VI.Incorigibil

4.6K 276 2
                                    


 INCORIGIBIL:  (Despre oameni și manifestările lor) Care nu poate fi îndreptat, corijat, care persistă în greșeli.


Harry Styles este șarmant, sofisticat și este totuși considerat unul dintre cei mai buni escroci ai lumii. Nu înțelegeam ce caută aici, cu mine. Răspunsul cel mai probabil ar fi: să mă protejeze.Cel puțin asta cred ca-și spune tata noaptea pentru a dormi mai bine. Să mă pună să călătoresc din nou, să mă ascund de Dumnezeu știe cine, împreună cu un hoț. Fost hoț. Nu cred că este capabil să își schimbe persoana atât de radical. Oamenii nu se schimbă. El nu este schimbat. Doar știe să joace foarte bine, ar merita un Oscar pentru performanța sa formidabilă. Refuz să cred că Harry Styles s-a schimbat și refuz să merg cu el undeva. Totuși, cred că a doua mea revelație nu este o opțiune pentru mine, tata fiind extrem de hotărât să lase un hoț să mă protejeze. Nu vreau să știu ce mi-ar face un manipulator bolnav ca el. Nu vreau să pățesc ceva, nu vreau să mor. Am trecut de atât de multe ori pe lângă moarte încât nu mai pot ține socoteala dar de data aceasta era diferit. De data aceasta se presupune ca voi fi în siguranță. Cu el. Nu voi fi în siguranță cu el, chiar contrat: voi fi într-un pericol imens. El mă va pune în pericol.

-Antonia, ce s-a întâmplat?

-Ah, scuză-mă. Nu sunt în apele mele, spun eu repede încercând să-mi ascund șocul dar sunt sigură că tatăl meu a observat. Nu am crezut niciodată că Styles este capabil să se infiltreze atât de adânc în familia mea, dar se pare că am greșit. 

*

Trebuia să caut informații. Aveam nevoie de informații despre Styles, oricum mai multe decât aveam acum. Nu eram convinsă că tatăl meu își amintea că mi-a dezvăluit o serie de informații despre el, dar oricum tot ceea ce știam despre el era limitat. Voiam să știu mai multe despre el, aveam nevoie să știu mai multe pentru sănătatea mea mintală. Nu știam cum aveam să îi intru sub piele, dar trebuia să ajung să-i cunosc toate laturile întunecate.

Stând într-unul din scaunele indicate de crețul încordat, am oftat din cauza nefericitei situații, știind prea bine că nu era indicat să îi încalc ordinele precise. Nu ar trebui să judec oamenii după trecutul lor dar îmi este imposibil să nu mă gândesc că este o posibilitate să fiu nevoită să-mi petrec un timp nelimitat cu o persoană periculoasă care ar putea să-mi facă rău în orice moment. De aceea trebuia să mă documentez; să caut informații, orice puteam găsi despre el. Absolut orice merita.

Ideea mi-a apărut în minte mai repede decât credeam, știind prea bine că exista o persoană la care puteam apela oricând în legătură cu astfel de situații. Railey știe absolut tot ceea ce mișcă în cadrul Organizației și știam că îmi va spune dacă îmi va fi pusă în pericol viața. El era singura mea șansă.

M-am ridicat încet fără să scot vreun sunet. Încă nu știam unde este Harry și eram deja în aer de câteva zeci de minute bune, iar acesta nu își mai făcuse apariția din momentul în care îmi ordonase să stau cuminte în scaunul inconfortabil. Am cotrobăit în geantă până am găsit telefonul de urgență pe care mi l-a dat tata, telefon care trebuia folosit doar în cazuri speciale și doar pentru a comunica cu el. Telefonul trebuia schimbat în fiecare lună dar din câte observam, nu cred că va fi nevoie de un telefon pentru mine, Styles având propriul telefon pentru a apela membrii Organizației în caz de pericol.

M-am uitat în stânga și în dreapta mea din nou, asigurându-mă că Styles nu este în apropiere și am intrat în baia avionului. Era un loc extrem de îngust și gălăgios din cauza avionului dar trebuia să mă descurc. Încuind ușa pentru orice eventualitate,  am deschis cu degete tremurânde telefonul apelând singura persoană care mă putea ajuta în astfel de situații. Eram extrem de recunoscătoare că i-am reținut numărul personal, știind că voi avea nevoie la un moment dat de el.

DecepțiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum