan in een bus maar okee). Ik kijk Jade aan die sip voor haar kijkt. 'Ga dan mee mam' zeg ik. Ze kijkt me aan en ze schud meteen haar hoofd. 'Waarom niet?' vraag ik. 'Ik wil bij jou blijven' zegt ze met een glimlach. Deze glimlach is wel echt...ik zie het. Ik knik 'film avond?' grijnst ze. Ik knik hyper 'jaa!' roep ik blij. Dan sla ik snel mn hand voor mn mond. Ik mag Leigh niet wakker maken.

Jade pov
'Jaa!' roept Emma blij. Maar ze slaat al snel haar hand voor der mond. Ze wil Leigh niet wakker maken. Wat ik eigenlijk wel snap. 'Disney?' stel ik voor. Ze knikt 'Rapunzel?' vraagt ze met een grijns. Ik knik hyper en ik zoek netflix op. 'Ik pak wel wat lekkers' ik knik en ze staat op. Ze loopt naar de keuken en pakt de chips en wat cola. Ze komt er weer aanlopen en ze alles op de tafel. Ondertussen heb ik de film opgezocht. Ze gaat naast me zitten ik start de film. 'Wacht' en ik sta op. Ik pak een deken en loop weer naar Emma. Ze ziet me met de deken en kijkt me aan met wen grijns. Ik grijns terug en plof naast haar neer. Ik gooi de deken over ons heen. We kijken aandachtig naar de film. 'JESYY NEEEE!' hoor ik Perrie gillen. Van haar stem alleen al krijg ik de briebels in mn buik. Dan hoor ik Jesy hard lachen en al snel volgt de lach van Perrie. Ik kijk naar de trap maar ze komen nog niet. Emma kijkt mij bezorgd aan. Ik schud mn hoofd en kijk haar aan met een glimlach. Ik voel een laag jaloezie opkomen. Niet naar luisteren Jade...gewoon naar de film kijken. Ik kijk naar de film maar ik kan mn gedachten er niet bij houden. Ik hoor de hele tijd Jesy en Perrie samen hard lachen boven. Ik zucht diep 'ik kom zo weer Emm' en ik sla de dekens van me af. Ik sta op en ik loop stil naar boven. 'JESYYY!' giert Perrie. Opnieuw voel ik me jaloers worden. Ik loop meer naar boven en loop richting de kamer waar ik het geluid vandaan hoor komen. Ik loop er naar toe. Ik leun met mn oor tegen de deur en luister naar hun gesprek. 'Geef gewoon terug!' roept Perrie. Jesy begint te lachen 'nope' en ze begint nog harder te lachen. 'Geef gewoonnnn!' roept ze. 'Okee' hoor ik Jesy zeggen. 'Thnx' dan hoor ik even niks. 'Maar uh over jou en Jade' hoor ik Jesy zeggen. Ik luister mu extra goed. 'Hmm?' hoor ik Perrie mompelen. 'Waarom hebben jullie steeds ruzie?' vraagt ze duidelijk voorzichtig. Dat gaat haar helemaal niks aan! 'Jess' zucht Perrie. 'Wat Pez? Normaal vertel je me altijd alles' zegt Jesy. 'I know' mompeld Perrie. 'Nou dan..vertel het gewoon' zucht Jesy. Ik begin een beetje boos te worden. Niemand hoeft dat te weten! 'Jade heeft niet zoveel vertrouwen meer in me' zegt Perrie zacht. Mn ogen worden groot. Waarom zegt ze dat?? 'Pez het komt heus wel goed' ik hoor een kus geluid. Mn ogen worden groot...zoent ze haar nou weer?? 'Jes laten we gaan' hoor ik Perrie zeggen. 'Shit' mompel ik. Ik loop snel een andere kamer in. Ik ga tegen de deur aanzitten en ik hoor hoe ze naar beneden lopen. Als ze beneden zijn haal ik opgelucht adem. Ik hoor ze beneden praten met Emma. Dan hoor ik iemand weer de trap oprennen. 'Jade?' dat is Perrie. Ik sta op en open de deur. 'Ja?' vraag ik met een rood hoofd. 'Wat doe jij nou hier?' ik hoor de angst in haar stem. 'Ik uh' ik kijk achter me. Wat moet ik nou zeggen? 'Ik moest even kijken' zeg ik snel. 'Waarnaar?' vraagt ze. Shit. 'Uhmm' mompel ik. 'Kwam je naar boven om Jesy en mij af te luisteren?' Ik word rood. 'Nee tuurlijk niet' zeg ik zacht. Ze kijkt me boos aan 'Jade vertel me de waarheid' ik zucht. 'Okey dan' ik kijk naar beneden. 'Ik hoorde jullie en' zeg ik zacht terwijl ik naar beneden kijk. Perrie onderbreekt me 'en je was jaloers' ik kijk nog steeds naar beneden. Ik zeg niks..ik word alleen maar rooier. 'Kom op Jade' ik zucht. 'Ik was gewoon bang okey?' zeg ik met een trillende stem. 'Waarvoor?' vraagt ze een beetje boos. 'Gewoon' zeg ik haast onhoorbaar. Ik hoor haar zuchten nu gebeurt het...ze maakt het uit. 'Waarom toch steeds?' zucht ze. Ik kijk haar aan. Op dat moment kijkt ze mij ook aan. 'Jade ik zal toch nooit meer iets doen met Jesy' ik knik. 'Dat heb ik je belooft..weet je nog?' ik knik weer. 'Alsjeblieft Jade geloof me' ze pakt mn hoofd vast. 'Ik wil voor altijd bij JOU blijven' jou zegt ze extra duidelijk. Ik knik en ze geeft me een lange kus. Het loopt uit tot een zoen. 'God ik hou zoveel van jou Jade' en ze geeft me nog een kus. 'Ik zal nooit aan niemand anders willen denken dan JOU' ik val in haar armen. Ik begin zacht te huilen. 'Don't cry baba' zegt ze zacht. Die stem die me altijd zo rustig maakt. Ze aait over mn achterhoofd. 'Shh' ze begint zacht te zingen. Ze begint secret love song te zingen. Een glimlach vormt op mijn gezicht. Ze versterkt haar grip en ze zingt zachtjes door. Als ze klaar is kijk ik haar aan met betraande ogen. 'Ik hou ook van jou' zeg ik zacht. Ze glimlacht en trekt me in een knuffel. 'Ik wil mn hele toekomst delen met jou Jade' zegt ze zacht. 'En met Emma natuurlijk' ik begin zachtjes te lachen. Ze begint ook te lachen 'misschien blijf ik hier wel gewoon' zegt ze. Ik schud mn hoofd 'nee ga maar' en ik geef haar een kus. 'Maar-' ik onderbreek haar. 'Maak maar lol Pez' en ik geef haar weer een kus. Ze begint te blozen 'okey dan' en ze geeft me een lange kus.

Ik weet het zeker...ik ga mn hele toekomst delen met Perrie.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu