Çalan şarkı :
(coksel)
Şarkı sesi duyulmaya başladığı sırada herkes eşini alarak ayağa kalkmaya başladı. Lucius ve Narcissa bir tarafta, Dolohov ve Karen diğer tarafta dans ediyorlardı. Newt'in abisi Leta'yı kaldırdı. Newt ve Tina birbirlerine öylece baktılar. Jacob ikisine bakıyordu. Andrew kollarını bağlamış duruyordu. Bellatrix ona öldürücü bakışlar atıyordu. Sonunda pes etmiş gibi göründü ve Bellatrix'e elini uzattı. Ayağa kalkıp onlar da dansa başladı.
O sırada Voldemort önüme geldi.
Voldemort : Bu dansı bana lütfeder misiniz?
Elini centilmence uzattı. Elini tutup ayağa kalktım. Bir elimi omzuna koydum. O da bir elini belime koyup beni kendine çekti. Ortaya dans edenlerin arasına karıştık. Biraz hızlı bir şarkıydı. Ama güzeldi. (tabe yrrm~yazar)
Voldemort : Heyecanlı mısın?
Diana : Ne için?
Voldemort : Her an bir kaos çıkabilir. Bunun için.
Diana : Emin değilim. Sadece elimden geleni yapacağım.
Voldemort : Pekala.
Voldemort beni etrafımda döndürdü ve koluna yatırdı. Yere kadar eğip yeniden doğruldu. Olduğumuz yerde yavaşça dansa devam ettik. Zihnim çok bulanıktı. Başımı Voldemort'a yasladım. O da başını başıma yasladı.
Voldemort : İyi misin?
Diana : Zihnim çok bulanık.
Voldemort : Zihnini gevşet. Ona daha fazla alan sağla. Gereksiz olan her şeyi at gitsin.
Başım zonklamaya başladı.
Diana : Korkak gibi duracağım ama... Şişeyi Bellatrix alabilir mi? Ben iyi değilim.
Voldemort : Neyin var?
Diana : Başım dönüyor.
Voldemort durdu. Beni yeniden masaya götürdü. Kendimi sandalyeye bıraktım. Ensemdeki saçları geriye attım. Biraz su içtim. Ellerimi masada birleştirip başımı yasladım.
Voldemort : Biri zihnine girmeye çalışıyor. Onu engelliyorum. Bu yüzden başın ağrıyor. Andrew ve Narcissa'ya işaret vereceğim. Burada kal.
Şarkı devam ediyordu. Voldemort gitti. Başımı masaya koydum.
Grindelwald : Merhaba küçükhanım. Neyiniz var?
Başıma gelen kişiye baktım. Gözlerim benimle oyun oynayıp Andrew'ı ya da başka birini Grindelwald gibi mi gösteriyordu?
Diana : Sadece... Biraz kötüleştim.
Grindelwald : Yanınızdaki adam nereye gitti?
Diana : Bir arkadaşı ile konuşmaya gitti.
Gözümü açık tutmak, aynı zamanda konuşmak ve dik durmak çok zordu. Zihnimin fazlasıyla zorlandığını hissettim. Soğuk bir eli alnımda hissettim.
Grindelwald : Ateşiniz çıkıyor gibi.
Diana : Sorun yok. Birazdan eşim döner.
Grindelwald : Anladım... Kimsiniz bu arada?
Diana : Diana Riddle.
Az kalsın Diana Crouch Snape diyecektim. Neyseki son anda kendimi tuttum.
Grindelwald : Memnun oldum. Bende Gellert Grindelwald.
Elini uzattı. Tutup sıktım.
Grindelwald : Sonra görüşmek üzere Bayan Riddle.
Diana : Tabi. Görüşürüz.
Grindelwald uzaklaşıp Queenie ile konuşmaya gitti. Başımı yeniden masaya yatırdım. Beynim yerinde zıplıyordu resmen. Uyumamam gerekliydi. Her an kaos çıkabilirdi. Çıktı da. Şarkı susar susmaz camlar patladı ve havadan iki ok güvenlikleri vurdu. O an herkes savaşmak için hazır duruma geldi. Eşler birbirine saldırırken kendimi masanın altına attım. Başım gittikçe kötüleşiyordu. Kulaklarımı kapattığım zaman birinin sesini duydum.
Queenie : Olmuyor. Hiç bir şey göremiyorum. Neden bu kızdan şüphelisin?
Grindelwald : Bir çocuğun, yaşlı bir adam ile eş olması ne kadar normal?
Diana : G-grindelwald...
Masanın altına birisi kayarak girdi.
Newt : Diana. Neyin var?
Diana : Başım!
Newt beni kendine doğru çekti.
Newt : Sakin kalmaya çalış. Ne oluyor?
Diana : Birisi... Zihnime girmeye çalışıyor. Ama... O girmesini engelliyor. O yüzden zihnim sıkışıyor.
Newt : Ateşin yükseliyor.
Diana : Şişe... Onu almam lazım.
Newt : Tina o işi halledecek. Çantamı koruyabilir misin? Onlara yardım etmem gerekli.
Diana : P-peki.
Newt çantasını bırakıp gitti. Doğruldum. Biraz rahatlamıştım.
Voldemort : Diana. Daha iyi misin?
Voldemort zihnime konuşuyordu. Zihnimden nasıl cevap verecektim? "evet" diye düşündüm.
Voldemort : Güzel. Zırhını çıkarmalısın. Şişeyi kapman gerekli Diana. Sana güveniyorum.
Diana : Infinitecalsym!
Zırhım ve savaş aletlerim ortaya çıktı. Elime kılıcımı ve kalkanımı aldım. Newt'in çantasını omzuma astım ve masanın altından çıktım. Bir ok sağ tarafımı sıyırarak geçti. Grindelwald ve Queenie beraber savaşıyordu. Önünde Newt ve Tina vardı. Hızla o tarafa koştum. Grindelwald'ın arka tarafından ilerledim ve onun üstüne atladım. Ters çevirip şişeyi kaptım ve koşmaya çalıştım. Biraz uzaklaşmışken zihnim yeniden bulanıklaştı. Arkama dönüp baktığım zaman Queenie'nin bana baktığını gördüm. Onunla göz teması kurduğum zaman daha kötü oluyordum. Grindelwald ayağa kalktı ve bana yöneldi. Kendimi zorladım ve koşmaya devam ettim. Tanıdık biri olmalıydı. Salonun içinde hiç durmadan zorla koştum. Bana savrulan bir kılıcı kalkanım ile geri ittim. Kalabalığın arasına daldım. Yere eğilip aralarından kaçtım. Kendimi başka bir masanın altına attım. Şişeyi alıp gizli cebime yerleştirdim. Bir elimde kılıcımla beklemeye başladım.
Voldemort : Diana şişeyi aldın mı?
"evet" diye düşündüm.
Voldemort : Neredesin?
"neresi olduğunu bilmiyorum. Bir masanın altı."
Voldemort : Orada kal. Her an savaşa hazır ol.
Zihnim yeniden düzeldi. Dışarı bir göz attım. Savaşan kişi sayısı azalmıştı. İleride Lucius'u gördüm. Bir yerden gelen mavi ok ile tepeye baktım ve Narcissa'yı gördüm. O sırada masa havaya fırladı.
Grindelwald : İşte buradasın!
Grindelwald elindeki kılıç ile tepemde bekliyordu. Üstüme kılıcını savurduğu an kılıcım ile onu engelledim. Geriye doğru kaydım.
Grindelwald : Şişeyi bana ver!
Diana : Asla!
Ayağa kalkıp koşmaya çalıştığım an başım yeniden zonkladı. Yere diz çökmek zorunda kaldığım an sırtımda birinin ayağını hissettim. Baktığım zaman Grindelwald tepemde duruyordu.
Grindelwald : Şişe nerede!
Sırtıma baskı uygulamaya başladı. Kılıcıma uzandım ve onu savurdum. Grindelwald biraz geri çekildiği anda arkamı dönüp ona bir tekme attım. O affallarken emekleyerek uzaklaştım. Bellatrix'in yanına.
Diana : Bellatrix!
Bana döndü. Koşarak kılıcını Grindelwald'a savurdu. Grindelwald onu engelledi ancak yandan gelen Lucius ile kapışmaya başladı.
Diana : Bellatrix!
Bellatrix yanıma gelip beni sürüklemeye başladı. Arada dizime cam parçaları batıyordu. Bellatrix beni kenara çekti. Arkası dönükken birisi arkasında belirdi.
Diana : Hayır!
Ayağa fırlayıp Bellatrix'in arkasına geçtim ve kılıcımla ona vuracak kişiyi geri savurmaya çalıştım. Adam geriledi. Ancak durmadı. Kılıçlarımız havada kapışmaya devam etti. Bellatrix arkasını döndü ve o da yardım etti. Adama kılıcını sapladı ve yere düşürdü. Hızla diğerlerine yardım etmeye koyulduk. Newt'in yanına fırladım. Kapıştığı kişiyi arkasından yaralayıp yere düşürdüm.
Newt : Diana.
Diana : Daha iyiyim. Queenie zihnime girmeye çalıştı.
Tina : Bu kişi kim Newt? Queenie öyle bir şey yapamaz.
Newt : Diana yalan söylemez.
Tina : Yaa? Onu ne zamandır tanıyorsun peki Newt?
Diana : Kavgaya vakit yok!
Tina'nın arkasına atılıp ona doğru koşan kişinin bileğine kalkanımı indirdim.
Tina : Ah. Sanırım teşekkür etmeliyim.
Sırtımdan Newt'in çantasını çıkardım ve ona verdim.
Diana : Her an gidebiliriz. Sonra görüşmek umuduyla!
Newt'e el salladım ve koşarak Lucius'un yanına gittim. Grindelwald ile kapışmaya devam ediyordu. Yanında bende savaşmaya başladım. Grindelwald ikimizi birden savuşturuyordu. Sonunda geri çekildi. Bana öfkeyle baktı ve kayboldu.
Lucius : Huh. Hadi!
Koşarak Bellatrix'in yanına ilerledik. Yanına vardığımız anda savaşa devam ettik. Kendi adamımı bitirip diğerlerine döndüm. Bellatrix'e ilerlerken sol tarafımda hissettiğim bir acı ile diz çökmek zorunda kaldım.
Andrew : DİANA!
Elimi sol tarafa attığım zaman sıcak kanı ve oku hissettim. Geriye doğru düştüm. Bellatrix başımda belirdi.
Bellatrix : Diana! Dayan!
Elini yarama koydu.
Bellatrix : Hemen çıkmalıyız!
Elimi gizli cebe atıp şişeyi çıkardım. Bellatrix'in avucuna onu bıraktım.
Diana : Bunu vermeyi hak ediyorsun...
Gözlerimin karardığını hissettim. Büyük bir sıcaklık dalgası. Son gördüğüm ise Andrew oldu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Snape'in Kızı
FantastikSize baba diyebilir miyim? Profesör dondu. Bana döndü. Gözü yaşlı gülümsedi. Tabi ki öyle diyeceksin. Diana 11 yaşına geldiğinde Hogwarts'tan kabul mektubunu alır. Küçüklükten beri aradığı babasının Snape olduğunu düşünmektedir. Aynı zamanda bir k...