Emma pov
Het is Dinsdag dus het is weer tijd om naar school te gaan. Met een zucht stap ik uit bed want ik wil echt niet naar school. Toch moet het anders krijg ik grote problemen. Ik sta voor mijn kledingkast en ik pak een zwarte skinny jean. Ook pak ik een zwart lang shirt waar ik een grijs t shirt over heen doe. Ik pak ook schoon ondergoed en loop naar de badkamer. Ik draai de deur op slot en kleed me uit. Ik was mijn lichaam en kleed me daarna weer aan. Ik gooi mijn vieze ondergoed in de wasmand en vouw mijn pyjama op. Ik kijk in de spiegel en ik zucht. Mijn ogen zijn opgezwollen van het huilen. Ook heb ik dikke wallen onder mijn ogen. Ik pak een crème en smeer het onder mijn ogen. Zodat je de wallen niet zo ziet. Ik pak mijn haar borstel en borstel mijn haren door. Ik maak een hoge staart en pak mijn make-up erbij. Ik doe een lichte oogschaduw op en doe ook een beetje oogpotlood en mascara op. Voor de rest laat ik het zo. Ik poets mijn tanden en kijk nog een keer in de spiegel. Het gaat er zo mee door. Ik doe wat deo en een geurtje op. Ik open de badkamer deur en loop naar mijn slaapkamer. Ik pak mijn rode all stars en ga op het bed zitten. Ik trek ze aan en loop mijn slaapkamer weer uit. Ik loop naar beneden en ik zie Jade en Perrie al aan tafel zitten. 'Goedemorgen' mompel ik. 'Goedemorgen' zeggen ze in koor. Ik glimlach 'ik heb al thee' zegt Jade met een glimlach. 'Dankje' en ik ga tegenover haar zitten. Ik blaas in mijn thee en neem voorzichtig een slok. 'Heb je een beetje kunnen slapen?' Vraagt Jade. Ik knik 'jawel' lieg ik. Ze kijkt me twijfelend aan en ik glimlach. Ze knikt en neemt ook een slok van haar thee. 'Tot hoelaat heb je les vandaag?' Vraagt Jade. '4 uur' zucht ik. Ze knikt 'dan kunnen wij je wel brengen en ophalen' glimlacht ze. Ik glimlach dankbaar 'wij moeten toch weg voor een fotoshoot' zegt ze. Ik knik 'leuk' antwoord ik. Ze knikt 'moeten Jes en Leigh daar niet heen dan?' Vraag ik. Ze schud haar hoofd 'ze willen foto's van Jerrie' zegt Perrie. Ze zegt Jerrie tussen aanhalings tekens. Ik grinnik en neem nog een slok. 'Zullen we maar gaan ontbijten?' Vraagt Jade. Ik knik 'oh nu pas zie ik dat er al eten op tafel ligt' zeg ik. Jade en Perrie schieten in de lach 'goed wakker?' Vraagt Perrie lachend. Ik schud lachend mijn hoofd 'niet echt' zeg ik.Even later zit ik achterin bij Perrie haar auto. Perrie rijdt en Jade zit naast haar. Jade draait zich om naar mij 'zenuwachtig?' Vraagt ze. Ik haal mijn schouders op 'gewoon niet zoveel zin in' mompel ik. Ze glimlacht kleintjes 'ik snap het' zegt ze zacht. 'Maar je kan niet al te lang wegblijven bij school' zegt ze. Ik knik begrijpelijk 'ik weet het' zeg ik. Ze glimlacht en draait zich weer om 'het komt wel goed' zegt Perrie en ze stopt voor het stoplicht. Ik knik 'ja vast wel' glimlach ik. Ze draait zich kort om en glimlacht. Ik glimlach terug 'het is groen' zeg ik. 'Oh oeps' zegt ze onhandig. Ze draait zich snel weer om en begint te rijden. Jade en ik beginnen zacht te lachen 'lach me niet uit' zegt Perrie. Ik grinnik 'we lachen je niet uit maar we lachen je toe' zeg ik. 'Jaja' lacht Perrie. Ik grinnik en Jade kijkt me lachend aan. Al snel komen we aan bij school. Perrie rijdt het terrein op en ze parkeert de auto. 'Nou dankjewel' zeg ik zacht. Ik geef ze allebei een korte knuffel. 'Het komt echt goed' zegt Jade. Ik knik en glimlach 'Ja' antwoord ik. Ik pak mijn rugtas en stap uit 'dan sta ik hier weer als ik vrij ben' zeg ik. Ze knikken 'helemaal goed' glimlacht Perrie. Ik glimlach en gooi de deur dicht. Ik loop richting de ingang en ondertussen doe ik mijn rugtas op mijn rug. Ik kom aan bij de ingang en ik zucht nog diep. Ik knik dan en loop naar binnen. Ik loop door naar mijn kluisje en stop mijn jas erin. Ik kijk om me heen en ik zie Evy en Faye samen aan een tafel zitten. Ik knik en loop op ze af 'hey' zeg ik zacht. Ze kijken me allebei aan 'hey' zeggen ze in koor. Ik glimlach en ga bij ze aan tafel zitten. 'Hoe voel je je?' Vraagt Faye. Ik glimlach en haal mijn schouders op. 'niet op mijn best' geef ik toe. Ze kijken me met medeleven aan 'ik snap het' zegt Faye zacht. Ik kijk haar dankbaar aan 'is het nu uit tussen jou en Daan?' Vraagt Evy. Ik knik 'ja ik kon het hem gewoon niet vergeven' zucht ik. Ze knikt 'maar het was toch gewoon alleen een zoen?' Vraagt Evy. Ik zucht diep en schud mijn hoofd en ze kijken me allebei geschokt aan. 'Wat is er tussen die twee gebeurd?' Vraagt Faye verbaasd. 'Mischien moet je dat aan hun vragen' zeg ik. Ze knikt en de schoolbel gaat. Ik sta op en de twee volgen mijn voorbeeld.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...