Seçim Töreni

1.3K 80 4
                                    

Harry : Diana.
Diana : Hığ.
Harry : Diana.
Diana : Hığğ.
Harry : Geldik sayılır. Uyansan diyorum.
Diana : Hığğğ.
Harry : Hadi kalk.
Diana : Öffff.
Doğrulup oturdum. Rowan ve Hermione sohbet ediyordu. Ron ise bir şeyler tıkıştırmakla meşguldü. Montumu çıkarıp üstüme örtmüşlerdi. Üstüme yeniden giyip bel çantamı aldım. Masadan küçük bir parça kazan pastasını ağzıma tıktım. Gerinip geriye doğru yattım. Rahat bir şekilde oturdum. Altımdaki kot pantolonu Rowan'ın isteği ile giymiştim ve şuan aşırı rahatsız ediyordu. Genellikle bol giyinen birisi olduğum için bu benim için resmen bir işkenceydi. Kapımıza bir adam geldi. Saçları omzunda birisi. İçeri göz atıp ilerledi.
Rowan : Biraz daha normal oturur musun?
Diana : Hayır.
Tren durdu. 5'imiz trenden indik. Hagrid bir yerde 1.sınıfları toplamaya çalışıyordu.
Diana : Biz gidelim. Sonra görüşürüz.
Üçlüden ayrıldık. Rowanla 1.sınıflara katıldık. Tüm birinci sınıflar toplanınca Hagrid bizi kayıklara bindirdi. Maalesef talihsiz bir kız suya düştü ve Hagrid ona dev paltosunu verdi. Gölü kayıkla geçerken etrafa göz gezdirdim. Okul gerçekten göz alıcıydı. Karşı kıyıya varır varmaz tekneden atladık. Rowan elimi tuttu. El ele okula girdik. Girişte bizi bi kadın karşıladı. Profesör McGonnagal.
McGonnagal : Evet çocuklar. Yeni okulunuza hoş geldiniz. Bu okul aynı zamanda sizin eviniz. Seçmen şapka sizin binanızı seçecek. Binalar Gryffindor, Hufflepuff, Ravenclaw ve Slytherin. Binalar kendilerine özgü bazı kurallarla öğrenci kabul ederler. Şimdi peşimden büyük salona gelin.
Profesör McGonnagal'ın arkasından büyük salona girdik. İçeride 4 masa vardı. Üstte 4 farklı bayrak vardı. Biz girince tüm öğrenciler alkışlamaya başladı. Ron Hermione ve Harry aslan bayrağı olan masanın altındaydı. Havada asılı duran yüzlerce mum sayesinde ortam aydınlanıyordu. McGonnagal bir tabure ve şapka getirdi. Şapkayı taburenin üstüne koydu.
McGonnagal : Adınızı söylediğimde gelip tabureye oturacaksınız. Bende şapkayı başınıza koyacağım. Ve şapka sizi binanıza yerleştirecek. Evet başlıyoruz. Adelita, Jack.........
McGonnagal : Taylor, Rowan.
Rowan tabureye yürüdü.
Diana : Bol şans.
Rowan tabureye oturur oturmaz McGonnagal şapkayı başına taktı. Seçmen şapka düşünmeye başladı.
Seçmen Şapka : Hmmm.... Buldum. Sen bir....... GRYFFİNDOR!
Gryffindor masasından alkış yükseldi. Rowan mutluluk içinde Harry ve diğerlerine katıldı.
