deel 9

63 3 1
                                    

Sorry dat het zo lang duurde! Maar ik heb mn best gedaan op dit deel! I hope you like it!
De lezers gaan super erg omhoog, dank jullie wel!

Jade pov
Leigh is haar slaapkamer verdwenen want ze heeft een date. 'Ik ben blij vor haar' zeg ik met een glimlach. Perrie kijkt me aan met een opgetrokken wenkbrauw. Ze zegt helemaal niks. Wat is er toch aan de hand? 'Wat is er toch?' vraag ik iets bozer dan bedoelt. 'Zie je het dan niet?' vraagt ze. Ik frons 'wat ik zie ik niet?' ze zucht diep. 'Leigh is nog verliefd op je' fluistert ze. 'Hoe kom je daar nou bij?' dat is al niet meer zo. Anders zou ze niet daten met Sam. 'Ze gaat toch op een date' verdedig ik haar. 'Misschien is het gewoon een smoes' ik zucht. 'Waar slaat dat nou weer op?!' roep ik halfboos. 'Dat zou ze nooit doen!' roep ik nu kwaad. 'Weet je volgensmij ben JIJ verliefd op HAAR!' roept ze. Mn ogen worden groot. Hoe kan ze dat denken? 'Dat is niet waar' ze zucht weer. 'Nou je verdedigt haar de hele tijd!' roept ze. 'Omdat ik weet dat ze niet meer op mij is!' roep ik dan terug. 'En ik ook niet op haar!' maak ik mn zin af. Ze kijkt me boos aan 'ik ben op jou verliefd Perrie! En ik word er zat van dat jij zo jaloers doet!' roep ik uit. 'Dat is toch logisch!' roept ze terug. Ik zacht wat gemompel uit de kamer van Leigh komen. 'Hoezo is dat logisch?' vraag ik een beetje zacht. 'Onze beste vriendin is verliefd op je' zegt ze dan. 'Was' verbeter ik haar. Ze zucht 'en wat kan ik daar aan doen? En wat kan Leigh daar aandoen?' ze is even stil. 'Liefde kan je niet stoppen Pez' zeg ik zacht. 'En ik ben toch niet op haar?' ze knikt voorzichtig. Ik leg mn hand op haar wang 'je hoeft echt niet bang te zijn' zeg ik. Ze knikt en voordat ik het weet heeft ze haar lippen op die van mij gedrukt. Als ze me zoent ga ik er meteen mee in. Mijn liefde voor Perrie gaan nooit over. Ookal hebben we de laatste tijd veel ruzie. Maar onze liefde is sterk genoeg om daar door heen te komen.

Leigh is nu al een uur weg en Perrie en Leigh hebben elkaar niet eens aangekeken. Wat is er toch tussen die twee? Ik weet dat Perrie denkt dat ik ook op Leigh ben. Maar ik heb haar nu toch duidelijk gemaakt dat ik niet op Leigh verliefd ben? Ik bedoel ik ben stapelverliefd op Perrie. Ik zal nooit aan iemand anders willen denken hoe ik aan Perrie denk. Ze is alles voor me. Bij haar kan ik mezelf zijn.

Ik open mn ogen en ik zie dat ik in Perrie haar armen lig op de bank. Ben ik in slaap gevallen? En sinds wanneer zitten we op de bank? Ik zucht en ik verplaats mn hoofd. Ik laat mn hoofd rusten op haar borstkast. 'Je bent wakker' zegt haar zachte heldere stem. Ik knik enkel 'ik wist niet dat ik in slaap was gevallen' ze lacht zachtjes. 'En sinds wanneer zitten we op de bank?' vraag ik zacht. 'Je ligt op de bank' verbetert ze me zin. 'Betweter' ze grinnikt. 'Sorry babe' en ze aait over mn hoofd. 'Maar je was in slaap gevallen op de stoel aan tafel en ik heb je op de bank gelegt' zegt ze lief. 'In slaap gevallen op de stoel?' dat is mij nog nooit gebeurt. Nou nu dus wel. 'Ja' zegt ze zacht. Ik sla mn armen om haar middel en ik geniet van het moment. 'Je bent gewoon te schattig' giechelt ze. Ik bloos meteen maar ze moest eens weten hoe schattig zij is. 'Hoelaat is het?' vraag ik na een tijdje. 'Uhh half 5' zegt ze kijkend op de klok. Ik knik en ik ga nog strakker tegen haar aanliggen. 'Ik hou zo ontzettend veel van je Pez' zeg ik zacht. 'Ik hou ook super veel van jou Jadey' en ze verterkt haar grip om mij heen. Ik sluit mn ogen en ik luister naar de rustige ademhalingen van Perrie. 'Het spijt me dat ik vanochtend zo deed' zegt ze ineens. Ik ga rechtop zitten en ik kijk recht in haar mooie vel blauwe ogen. 'Je hoeft geen sorry te zeggen' en ik geef haar een lange kus. 'Zeker?' vraagt ze zacht na de kus. Ze klinkt ineens zo voorzichtig. Ik knik 'ja' en ik geef haar weer een kus. Ze begint te blozen. We kijken elkaar een paar minuten stil aan. 'God i love you so mutch' zegt ze dan ineens. Ze trekt me tegen haar aan en ze slaat haar armen om me heen. 'Ik hou ook van jou' zeg ik zacht. 'Heel veel' zeg ik er achteraan. Ze versterkt haar grip 'you mean everything to me' zegt ze lief. Ik begin te blozen 'ik weet niet wat ik zonder je moet Pez' en we genieten allebei stil van het moment. Het voelt fijn en veilig. Het liefst wil ik elke dag door zo met Perrie liggen. Maar dan knalt de deur open. Ik schrik en ik vlieg omhoog. Ineens staat Sam in de deuropening. 'Kan ik je helpen?' vraagt Perrie verbaasd. Ik sta op 'wat is er?' en ik ga voor hem staan. 'Ja eigenlijk kunnen júllie mij wel helpen' zegt hij. 'En wie ben jij?' Perrie staat op en komt naast mij staan. 'Ik ben Sam' zegt hij met een grijns. Waarom lijkt hij ineens zo anders? En waar is Leigh? 'Waar heb je Leigh gelaten?' vraag ik boos. 'Calm down girl' zegt hij. Ik zucht 'ken je hem?' fluistert Perrie. Ik knik 'de date van Leigh' fluister ik terug. Ze knikt 'zeg ik sta hier hoor' en hij slaat zn armen over elkaar heen. 'Maar waar is Leigh?' vraagt Perrie. Nu zucht Sam 'waarom willen jullie haar zo graag?' Nu zucht ik weer. 'Ze is onze beste vriendin!' roep ik. 'Nou ik zal je wat vertellen' zegt hij rustig. Ik trek 1 wenkbrauw op en Perrie en ik kijken elkaar vragend aan. 'Ze is weggegaan bij de date' zegt hij treurig. 'Waarom?' vraag ik. Hij haalt zn schouders op 'geen idee' ik knik. 'Weet je waar ze heen ging?' vraag ik door. Hij schud zn hoofd en Perrie stoot me aan. 'Niet zo doorvragen Jade' ik frons. 'Waarom niet?' ze rolt haar ogen. 'Omdat zn date bij hem weggelopen is' ik haal mn schouders op. 'Maar waarom kom je hier?' vraagt Perrie. 'Niet zo doorvragen' zeg ik zacht. Perrie kijkt me raar aan en ik grinnik. 'Om haar te zoeken natuurlijk' zegt hij. 'Nou hier is ze niet' zeg ik. Ik duw hem naar buiten en ik gooi de deur dicht. Ik draai hem opslot en Perrie kijkt me vragend aan. 'Waar was dat voor nodig?' sist ze. Ik zucht 'hij deed zo raar' sis ik terug. 'Ja dat doet iedereen wel is' kaatst ze terug. 'Dat bedoel ik niet' zeg ik half boos. 'Vergeleken met de andere keer deed hij zo boos' zeg ik. Ze fronst 'hoe bedoel je?' ik denk even na hoe ik dit moet zeggen. 'De vorige keer was hij zo verlegen' zeg ik. Ze knikt alleen 'zou Leigh daarom bij hem weggelopen zijn?' vraagt ze. Ik wil wel knikken of ja zeggen maar ik weet het niet. Ik haal mn schouders op 'weet ik niet' zeg ik zacht.  Ze glimlacht kleintjes en ze trekt me meteen strak tegen haar aan. Ik sla mn armen om haar middel en laat mn hoofd rusten op haar bortskast. 'Ze komt wel weer hier in de bus' ik knik. 'Weet ik' fluister ik. Ze tilt me om en ze legt me neer op de bank. Ze klimt achter me en ik klim weer in haar armen. Ik sluit mn ogen en al snel val ik in slaap.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu