Ölümün Kıyısında

275 24 10
                                    

Yazar ağzıyla
Andrew Diana'nın yanına diz çöker çökmez onu kucağına alır.
Andrew : Diana! Gözünü aç! Nolur gözünü aç!
Uzakta Grindelwald yanında Queenie ve Credence ile onlara bakmaktadır. Salonda sadece onlar kalmıştır. Grindelwald elindeki yayı aşağı indirir.
Grindelwald : Bu onlara bir ceza. Gidelim.
Queenie, Credence'a kolunu uzatır. Cisimlenirler. Andrew ayağa kalkar. Kucağında Diana ile 506 numaralı odaya cisimlenir. Peşinden diğerleri gelir. Kapı büyük bir şiddetle açılır ve Voldemort odaya dalar.
Voldemort : Andrew dışında herkes dışarı! Lucius! Snape'in evine gidip onu çağır. Diana'yı sadece o iyileştirebilir. Bellatrix gidip Barty'i getir. Diana'yı iyi tanıyorum. O ikisini isteyecektir.
Bellatrix ve Lucius cisimlenir. Narcissa, Dolohov ve Karen odadan çıkarlar. 504 numaralı odaya geçerler.
Andrew Diana'yı yatağa bırakır. Bir yandan saçındaki tacı çıkarır. Kıyafetinin düğmelerini açar.
Voldemort : Dokunma Andrew. Snape ne yapacağını bilir.
Andrew : O-o ölmemeli! Barty beni affetmez! Bende kendimi asla affetmem.
Voldemort : O ölmeyecek Andrew. Yanlış bir hareket yapmadan geri çekil. Oka hiç dokunma. Hareket ederse daha çok kanar. Geç şuraya otur.
Andrew geri çekilir. Camın önüne gidip camı açar ve temiz bir hava alır.
Odaya o an Snape ve Lucius cisimlenir.
Snape : Herkes dışarı çıksın!
Snape hızla elindeki çantadan malzemeler çıkarmaya başlar.
Voldemort : Hadi Andrew.
Andrew : Sadece burada dursam?
Snape : Olmaz. Dışarı.
Andrew istemeyerek çıkar. 505 numaralı odaya gidip kendini yatağa atar. Voldemort peşinden gelir.
Voldemort : Uyu Andrew. Bunu hakkettin.
Andrew : O uyanırsa...
Voldemort : Seni uyandırırım söz veriyorum.
Andrew derin soluklar alarak uyur. Snape bir yana iksir malzemelerini bir yana ilk yardım malzemelerini çıkarır. Asası ile hızla bir iksir kaynatmaya başlar. Odaya Barty ve Bellatrix cisimlenir. Snape onlara bakar.
Snape : Bellatrix sende çık.
Bellatrix elindeki şişeyi Barty'e verir.
Bellatrix : Bunu Diana'ya ver. Onun hakkı.
Bellatrix çıkar. Barty şişeyi cebine atar ve hızla Diana'nın başına gider. Elini alnına atar.
Barty : Diana...
Snape : İksir bilgin var mı?
Barty : Var...
Snape : Güzel! O zaman şuna devam et.
Barty kazanın önüne gidip kazanın yanındaki kitabı inceler. İksiri tamamlamak için uğraşmaya başlar. Snape Diana'nın göğsüne saplanan oku yavaşça yerinden çıkarır. Ardından oraya bir bez basar.
Snape : Sol tarafına gelmiş.
Barty arkasını döner. Gözleri yaşlıdır ve kızarmıştır.
Barty : Yani kalbi....
Snape : Tam belli değil. Belki şanslıdır.
Barty : Neden böylesin!
Snape : Barty iyi misin? Sen şuraya otur bence sakinleş.
Barty : Kızın ölüyor! Nasıl bu kadar sakinsin!?
Snape : Oturup ağlamam bir işe yaramaz. Eğer titreyecek olursam hiç bir şey yapamam. Yaşama şansı varken en soğukkanlı halimle bu şansı arttırmalıyım. Ya soğukkanlı ol. Ya da şuraya otur bekle.
Barty önüne döner. Düşünür. Yaptığı iksirini son malzemelerini içine atar.
Barty : İksir 30 dakika kaynayacak. Sonra hazır olur.
Barty odadan çıkıp yandaki odaya gider. Kapıyı açınca Andrew gözüne çarpar. Andrew onu görür görmez doğrulur.
Andrew : Barty...
Barty : Andrew...
Andrew koşup Barty'e sarılır.
Andrew : Özür dilerim! Binlerce kez özür dilerim! Koruyamadım.
Barty : Senin bir suçun yok. Sakin olmalıyız.
Andrew : Ama...
Barty işaret parmağını Andrew'ın dudağına koyar.
Barty : Şşşş. Sakin olacağız ve bekleyeceğiz. Babam Diana'yı iyileştirir. Sen dinlen.
Andrew : Ama...
Barty : Şşş! Seni farklı bir yolla susturmadan önce şu yatağa yat.(gay Barty~yazar)
Barty Andrew'ı yavaşça yatağa iter. Andrew yatağa yatar ve tavana bakarak kalır. Barty onu düzgünce yatırır. Kendisi de yanına geçer. Andrew yavaşça ona döner.
Andrew : Barty...
Barty : Efendim?
Andrew Barty'e sıkıca sarılır.
Andrew : Diana gerçekten çok şanslı. Senin gibi bir abisi olduğu için.
Barty : Senin gibi bir abisi olduğu için de şanslı. Şimdi dinlen.
Andrew Barty'e sarılı bir şekilde gözünü kapatır. Barty de ona sarılır.
Voldemort kapıyı sessizce açar. İkisini görünce geri kapatır.
Narcissa : Andrew orada mı?
Voldemort : Barty ile uyuyorlar. Dokunmayalım. Andrew Diana ile geçirdiği sürede ona bağlanmış olmalı. Bu bana bir fikir verdi doğrusu.
Narcissa korkarak ona bakar. Voldemort Diana'nın yattığı odaya girer. Snape asası ile Diana'yı iyileştirmektedir. Diana'nın üstündeki kanlar geri çekilmektedir.
Snape : Yaşama şansı yüksek. Ok kalbini sıyırmış. Uzun süre dinlenmesi gerekli.
Voldemort : Lucius'a haber vereyim. Bir hafta daha burada kalalım.
Voldemort çıkıp Lucius'a haber verir. Snape Diana'nın göğsüne hazır olan iksirden döküp sargılar. Erkenden uyanmaması için ağzına uyku sıvısı döker. Kıyafetlerini çıkarıp üstüne yorganı örter. Boynundaki kolyeyi, bileğindeki bilekliği ve parmağındaki yüzükleri çıkarır. Alnına elini koyup ateşini ölçer.
Snape : Hmm... Fazla yok. Ama artabilir.
Snape takıları çekmeceye kaldırıp Diana'nın başına ıslak bir bez koyar. Omuzlarını silip vücudunu rahatlatır.
Ardından yatağa oturup kızına bakar. Elini tutar.
Snape : Annenin yanına gidemeyeceksin malesef Diana. Burada baban, abin, vaftiz ailen ve bilmem kaç dereceden vaftiz abinle kalmak zorundasın...
Ertesi gün
Diana
Snape : Barty ona çok yaklaşma.
Barty : Tamam. Sadece buradayım.
Andrew : Bugün uyanır mı?
Snape : Uyanması iyi olur. Bir şeyler yer. Ama geri uyumak zorunda.
Tüm vücudum yorgundu. Gözümü açamayacak gibiydim. Abim ve babamın sesini hayalliyor muydum?
Narcissa : Size çorba getirdim. İtiraz yok üçünüz de içiyorsunuz.