McGonnagal :......... Prinz, Diana.
Derin nefes alıp tabureye yürüdüm. Oturunca McGonnagal başıma şapkayı taktı. Şapka düşünmeye başladı.
Seçmen Şapka : Hmmmm..... Doğruyu arıyor..... Nerede başarılı olursun.... Buldum. Sen bir..... SLYTHERİN!
Diana : Ne!?
Rowan : Ne!? Hayır.
Biraz şaşırıp kaldım.
McGonnagal : Diana? İyi misin? Biraz şaşırmış gibisin?
Herkes bana bakıp neden ayağa kalmadığımı merak ediyordu. Sonunda gücü bulup ayağa kalktım ve yılan bayrağının olduğu masaya ilerledim. Boş bir yere geçtim. Trendeki Sarı çocuğun karşısıydı. Bana tip tip baktıktan sonra önüne döndü. Rowan beni merak etmiş ayağa kalkıp zıplıyordu. Ona iyi olduğumu belli eder şekilde el salladım. Bir rahatlama ifadesiyle oturdu. Son öğrencide seçildikten sonra Müdür ayağa kalktı.
Dumbledore : Evet çocuklar. Ben müdür Profesör Albus Dumbledore. Küçük uyarılar ve duyurular sonunda size bir ziyafet çektireceğim. İlk olarak bu sene bize Karanlık Sanatlara Karşı Savunma öğretmenliği yapacak olan Gilderoy Lockhart'a teşekkür ediyoruz. Karanlık ormanın tüm öğrencilere yasak olduğunu belli ediyorum. Sizlere eğlenceli bir yıl geçirmenizi diliyorum ve lafı kesiyorum. Yumulabilirsiniz!
Önümüze bin bir çeşit yemek geldi. Herkes yemeğe dalmışken ben biraz şaşırıp kaldım. Sonunda biraz yemek alabildim. Karşımdaki sarı çocuk hala bana bakıyordu. Göz göze gelince utanıp önüme döndüm. Yemek sonrası koşarak Gryffindor masasına gittim. Rowan'ı görür görmez sarıldım.
Rowan : Lütfen.
Diana : İstemiyordum. Yanına gelmek istiyorum.
Rowan : Malesef bunu yapamayız. Rowan Gryffindor sürüsüne katıldı. Kendi masama dönecekken çoktan grubun gittiğini gördüm. Salon neredeyse boşalıyordu. Tüm Profesörler benim neden kaldığımı anlamak ister gibi bakıyordu. Utanıp hemen dışarı çıktım. Herkes nereye gideceğini biliyordu. Okul kocamandı. Ya gidecektim ya da Profesörlerden yardım alacaktım. Bunun için fazla utangaçtım. Bir Slytherin görme umuduyla etrafa baktım ama göremedim. Bende rastgele bir tarafa gittim. Yukarılara. Kulelere.
Slytherin Ortak Salonu
Başkan : 17 18 bi saniye 17 18. Hey. Kim eksik? 19 yeni Slytherin öğrencisi vardı. Kimin eksik olduğunu biliyor musunuz?
Snape : Bir sorun mu var?
Başkan : Yeni gelen bir öğrenci eksik.
Snape : Kim peki?
Başkan : Bilmiyorum.
Draco : Şu Diana denen kız yok.
Snape Draco'ya bakar. Herkes o kızı hatırlar.
Snape : Şu tabureye yapışıp kalan kız mı?
Draco : Evet. O.
Snape : Herkes odasına gitsin.

Sessiz ve çok az ışıklı koridorda ilerledim. Slytherinler nerede kalıyordu? Kulelerden birine girdim. Cama yaklaşıp baktım. Burası doğu cephesindeki bahçeye bakıyordu. Bahçe çok güzeldi. Bahçeye çıkan 2 siluet gördüm. Kuleden çıkıp başka yola saptım.
Dumbledore'un Ofisi
Snape : Her yere baktık.
Dumbledore : Öğrenci sona kaldı. Büyük ihtimalle kayboldu ya da geç kaldığı için bir yerde tek başına.
McGonnagal : Ya Karanlık Ormana gittiyse. Öğrenciler yasak olan şeyleri yapmayı seviyorlar.
Dumbledore : Böyle şeyler yapacak birine benziyor. Gerekirse en son oraya bakalım.

Kaybolmuşum. Artık korkmaya başlamıştım. Her taraf sessizdi. Ve tozluydu. Sanırım kullanılmayan bir yere gelmiştim. Duvardaki meşaleler burada bitiyordu. Devam etmem mantıksızdı. Geri döndüm. Buralar soğuktuda. İyice cübbeme sarıldım.
Gryffindor Kulesi
Rowan : Kayıp mı? En son bana sarıldı. Sonra biz çıktık.
Snape : Ve en son o çıktı. Nereye gider?
Rowan : Daha okulu bilmiyor. Kesin kayboldu. Eğer bir yerde dinlenmek için uyumaya kalkarsa orada kalır hasta olur. Uykucu birisidir o.
McGonnagal : Her yere baktık sayılır. Sadece kullanılmayan bölüm ve Orman kaldı.
Rowan : Kesinlikle yasak yerlere gitmez.
Snape : Anlaşıldı. Kaybolmuş o halde. Gidelim Profesör.
Rowan : Nolur banada haber verin.

Boş bir sınıfta oturup dinlenmeye durdum. Camdan dışarı baktığımda aşağıda neredeyse tüm Profesörleri gördüm. Konuşup etrafa dağılıyorlardı.
Diana : Merdivenler nerde? Offf.
Yeniden koridora çıktım. Ama aklıma bir fikir geldi. Camdan aşağı bir şey atarsam beni görürlerdi. Sınıfa döndüm ama aşağıda kimse kalmamıştı. Ellerimi dizlerimin arasına alıp çöktüm. Artık karanlık korkunç geliyordu. Sanki her an bir ses çıkacak. Bir yaratık ortaya çıkacak gibiydi. Nefesim hızlandı. Kulaklarımı kapadım. Gözlerim kapalı her şeyin bitmesini bekledim. Cübbeme daha sıkı sarıldım. Asamı cebimden çıkardım. Ama hiç büyü bilmiyordum. Asamı yeniden cebime koydum. Korkarak koridora çıktım.
Profesörler
McGonnagal : Kullanılmayan kısımda olabilir. Her sınıfa bakın. Dağılalım.

Yürürken arka taraftan sesler gelmeye başladı. Büyük bir pantere benzeyen bir gölge gördüm. Çığlık atıp kaçmaya başladım. Önüme bakmadan koştum. Sağ sol derken birine çarpıp yere 2.80 uzandım.
Snape : Demek buradasın!
Cübbemin şapkasından tutulup ayağa kaldırıldım.
Diana : Siz?
Snape : Snape. Profesör Snape. Slytherin başkanı olan hani.
Diana : Profesör. Sonunda beni buldunuz.
Snape : Düş önüme! Aptal kız.
Biraz korkmuştum. Profesör beni bahçeye indirdi. Profesörler orada toplanmıştı.
McGonnagal : Sonunda.
Dumbledore : Onu nerede bulsun Severus?
Snape : Kullanılmayan kısım tarafından bu tarafa doğru çığlık atarak geliyordu.
Dumbledore : Ne gördün?
Diana : Bi gölge kaplana benziyordu.
Ellerimle pençe yaptım.
Filch : Ah. O benim kedim. Ben en iyisi onu alayım.
Adam yürüyerek oradan gitti.
Dumbledore : Korkmuş olmalısınız Bayan Prinz. Bir çaya ne dersiniz?
Diana : Aslında dinlensem iyi olur.
Dumbledore : Siz nasıl isterseniz. Snape onu odasına götür ve sabah ona yardımcı olacak birini bul.
Snape : Yürü.
Profesör beni Slytherin ortak salonuna götürdü. İçeride birisi pijamalarıyla bekliyordu.
Snape : Bay Malfoy? Yatakta olmanız gerekmez mi?
Draco : Kızın bulunup bulunmayacağını merak ettim. İlk günden kaybolduğuna göre....
Snape : Kapatın bu konuyu Bay Malfoy. Aynı konunun yaşamaması için yarın sabah Bayan Prinz'e yardım edeceksiniz. Bayan Prinz bu taraftan yatak odanız. Bay Malfoy sizde yatağa dönün.
Draco odasına doğru gitti. Profesör bana odamı gösterdi.
Snape : Burası da yatak odanız. İyi geceler ve bir dahakine kaybolmayın.
Diana : Teşekkürler Profesör her şey için. İyi geceler.
Profesör kapıyı kapatıp gitti. Valizimden pijamamı alıp giydim. Yatağa yatar yatmaz uyudum.

Kayıp Snape'in Kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin