Snape Görevi Öğreniyor

676 49 18
                                    

Adımımı atar atmaz bir sessizlik oldu. Masaya göz gezdirdim. Simsiyah bir görüntüydü. Herkes korkutucu görünüyordu. Lordun yanındaki iki sandalye boştu. Masada Bellatrix, Narcissa ve Lucius yanyana oturuyordu. Kalan kişileri tanımıyordum.
Voldemort : Gelin Diana ve Barty.
Abim elimi güven verircesine sıktı. Ona döndüm. Gülümseyip diliyle dudağını yaladı. Masanın sağ tarafından ilerleyip yerimizi aldık. Abim Lordun yanına geçerken Voldemort onu engelledi.
Voldemort : Yanıma Diana gelecek.
Abim bana döndü. Sandalyeyi geri çekip oturmamı bekledi. İsteksizce oturdum. Abim sırtımı sıvazlayıp yanıma geçti.
Voldemort etrafta gözünü gezdirdikten sonra Lucius'a doğru başını salladı.
Lucius : SERVİS BAŞLASIN!
Aynı anda pek çok ev cini içeri girip masaya türlü türlü kahvaltı yemeği bıraktılar. Patates, yumurta, salam, reçel, bal ve daha fazlası vardı. Servis bitince kimse yemeklere dokunmadı. Herkes emir bekliyordu. Voldemort bana döndü.
Voldemort : Acıkmış olmalısın. Başlayabiliriz.
Abimde tabağına yemek alıp yemeye başladı. Bana döndü. Kaşlarını çatıp baktı.
Barty : Neden yemiyorsun?
Diana : Bilmiyorum. Herkes tuhaf bakıyor.
Etrafa göz gezdirdi. Yemek yerken beni izliyorlardı.
Barty : Bana hiç benzemiyorsun. Kardeşim olup olmadığını gerçekten anlamak istiyorlar.
Diana : Benzemiyor muyum?
Diliyle dudağını yaladı.
Barty : Evet hemde hiç.
Bende dilimle dudağımı yaladım. Gülümsedi.
Barty : Kopyacı.
Diana : Hayır sana benziyorum.
Güldü. Ardından gözünü açıp önüne döndü. Sağ tarafıma bakınca Voldemort'un beni izlediğini fark ettim.
Voldemort : Neden yemiyorsun Diana? Yemekler zehirli değil. Merak etme. Özellikle sana asla zarar vermem.
İşaret parmağıyla çenemi kaldırdı.
Voldemort : Hemde asla. Emin ol. Her zaman sana yardım edecek kişi benim.
Önüme baktım. Bir şeyler yersem bana bakmayı keser miydi? Yemekten sonra kimileri dağıldı kimileri kaldı.
Voldemort : Onu zindana götürüp yeniden bağlayın. Bağlı kalsın. Şimdilik.
Beni yeniden gözlerim kapalı zindana indirdiler. Yolları öğrenmemi istemiyorlardı. Zindana yeniden bağlandım. Yatağa oturup abimi izledim. Bir kaç farklı manken yapıyordu. Ona baktığımı görünce durdu. Bende dilimle dudağımı yaladım. Gülümseyip diliyle dudağını yaladı. İşine geri döndü. Kendimi geri atıp gözlerimi kapattım. Biraz daha uyursam daha iyi olacaktı.
Hogwarts'ta
Bakan: Son hızla aramalara devam ediyoruz Albus. Bartemius Crouch'un oğlu ile kayıplara karışmıştı değil mi?
Dumbledore : Evet. Yani Snape'in dediğine göre böyle.
Snape masanın başında, başını ellerinin arasına almış duruyordu.
Dumbledore : Kendine gel Severus. Bu şekilde onu hiç bulamayız.
Snape başını iki yana salladı.
Snape : Kayıp. 2 gündür kayıp.
Tonks : Belki Malfoy Malikanesi'ni kontrol etmemiz gereklidir. Ha?
Bakan: Malfoy mu? Ahahah? Kesinlike böyle bir şey yapmazlar özellikle onu ararken. Asla Tonks. Ben bakanlığa döneyim. Umarım en kısa sürede Diana'yı bulacağız.
Bakan gider. Snape başını masaya bırakır.
Snape : Bakamadım. 1 hafta bile bakamadım. Bana babası gözüyle 1 hafta bile bakamadı.
Dumbledore : Sen değil miydin onu bulunca sanki onu reddetmiş gibi davranacak?
Snape : O gün döner sandım. Veya dönebilir.
Dumbledore : Yine de ona iyi davran Severus. İçimden bir ses onun bir bağ daha kurduğunu söylüyor.
Snape : Karanlık Lord ile mi? Asla.
Dumbledore : Tom ile değil. Başkası ile.
Snape başını döndürür.
Snape : Benden başka kimsesi yok. Eminim.
Dumbledore : Agatha önceden de hamileydi.
Snape gözünü kısar. Başını kaldırır.
Snape : Ahh! Sağlıklı düşünemiyorum.
Dumbledore : Çünkü iki gündür uyumadın Severus. Biraz dinlen.
Snape : Hayır! Benimle iletişime geçecek olursa uyanık olmalıyım.
Dumbledore : Onu sıkı tutuyor olmalılar Severus. Dinlen. Eminim ki Diana senin uyuyup uyumadığını merak ediyordur. Seni gözün mor bir şekilde görürse sence onu reddettiğine inanır mı?
Snape : Onu reddetmedim!
Dumbledore : Öyle davranacağını söyledin. Onu kaybedebilirsin. Dikkatli ol Severus. Daha bağınız çok taze. Koparmak kolay. Senden uzakta tutulması senin ona ceza vermen. Bağını koparır. Eğer ki biriyle bağı gerçekten varsa senle olan bağı kopar Severus.
Snape başını kaldırır. Hiç bir şey demeden odadaki koltuğa ilerler ve uzanır.
Snape : En küçük haberde uyandırın.

Biri ağlıyordu. Ama kim? Erkek sesiydi. Uzun bir koridorun sonuna gittiğimde saçları omzuna gelen küçük bir çocuk gördüm. Babama yüzü biraz benziyordu. Babası olduğunu düşündüğüm kişi elinde kemerle başında duruyordu. Çocuğa son bir tekme atıp odadan çıktı. Beni görmüyor muydu? Çocuk bana döndü.
Severus : Yanıma gel.
Diana : Ben mi?
Severus : Evet.
Yanına gittim.
Diana : Beni neden görmedi?
Severus : Senle bir bağı yok ki.
Diana : Senle bizim bağımız mı var?
Severus : Kızım değil misin?
Bunu söylerken sesi boğuklaştı. Bir başka ses duydum.
Bellatrix : Crucio!
Yerde yatan, omzuna gelen sarı saçlı bir kadın vardı. Acıyla bağırıyordu.
Bellatrix : Pes et Agatha! Çocukken bana çektirdiklerin bunun yanında bir hiçti!
Agatha : YAPMA! Benim küçük bir kızım var!
Bellatrix : Ahh evet ondan da intikam alacağım. Kokunu ezberledim Agatha. Artık sana ihtiyacım yok. Kızınla ilerde görüşeceğiz. AVADA KEDAVRA!
Yeşil bir ışık çaktı. Başka bir yere geldim. Azkaban'a odanın köşesinde abim vardı. Mutsuz şekilde duvarın dibinde oturuyordu. Yanına gittim. Bana döndü.
Barty : Geldin mi? Yine?
Bana değil gelen ruh emiciye dönmüştü.
Barty : Öpücük verene kadar başımdasın ha? Ama ben buradan çıkıp kardeşimi bulacağım. Göreceksin.
Elimde tuttuğu resime baktı. Küçük bir bebeğin ve babamın resmiydi.

Acıyla bağırdım.
Barty : Bırak onu! Diana!
Bellatrix : Ama annesi çok eğlenceliydi. Bu uyuyor!
Barty : Öldüreceksin onu! Rahat bırak!
Bellatrix : Annesi gibi! Ahahahah! Sonun annen gibi olacak!
Gözümü açtım. Bellatrix asasını bana doğrultmuştu.
Bellatrix : Crucio!
Acıyla bağırdım
(Snape yerinden sıçrar. Derin nefesler alıp verir.
Dumbledore : Severus?
Snape : Acı çekiyor! Hissettim!)
Bellatrix : Ahahahahhaha! Çok iyi! Çok iyi!
Lucius : Yeter!
Voldemort ile Lucius içeri girdi. Bellatrix kenara çekildi.
Voldemort : Cezasını çekeceksin Bellatrix. Ona zarar vermeyecektik. Canı acımayacaktı.
Voldemort Barty'i çözer. Barty koşup kardeşine sarılır.
Voldemort : Yemek salonuna git Bellatrix.
Bellatrix bir şey demeden çıktı. Voldemort başımıza geldi. Sol kolumu açıp asasını doğrulttu. Bir şeyler söyledi ve kolumda abimle aynı izden oluştu.
Voldemort : Akşam yemeğinde iyi hissederse benimle yiyecek. Özel olarak 2'miz. Hissetmezse yatağının başında yeriz.
Barty ona hüzünle baktı. Kardeşini bu hale o sokmuştu ancak bu kadar acı çekeceğini ve abisi olduğunu bu kadar hızlı anlayacağını düşünmemişti. Kardeşini yatağına bıraktı. Kendiside yanına uzandı. Saçını okşamaya başladı.

Snape odanın içinde bir sağa bir sola gidiyordu.
Dumbledore : Sakin ol Severus.
Snape : İzim Profesör! İzim! İzim kaşındı! Bellatrix'in ona işkence ettiğini ve Lord'un ona izi verdiğini gördüm!
Dumbledore : Sen çok iyi bir Zihinbendardın. Neden ona zihnini açtın?
Snape : Diana'dan haberim olsun diye. Yerini bir bilsem.
Dumbledore : Voldemort seninle bu şekilde bağ kurarken bende onun zihninde kısa süreli bir ziyaret yapabildim. Artık yapamıyorum. Diana'dan korkunç bir şey isteyecek ve bunun için onu tehdit edecek. Kardeşi geri geldiğine göre başkasıyla bir bağı çıkmış olmalı.
Snape : Ne istiyor?
Dumbledore : Buna hazır değilsin Severus.
Snape : Onunla ilgili her şeye hazırım.
Dumbledore : Beni öldürmesini isteyecek Severus.
Snape : Ne?

Kayıp Snape'in Kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin