Érzelmi hullámvasút

2.8K 122 10
                                    

Idegesen léptem be a szobámba. Mégis mit képzel ez a nő magáról? Egész éjszaka üljünk a teremben, miközben az átkozott pennájával mondatokat vések a saját bőrömbe? Teljesen meg van bolondulva! Caramel rémesen mérges lesz, ha meg tudja, hogy Umbridge kénye-kedve szerint kínozza a diákokat! 

Lecsaptam a könyveimet az asztalomra és hevesen megfordultam, hogy bedőljek a bevetett ágyamba. De ahogy végignéztem rajta, megtorpantam. Én nem vetettem be az ágyamat a reggel. Gyűrötten és szétdobálva hagytam itt az ágyneműmet és biztos vagyok benne, hogy nem tettem rá egy fehér liliomot. Lassan, tágra nyílt szemekkel felemeltem a virágot, melynek szirmai félig ki voltak tépve. A hosszú, nedves szárára szorosan rákötve ott lifegett egy barna madzag, annak végén pedig egy szürke papírra írt üzenet. 

"Hiányoztam?"

Ennyi volt benne csupán, de már ez is bőven elég volt ahhoz, hogy a gyomrom összeugorjon az ijedségtől. A virág hervadtan állt a kezemben, feje kókadtan hullatta meglévő szirmait, miközben az agyam megállás nélkül zakatolt. A szobatársaim mind ott álltak velem, amikor megkaptuk a büntetést, de ide senki más nem juthat be, csak mardekásorok. 

De mégis ki akarna nekem egy ilyen üzenetet hagyni? Kinek lenne acélja, hogy rám ijesszen? Döbbenten bámultam a kezemben lévő virágot, ami egyszer csak elkezdett... 

- Mi a fene? - néztem megbabonázva a növényt. Mintha csak olvadna... Vörös, kissé nyálkás anyaggá válva folyt végig az ujjaimon, lecsöpögve egészen a padlóig, ahol hangos koppanásokkal ért földet. Kopp. Kopp. Kopp...

- Ally? - lökte be az ajtómat Draco, arcán lévő halvány mosoly azonnal leolvad, amikor meglátta a kezemet. A fiú sebesen szelte át a szobát és magához rántotta a kezemet. - Mi ez? - ráncolta össze a szemöldökét, éppen elkapva a virág utolsó szirmait, ahogy vörös anyaggá válnak a kezeim között. - Ally, mi ez? - kérdezte és feszülten figyelte, ahogy pislogás nélkül meredek a földre. 

Nem kellett megszagolnom. Nem kellett közelebb hajolnom. Pontosan tudtam, hogy a kezeimből vér csöpög a padlóra hatalmas mennyiségben... Az egykor csodálatos és gyönyörű virág már egy vörös tócsaként száradt a padlóra... 

- Alana! - rázta meg a vállaimat Draco. Lassan felnéztem a fiúra, résnyire nyitott szájjal, de nem tudtam megszólalni. Fogalmam sem volt, hogy mi ez az egész... Mi történik? Én... Én nem értem ezt az egészet!

- Vér... - nyögtem ki halkan, de más nem jött ki a torkomon... Vér volt a padlón és nekem ez valahogy túl sok volt... Hogy dolgozza fel az ember, hogy csak úgy a semmiből valaki belép a magánszférádba és ezt csinálja? 

Draco megragadta a kezemet és átrohant velem a prefektusi mosdó hatalmas termébe. A medence szerű kádban melegen gőzölgött a víz, a tükrök bepárásodva fedték el a képünket, miközben a fiú leültetett a kőpadra. 

- Oké, Lana... - emelte fel a fejemet az ujjaival. - Most levesszük a ruháidat és szépen elmegyünk fürdeni. Rendben? - kérdezte aggodalmasan, mire a szemeimmel némán jeleztem, hogy rendben. Egy forró fürdő mindenre megoldást jelenthet. Azt hiszem. 

Draco lassan hozzáért a pólóm aljához és ahogy hozzáért a bőrömhöz, kirázott a hideg. A fagyos ujjai olyanok voltak a meleg bőrömön, akár a kés éle, és éreztem, ahogy végigfut a hideg a gerincem vonalán. Felemeltem a kezeimet, hogy le tudja húzni rólam a ruhadarabot, majd lassan felálltam a padról és hagytam, hogy levegye rólam a nadrágomat. Ott álltam előtte fehérneműben és ahogy végignéztem rajta éreztem hogy visszatér belém az élet. A fiú kibújtatta magát a ruháiból és ott állt előttem alsónadrágban. 

Izmos alakján megcsillantak a gyertyák fényei, ahogy kinyújtotta felém a kezét, hogy besegítsen a vízbe. Fehérneműben, egymás kezét szorongatva lépkedtünk a vízbe vezető két-három fokos lépcső felé. 

Beledugtam a lábujjaim a vízbe és szinte azonnal éreztem, ahogy ellazul a testem. A meleg víz ellazította az izmaimat és megborzongatott, ahogy lassú, megfontolt mozdulatokkal elmerültem benne. Hagytam, hogy a fejem tetejéig elborítson a melegség, átnedvesítve a hajamat és felfrissítve az arcomat. 

Amikor feljöttem a víz alól, észrevettem magamon Draco tekintetét. Szemei csodálkozással néztek vissza rám, kezei finoman érintették a combomat. Gyorsan hátrasimítottam a hajamat és megtöröltem az arcomat. Végre újra tudtam gondolkodni, újra azt éreztem, hogy kikerültem a víz alól. És én is elmerültem Draco pillantásaiban. 

Az ujjai lassan mozogtak a combomon, ami miatt a lélegzetem egyre hevesebb lett, szívem pedig a fülemben kezdett dobogni. Lassan átemeltem az ujjaimat a fiú vállára és közelebb húztam magamhoz. Draco gondolkodás nélkül mozdult meg és azonnal belemarkolt a fenekembe, hogy az ölébe húzzon. A nadrágja alatt erősen érezhetővé vált az ébredező férfiassága, miközben ujjai felcsúsztak a hátamra. 

- Csókolj meg. - suttogtam a fiúnak, aki azonnal eleget tett a kéréseimnek. Víztől csöpögő kezeimmel beletúrtam a még száraz hajába és hagytam magam elveszni a heves csókban. A fiú éhesen falta az ajkaimat, majd elszakította magát ajkaimtól és nedves nyakamat kezdte becézni. Lassan végighúzta nyelvét a bőrömön, majd apró, puha csókokkal borította be a fülem és a nyakam közötti érzékeny bőrt.

 - Draco... - engedtem hátra a fejemet, hogy jobban hozzám tudjon férni. Ajkai rátapadtak a bőrömre és erősen szívogatni kezdte azt, majd nyelvével végigszántott rajta, hogy enyhítse a fájdalmat. 

A vérem hirtelen felforrt és éreztem, hogy egyre nő bennem a vágy és a feszültség. Draco érintései felrobbantották az érzékeimet. A fiú a tarkómra csúsztatta az egyik kezét, hogy megtartsa a hátravetett fejemet, miközben ajkai elkezdtek levándorolni a mellkasomra. Édes, szenvedélyes csókokkal borította be a mellkasomat, és óvatosan beleharapott a kulcscsontomba, amitől halkan felnyögtem. 

- Csodálatos vagy. - suttogta két csók között. Az ujjaim szinte akaratlanul kezdtek el mozogni az egymáshoz szorított ölünk felé és finoman rámarkoltam a kőkemény férfiasságára. A fiú hangosan a bőrömbe nyögött és a teste finoman megrándult az érintésem alatt. Draco hosszúsága keményen feszült neki a kezemnek, én pedig lassan ingerelni kezdtem őt. Az ujjaimat hosszasan végighúztam rajta, mielőtt belenyúltam volna a víztől lebegő nadrágjába. 

A fiú lélegzete egyre szaporábbá vált, és kezei a hátamra vándoroltak. Egy másodperc törtrésze alatt kapcsolta ki a melltartómat, ami hatalmas csattanással ért földet a nedves padlón. A fiú a kezébe vette az egyik mellemet és lassan masszírozni kezdte, míg szája egyre lejjebb haladt a mellkasomon. Az érzékeim szinte fel akartak robbanni, és a bőröm lángolni kezdett az érintései alatt. A fejem teljes mértékben kiürült és hangosan felnyögtem, amikor a fiú a szájába vette a mellbimbómat, hogy tovább kényeztessen. 

Draco pontosan tudta, hogyan terelje el a figyelmemet és egy pillanatig sem bántam. Minden egyes másodpercét élveztem a mozdulatainak és ellazulva, egyre gyorsuló lihegésekkel töltöttük be a párás szobát. 

Fény a sötétbenWhere stories live. Discover now