_ به خاطر پدرت
دست هام شل شد . به خاطر پدرم؟؟ به چهره ی خونسرد چانیول نگاه کردم .
چرا حس میکردم پشت این نگاه سختش کلی نگرانی خوابیده؟؟
_ چه ربطی به پدرم داره؟؟ چانیول چرا حرف هات اینقدر گیج کنندست؟؟ من چرا باید به خاطر پدرم از تو انتقام بگیرم؟؟ پدر من سالهاست که مرده .
چانیول مستقیم نگاهم کرد
_ چجوری مرده؟ بهم بگو؟
با یاداوری اون اتفاق وحشتناک اخم کمرنگی بین ابروهام نشست
_ یه اتفاق . به دست پلیس ها کشته شد . حالا بگو چرا باید به خاطر پدرم انتقام بگیرم؟؟ چون پلیس ها اونو کشتن؟؟ من چطور میتونم از کل پلیس های این کشور انتقام بگیرم اخه؟؟
نگاه چانیول ناامید بود . دو طرف بازوم رو گرفت و محکم تکونم داد
_ بکهیون . داری وانمود میکنی که چیزی نمیدونی؟؟ یا واقعا چیزی نمیدونی،؟
لبام میلرزید . این دیگه چه بازجویی لعنتی بود؟؟ محکم به سینش کوبیدم
_ من هیچی نمیدونم چانیول . جز اینکه تو یه پلیس عوضی هستی و منم عاشقتم دیگه هیچی نمیدونمم . چرا اینکارو میکنی؟؟ واقعا فکر میکنی اینا همه نقشه ی منه؟؟؟
چانیول لبخند غمگینی زد
_ همینطور فکر میکنم
_ چان اگه همه چی نقشه ی من بود چرا خودم توی این نقشه گرفتار شدم؟؟ لعنتی من حتی آدرس خونه ی تورو هم دارم. فکر میکنی نمیتونستم اون آدرس رو به سهون بدم؟؟
مطمین باش قبل از اینکه دیشب اونطوری همه چیز بهم بریزه میومد و خونت رو منفجر میکرد یا یه کار بدتر میکرد . من نقشه ای نداشتمم.
چرا سعی نمیکنی یکم بهم اعتماد کنی؟؟
چانیول خندید . یک خنده ی بلند و عصبی
_ بهت اعتماد کنم بکهیون؟؟؟ به کسی که جلوی چشم های خودم دو نفر رو کشت و بعد از این همه مدت فهمیدم با خطرناک ترین آدم های این کشور کار میکنه؟؟ من چطور میتونم به تو اعتماد کنم ؟؟
_ من چی؟؟ چرا از سمت من به قضیه نگاه نمیکنی؟؟ چانیول . تو اولین کار شجاعانه ی من توی کل زندگیم بودی .
برای اولین بار حس میکردم زندانی جیسانگ و سهون نیستم و دارم واقعی زندگی میکنم .
من حتی به عواقب کاری که انجام میدادم هم فکر نکردم .
داد زد
_ چرااا؟؟ چرا فکر نکردی؟؟ من حتی اگه یه آدم معمولی هم بودم فکر میکنی وقتی میفهمیدم تو واقعا کی هستی باز هم باهات میموندم؟؟ چرا به عاقبتش فکر نکردی؟؟
YOU ARE READING
🩸red embrace🩸
Fanfictionآغوش سرخ_red embrace کاپل ها:چانبک_سهبک_ کريسهو _کایسو ژانر: مافیا_ رمنس_ اسمات_ انگست نویسنده:nehan وضعیت: تکمیل شده خلاصه: عشق حتی اگه زیر خاکستر نفرت باشه باز هم جوانه میزنه. بکهیون زیرمجموعه ی باند خطرناک اوه و جزو امواله شخصی سهون، رئیس خشن ب...