Andrew : Teşekkürler.
Annemin sesi miydi o? Cennette miydim? Babam ve abim üstüne annem. Evet. Ölmüştüm. Bir yandan üşüyor ve kendimi çıplak hissediyordum. Gözümü araladım. Çok parlak bir ışık. Gözlerimi bu halde bile kamaştırıyor.
Barty : Gördüm! Gözünü araladı! Diana!
Snape : Bağırma. Şuan Diana çok hassas. Sesler bile onu yorabilir. Ve uyumanı öneririm. Hayallemeye başlıyorsun çünkü.
Barty : Gerçekten gördüm. Andrew? Sende gördün mü?
Andrew : Bilmiyorum. Ama ben yoruldum.
Yatağımın kenarı biraz çöktü.
Snape : Işığı kapatalım ve uyuyalım. Andrew ve Barty itiraz yok. Diana'nın yanında ben uyuyacağım. İkiniz koltuklara.
Bir "şık" sesi.
Barty : İyi geceler.
Andrew : İyi geceler.
Snape : Zıbarın.( Snape farkıyla IXNSKSNZ~yazar)
Barty : Hiç oldu mu?
Snape : Barty! Zıbar.
Andrew : Boş ver Barty. Uyuyalım artık.

Gözümü açtım. Kapkaranlık. Sessizlik... Bunu bozan bir ses. Tik-tak tik-tak tik-tak. Tam kulağımın dibinde. Uzansam onu iteceğim. Ama kolumu oynatamıyorum. Boğazım kupkuru. Bir öksürük ile birisini uyandırıp haberdar etmem lazım.
Barty : Ben susadım.
Işık açıldı. Gözüm kamaştı ve yeniden kapattım.
Barty : Yemin ederim hayallemiyorum Diana gözünü açtı ama ışıktan dolayı geri kapattı!
Snape : Barty! Zıbar demedim mi?
Barty : Kalkın! Bir şey deneyeceğim.
Işık kapandı.
Barty : Diana. Hadi gözünü aç.
Gözümü açtım.
Barty : Lumos.
Küçük bir ışık ve abimin yüzünü gördüm. Yakınıma geldi ve ışığı yakınımda tuttu. Gözümden istemsiz bir yaş düştü. Gözüm yanıyordu.
Barty : Evet. O uyanık.
Snape : Diana. Konuşabilir misin?
Babama baktım.
Andrew : Eeee Diana bir insan...
Ona döndüler.
Andrew : Su, yemek? Belki tuvalet? Sonuçta ölümün kıyısından döndü ve 1 gündür uyuyor.
Snape : Barty ona su ver.
Abim elindeki su bardağını ağzıma tuttu. Dudağımı acıyla araladım. İnce ince akan suyu içtim. Bütün bir bardak bitti. Dudağımı yalayıp ıslattım.
Andrew : Abisine çekmiş.
Barty : Tabi!
Snape : Narcissa'nın çorbasını hemen ısıtalım. Lumos.
Babam ışığın altında bir şeyler yaptı. Abimin gülümseyen yüzünün yanında Andrew belirdi.
Andrew : Nasılsın?
Gözümü kırptım. Bir yaş düştü. Andrew parmağıyla yaşı sildi.
Snape : Çekilin. Bir şeyler yiyip uyuması gerekli.
Babam elinde tuttuğu şırıngayı çorbaya batırıp içine çorba çektikten sonra bana onunla çorba içirdi. Bir kaç şırınga sonra babam yeni bir tane hazırlarken gözümü kapattım.
Snape : Son bir tan.... Uyudu. Biz de yatalım.
Sesler kesildi ve ışıklar gitti. Yanımda bir ağırlık çöktü. Alnımda ard arda 3 öpücük hissettim...(Dolaylı yoldan öpüştüler HAHAHAHAHA~yazar)

Kayıp Snape'in Kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin