- Harry, ez... - hirtelen azt sem tudtam, hogy mit mondjak. Úgy ugrottam félre a szőke mellől, mint egy kisgyerek akit rajtakapnak, hogy eltört egy vázát és az agyam megállás nélkül zakatolt, mit is kellene most mondanom.
- Ne hisztériázz, Potter. - forgatta meg a szemét Draco. - Alana döntése, hogy kivel hova megy és én kértem meg őt, nem ő engem. - fintorgott.
- Ebbe ne szólj bele, Malfoy! - csattant fel hirtelen a szemüveges fiú és ökölbe szorított kezekkel várta az események folytatását.
- Harry, ne csináld ezt! - kérleltem a fiút és közelebb léptem hozzá, hogy egy kicsit megnyugtassam, de ő ösztönösen hátrálni kezdett.
- Hazudtál nekem. - nézett a kék szemeimbe Harry. - Azt mondtad nem állsz készen ilyen dolgokra! Azt mondtad nem akarsz kapcsolatot! Bíztam benned! - fakadt ki a fiú hirtelen, nekem pedig összeszorult a szívem. Ő csak egy munka, egy feladat. De ahogy belenéztem a szemeibe, a bűntudat eddig ismeretlen mértékkel kezdte mardosni a szívemet. Rosszul éreztem magam, amiért ezt tettem vele, de nem tudok parancsolni a vonzalmamnak...
- Most is bízhatsz benne. - szólalt meg hirtelen Draco. Harryvel mind a ketten meglepetten néztünk felé, nem értve miért segít megoldani a közöttünk lévő feszültséget. - Attól, hogy te belezúgtál, még ugyanúgy a barátod és bízhatsz benne. - magyarázta a fiú.
- Hihetetlen, hogy veled állok le ezen vitatkozni... - sóhajtott Harry, majd mérgesen Draco felé pislogott. - Hazudott nekem. Akiben megbízhatsz, az nem hazudik neked. - a fiú feltűnően kerülte a szemkontaktusomat és hiába zajlott le a szemem előtt az egész esemény, valahogy mégis képtelen voltam megszólalni. Legszívesebben sírva szaladtam volna ki a világból, pedig az igazságot még egyik fiú sem tudja.
- Csak azért, hogy védje a hülye érzéseidet és ne bántson meg. - felelte egyszerűen Draco, mire Harry szótlanul meredt rá kettősünkre. Lassan futtatta végig rajtunk a tekintetét és szinte láttam, ahogy a gondolatai ellepik az agyát, de nem engedett több magyarázatot. A szemüveges fiú sarkon fordult és elindult a kijárat felé.
- Harry! - kiáltottam utána, de ő nem állt meg.
- Menj. - mondta Draco. - Ha ez kell ahhoz, hogy itt maradj... Menj utána. - nézett rám sokatmondóan, de a tekintete megváltozott, miután kimondta a szavakat. Mintha megbánta volna, vagy szeretné azonnal visszaszívni ezeket a dolgokat. És én teljesen összezavarodtam...
- Mi? - döbbentem le teljesen. - Hogy itt maradjak? - kérdeztem halkan.
- Csak menj utána, Alana. - tért ki a válasz elől a fiú, de addigra már mindent megértettem.
- Te voltál. - suttogtam alig hallhatóan.
- Mi voltam én? - kérdezett vissza a szőke ártatlanul.
- Te vitted el a papírjaimat a szobámból. - néztem rá értetlenül. Ebben a pillanatban teljesen meg voltam győződve arról, hogy Draco volt az a személy, aki tudomást szerzett a titkomról és aljas módon ellopta a leveleimet.
- Nem tudom miről beszélsz, Delarson. Aznap a faluban voltam Nott és Zabini társaságában. - vonta fel a szemöldökét pimaszul és úgy nézett rám, akár egy bűnözőre.
- Akkor miről beszéltél az előbb, Malfoy? - vágtam vissza karba tett kézzel és felvont szemöldökkel.
- Ha ez kell ahhoz, hogy itt maradj később... Velem, akkor menj utána!- emelte fel a hangját megbántódott kifejezéssel. - A vak is látja, hogy mennyire kihat rád Potter! Csak azt akartam, hogy egy kicsit nélküle érezzük jól magunkat... - nézett végig rajtam sértett arccal. Meglepve és még nagyobb bűntudattal néztem végig a fiún és éreztem, hogy kezd rémesen sok lenni ez a szituáció, amibe belecsöppentem.
- Draco... - néztem rá sajnálattal.
- Ne fáradj. - legyintett. - Órákon találkozunk. - mondta, majd otthagyott egyedül, a bálterem közepén. Fogalmam sem volt, hogy mit kellene csinálnom, csak néztem a fiú után, aki pár perccel ezelőtt még majdnem megcsókolt.
- Harry... - suttogtam, amikor az eszembe jutott, hogy meg kell mentenem a barátságomat a fiúval. Az ezüst magassarkúmat lekapva kezdtem el rohanni a szemüveges fiú irányába, akit szerencsére rövid időn belül meg is találtam. Egyedül ült a hideg lépcsőn, arcát és környezetét egyetlen árva lámpa világította meg. A fiú vállai lecsüggedve meredtek előre, arca lehajtva a föld felé. A szívem majdnem megszakadt, miközben egy hatalmas sóhajjal leültem mellé.
- Kérlek hallgass meg! - mondtam, amikor láttam, hogy a közelségemtől a fiú indulásra készült. - Nem akartalak megbántani! Soha nem akartam ezt tenni veled, de te vagy velem itt a legkedvesebb ember és... Egyszerűen féltem, hogy ha elmondom, hogy nem érzek többet irántad, akkor elveszítelek teljesen. Tudom, ez volt a lehető legrosszabb dolog, amit tehettem, de tanácstalan voltam. Madison és én... Nem igazán vagyunk most jóban és egyedül láthatóan szar döntéseket hozok! - hadartam a fiúnak remélve, hogy a szavaim legalább egy kicsit meghatják.
- Kedveled Malfoyt? - kérdezte lesütött szemekkel.
- Azt hiszem, igen. Én magam sem tudom miért, szóval ezt ne kérdezd... - sütöttem le én is a szemeimet.
- Tudod, elmondhattad volna az igazat. - nézett fel Harry, mire én is felemeltem a fejem, hogy egymás szemébe tudjunk nézni. - Egyszerűbb lett volna. - folytatta a fiú.
- Tudom és sajnálom! - nyögtem fel keservesen, majd hagytam, hogy néma csend telepedjen ránk.
- Alana, nekem most kell egy kis idő. Átgondolni a dolgokat.- mondta Harry megtörve a némaságot. A szavai meglepően fájdalmasan hatottak rám és éreztem, hogy a torkomat fojtogatni kezdi a sírás. Még egyszer felnéztem a fiú meggyötört arcára, majd felálltam és otthagytam őt, a gondolataiba temetkezve. Az estének lőttek. Életem első bálja, életem legrosszabb bálja is lett egyben... Csendben kullogtam vissza a mardekás helyiségébe, ahol kifulladt diákok nevetve rohantak átöltözni és letusolni, mielőtt ágyba bújnának elbúcsúzva a mai naptól. Leszegett fejjel indultam az ajtóm felé, de valamiért késztetést éreztem rá, hogy benézzek Draco szobájába is.
A fiú mérgesen rúgott éppen bele az ágyának a lábába, de mintha csak megérezte volna jelenlétemet, hirtelen felnézett rám. A tekintetünk találkozott egy pillanatra, de Draco láthatóan nem kereste a társaságomat... Sietve lépkedett az ajtó felé és egy hatalmas mozdulattal becsapta az orrom előtt... Behúzott nyakkal néztem az immár csukott ajtót, a fülemben pedig még mindig csengett a csapódás zöreje.
Hogy hagyhattam, hogy pár óra alatt minden kicsússzon a kezeim közül? Pár óra alatt tönkrement minden, amit eddig elértem. Teljesen elvesztettem az irányítást az események felett és csak azt tudtam, hogy mielőtt elmegyek, jóvá kell tennem mindent...
ESTÁS LEYENDO
Fény a sötétben
Fanfic-Gyönyörű. - suttogtam a mennyezetet nézve. - Eddig észre sem vettem mennyire. - suttogta a fiú, de amikor felé néztem a tekintete nem a mennyezeten volt... Hanem rajtam. --- - Lélegzetelállítóan nézel ki. Ahogy a légzésed egyre szaporább, pedig mé...