Jade pov
Claud en ik zitten hier nu al een halfuur in de wachtkamer te wachten. Ik sta op en begin heen en weer te lopen. 'Jade ga zitten' zegt Claud. Ik schud me hoofd 'ik heb al lang genoeg gezeten' hij zucht. 'Jade ga nu zitten' en hij houdt me tegen. Ik zucht en hij kijkt me strak aan. De meiden komen binnen lopen en Jesy rent meteen op me af. Ik ren naar haar toe en ze trekt me in een knuffel. 'Jade' fluistert ze. Ik verberg me gezicht in haar nek en begin zacht te huilen. 'Het komt goed' zegt ze zacht. Ze laat me los en we kijken elkaar aan 'we zijn bij je Jade' ik glimlach kleintjes. Leigh komt eraan en ze trekt me meteen in een knuffel 'waarom' snik ik. Ik begin wat harder te huilen. Leigh wrijft met haar hand over me rug 'het komt goed' fluistert ze. Ik zucht en ik laat haar los. Leigh glimlacht kleintjes en gaat zitten op een stoel net zoals Jesy. Ik zie Perrie daar nog staan. Ze kijkt me met kleine glimlach aan 'kom hier' zegt ze zacht. Ik loop snikkend naar haar toe en we knuffelen elkaar. Waarom voelt deze knuffel zo goed? Ze trekt me wat strakker tegen haar aan. 'Ik ben er voor je Jade' fluistert ze. Ik trek langzaam terug en ik kijk haar aan met betraande ogen. Ze wrijft met haar duimen me tranen weg 'het komt allemaal goed' ik knik enkel. Ik heb geen flauw idee wat er gebeurt is.'Mevrouw Thirlwall?' er komt een dokter de wachtkamer binnen. Ik sta op 'u mag meelopen' ik knik. Ik draai me om 'mag er iemand mee?' vraag ik zacht. De dokter kijkt me twijfelend aan 'is goed' ik kijk Jesy aan. 'Ze is ook jou dochter' zeg ik zacht. Ze glimlacht kleintjes en staat op 'volgt u mij maar' zegt de dokter. We knikken en volgen hem door een lange gang. We lopen langs een aantal kamers. Ik pak Jesy haar hand en ze kijkt me aan met een kleine glimlach. Ik knijp zacht in haar hand. 'In deze kamer ligt ze' we knikken. 'Ze ligt nu eerst alleen' we knikken. 'Ze is bij bewustzijn maar ze is niet heel goed wakker' we knikken. 'Ze heeft een hersenschudding' zegt hij. Ik slik 'en verder?' vraag ik. 'Ze heeft een geneusde pols en ze is erg duizelig' we knikken. 'Ik loop even naar een collega van mij' hij glimlacht en loopt weg. We kijken elkaar aan en we lopen zacht de kamer binnen. Ik zie Emma op een bed liggen en ze ziet er nog steeds erg bleek uit. Ik loop naar haar toe en ze kijkt mijn kant op. Ik pak en stoel en zet hem naast het bed neer. Ik ga er zitten en ik pak haar hand. 'Hey' fluister ik. Ze glimlacht kleintjes en ik wrijf met mn duim over haar hand. 'Hoe voel je je?' vraag ik. Ze haalt haar schouders op 'erg duizelig' ik glimlach kleintjes. Ik geef een kus op haar voorhoofd 'het komt goed' fluister ik. Ze glimlacht kleintjes en staart voor zich uit. Jesy pakt ook een stoel en et hem aan de andere kant van het bed neer. Ze pakt de andere hand van Emma 'hey Emm' zegt ze zacht. Emma kijkt haar aan en glimlacht. 'Mevrouw Thirlwall?' er komen 2 dokters binnen lopen. De ene die er net ook was en die andere is blijkbaar zijn collega die hij zou ophalen. 'We willen Emma hier sowieso een nachtje laten slapen' ik knik. 'Mag ik hier bij haar slapen?' vraag ik hoopvol. De dokter knikt 'er wordt nog gezorgd voor een andere bed' ik knik. 'Ik zal de andere dames en heer ophalen die bij jullie waren' Jesy en ik knikken. De dokter loopt weg en de andere dokter blijft hier staan. 'Hoe voel je je nu Emma?' vraagt hij. Ze haalt haar schouders op 'nog steeds duizelig' hij knikt en schrijft iets op. Even later komen Perrie, Leigh en Claud binnen lopen. Ik sta op en Jesy ook 'we laten jullie even anders wordt het te druk voor Emma' ze knikken en ze lopen naar Emma. Ik kijk nog even glimlachend naar Emma en dan lopen Jesy en ik de kamer uit. 'Zullen we wat drinken halen?' vraagt ze. Ik knik en we lopen samen naar het winkeltje waar allemaal drinken is. 'Hoe gaat het nu?' vraagt ze. Ik haal me schouders op 'ik blijf me afvragen wat er is gebeurt' ze knikt. 'Emma verteld het opgegeven moment wel' ik knik enkel. 'Ik ga het haar nu nog niet vragen' ze schud haar hoofd. We lopen het winkeltje binnen en lopen meteen naar de koeling waar het drinken staat. 'Wat wil jij?' vraag ik. 'Uh cola' ik knik en pak 2 flesjes cola. 'Zullen we iets meenemen voor Emm?' stel ik voor. Ze knikt 'ja leuk idee' ik glimlach en we kijken bij de knuffels. Ik zie een leuke teddybeer die een hartje vasthoudt. Ik glimlach en ik pak hem 'die is leuk' zegt Jesy. Ik knik 'zullen we die doen?' vraagt ze. Ik knik 'ja leuk' ze glimlacht. 'Verder nog iets?' vraag ik. Ze schud haar hoofd 'nee denk ik niet' ik knik en we lopen naar de kassa. Ik reken af en we lopen het winkeltje uit. 'Zullen we buiten zitten?' ik knik en we lopen naar buiten. 'Daar is een bankje' zeg ik als we buiten aankomen en ik wijs een bankje aan. Ze knikt en lopen erheen en gaan zitten. Ik neem een slok van de cola 'ik hoop echt dat Emm zich snel weer beter voelt' ze knikt. 'Ik ook' ik glimlach en kijk naar de mensen die langs lopen. 'Hoe gaat het nu tussen jou en Pez?' vraagt ze opeens. Ik word rood 'huh?' ze grinnikt. 'Volgensmij zijn jullie nog stapel verliefd op elkaar' ik begin nerveus te lachen. 'Nee hoe kom je daarbij?' ze schud lachend haar hoofd. 'Omdat ik dat zie' ik frons. 'Ik ken mijn beste vriendinnen' ik grinnik. 'Waarom zijn jullie niet meer bij elkaar?' ik zucht. 'Jes' mompel ik. 'Ik weet het' zegt ze zacht. 'Ik heb ie uitgelegd waarom het uit is' ze knikt. 'I know' mompelt ze. 'Je zei zelfs dat het onzin was dat ZIJ het uitmaakte' ze knikt weer. 'Ik weet het' ik knik. 'Waarom begin je er dan weer over?' vraag ik. 'Omdat jullie jezelf nu zeer doen' ik kijk haar niet begrijpend aan. Ze zucht 'jullie zijn nog steeds verliefd op elkaar' ik knik. 'Waarom nemen jullie dan niet weer iets me elkaar?' ik zucht. 'Zij heeft het uitgemaakt Jes' ze knikt. 'Ik weet het maar je kan het altijd weer proberen' ik zucht. 'Ik heb hier nu echt geen zin in' en ik sta op. 'Wat ga je doen?' vraagt ze. 'Naar Emma' zeg ik boos. Ik gooi het lege flesje cola weg en neem de teddybeer mee. Ik loop weer naar de ingang 'kom op Jade' ik zucht enkel maar loop gewoon door. In dit gesprek heb ik nu echt even geen zin in...
Perrie pov
Ik zit naast het bed van Emma en Leigh zit aan de andere kant. 'Hoe voel je je?' vraag ik aan Emma. 'Duizelig' mompelt ze. Ik glimlach kleintjes. Ik pak haar hand vast 'ik wil gewoon naar huis' mompelt ze. Ik knik 'snap ik' zeg ik zacht. 'En die hele opleiding op stop zetten' zegt ze. Ik kijk haar verschrikt aan 'hoezo?' vraag ik. 'Ik wil die opleiding niet meer' zegt ze zacht. Ook Leigh weet niet even niet wat ze moet zeggen. 'Gewoon thuis zijn' fluistert ze. Ik glimlach 'heb je het hier met Jade over gehad?' vraag ik voorzichtig. Ze schud haar hoofd 'alleen met jullie' ik knik. 'En met Michael' zegt ze zacht. Leigh en ik kijken elkaar aan 'heb je met hem gepraat' ze knikt. 'Ik bel bijna elke avond met hem' zegt ze zacht. Ik glimlach 'hebben jullie weer iets?' vraagt Leigh. Ik kijk haar aan 'Leigh!' roep ik. 'Wat?' vraagt ze onschuldig. 'Nee hebben we niet' zegt ze lachend. 'Wil je dat wel?' vraagt Leigh. 'Leigh!' roep ik weer. Emma wordt rood 'ik weet niet wat ik wil' we knikken. 'Nadat wat hij heeft gedaan' zegt ze zacht. 'Nee ik snap je' zeg ik met een glimlach. Ze kijkt me dankbaar aan 'maar het komt vast allemaal wel goed' zegt Leigh met een glimlach. Emma knikt 'jawel' ik glimlach. 'Ik ben moe' mompelt ze. 'Anders ga je even slapen' stel ik voor. Ze knikt 'willen jullie wel hier blijven?' vraagt ze lief. We knikken 'tuurlijk' zeggen we in koor. We kijken elkaar aan en lachen zacht. Zelfs Emma moet er om lachen. 'Dat hebben jullie nou altijd' grinnikt ze. We knikken tijdens het lachen 'dat is 1 van de redenen waarom ik zoveel van jullie houd' zegt ze lief. Mijn hart smelt op dit moment. 'Awh wij houden ook van jou Emm' zeg ik. Leigh knikt 'ja heel veel' Emma glimlacht. 'Maar ik ga slapen' zegt ze zacht. We knikken en geven haar allebei een knuffel. Ik wrijf met me duim over haar voorhoofd. 'Weltrusten' zegt ze. 'Weltrusten' zeggen Leigh en ik in koor. Emma heeft haar ogen al dicht maar ik zie een glimlach op haar gezicht verschijnen. Ik grinnik zacht en wrijf door met me duim. Ze voelt echt als me zusje...Sorry guys dat de delen niet zo lang zijn...
Ik hoop dat jullie ze wel leuk vinden💕
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...