FERVENT: (Despre oameni) Care pune pasiune în ceea ce face, care lucrează cu ardoare; care exprimă, trădează înfocare, pasiune.
Nu puteam forma cuvinte coerente odată ce respirațiile noastre s-au contopit iar în momentul în care amândoi ne-am detașat unul de celălalt, am putut în sfârșit să respir aerul pe care îl uitasem. Ridicându-și brațul, degetele lui Harry mi-au cuprins prosopul, aruncându-l printr-o mișcare rapidă pe jos, făcându-mi imposibil să mă împotrivesc. Nu îmi doream nimic mai mult decât să-l las să-mi facă ce dorea iar el observase deja felul în care corpul meu îi cerea atenția.
-Mi-a fost dor de trupul tău, Toni. Nici nu ai idee de câte ori mi-am petrecut nopțile gândindu-mă la diferite moduri în care ți-aș umple acest corp superb. Vreau să te văd, vreau să te vezi.
Înghițind în sec odată ce confesiunea sa s-a înregistrat în mintea mea, nu îmi puteam stăpâni dorința de a primi exact ceea ce dorea el să-mi ofere, încruntându-mă ușor odată ce mi-a cuprins mâna, trăgându-mă spre locul în care se îndrepta. Crezând că aveam să aterizăm pe patul moale, surprinderea mi-a fost mare odată ce trupul meu a fost plasat în dreptul oglinzii mari, putând acum să-mi privesc întreg corpul dezgolit. Umbra din spatele meu părea înfricoșătoare, brațele sale cuprinzându-mi stomacul și lipindu-mi spatele de pieptul său tare, inima mea bubuind cu putere în piept. Îmi iubeam corpul dar știam că existau anumite defecte pe care nu le îndrăgeam atât de mult cum o făcea Harry.
-Spune-mi că mă vrei și tu exact cum te vreau eu.
Murmurul emanat din spatele meu m-a făcut să-mi întorc privirea, ochii mei prinzându-i pe ai săi, puri de o dorință încărcată de emoția resimțită. În acest moment, cu toate că nu înțelegeam ceea ce era în mintea sa și de ce a reacționat în ultimul timp, în feluri care m-au rănit mai mult decât credeam că este posibil, vocea mea nu a răsunat în încăpere. Trebuia să opresc această manifestare dar adevărul era că nu îmi doream.
-Mereu te voi vrea, indiferent de situație.
Crezând că vocea mea nu putea căpăta o nuanță atât de senzuală, ochii mei s-au mărit odată ce acesta mi-a întors mandibula, mana sa cuprinzând locul dintre picioarele mele fără avertizare, îndemnându-mă să-mi privesc trupul tremurând sub atingerea sa.
-Vreau să te vezi când ți-o trag, vreau să-mi vezi degetele.
Totul era atât de senzual, amenințător și într-o oarecare măsură exasperant, nevoie pe care o aveam pentru el începând să fie satisfăcută odată ce degetele sale și-au început mișcarea chinuitoare în jurul meu. Respirând sacadat, corpul a început să-mi tremure sub presiune pe care o punea acesta, gâfâind șocată odată ce și-a strecurat două degete în interiorul meu.
-Harry.
Prinzându-i brațul cu care îmi susținea trupul, corpul meu s-a mulat în jurul său ca o liană, mișcările sale făcându-mi imposibil să mă concentrez pe nimic altceva. Eram un dezastru sub atingerile sale iar el era conștient de modul în care corpul meu era afectat de atingerea sa. Mereu m-a dus pe culmile plăcerii iar acest lucru era o îngâmfare pentru el. Dar era adevărat, el era tot ceea ce aveam nevoie.
-Uită-te în oglindă, Antonia.
Agresivitate din vocea sa m-a îndemnat să-mi deschid ochii cu greu, fiindu-mi aproape imposibil să îmi concentrez privirea asupra oglinzii, obrajii mei încălzindu-se odată ce i-am privit degetele dispărând înăuntrul meu, buzele sale cuprinzându-mi gâtul, sugând și sărutând părți din pielea mea încinsă. Îmi era atât de greu să nu îi strig numele, simțindu-mi orgasmul apropiindu-se, degetele sale lungi lucrând cu repeziciune pentru a mă face să îmi ating culmile plăcerii.
CITEȘTI
Decepția
Fanfic"She was made of stars, but he prefered the moon.'' Antonia Price. Numele ei era asociat mereu cu pericolul. Lucrurile normale sunt ireale pentru ea, poate doar să nutrească un viitor mai puțin complicat. Realitatea ei este total diferită. Cu un...