„Nialle?“ využívám situace, když Louis ukazuje Soph a Liamovi prostory, jak na webu, tak na telefonu fotky. Zvedne hlavu od mobilu a s pozvednutým obočím čeká, co řeknu. „Jak si myslel, to že máš jen Zayna?“ Křečovitě se pousměje a vytáhne se na nohy. „Už budu muset jít. Čau!“ houkne směrem k trojici a zmizí na schodišti. Ladným seskokem dopadnu vedle konce schodiště, Niall s sebou prudce škubne a pak jen pohlédne zpět k patru. „Zdrhl jsi předtím, teď už tě nenechám. A nechtěj mě naštvat.“ Ukážu zuby a on se opět křečovitě pousměje.
„Co jít ven?“ ukáže směrem k otevřeným vratům, vedoucím na dvůr. Souhlasím, usazujeme se na jednom z vraků a já trpělivě čekám, co z Niall vypadne. Chvíli si jen tak hraje s prsty a pak poposedne. „Nevím proč ti to říkám. Nikdo to neví, z nich…“ trhne hlavou neurčitě kamsi do výšin. „Nechci aby to věděli, neřekneš jim to?“ Zavrtím hlavou a kolena si přitáhnu k bradě.
„Zayn pochází z Bradfordu, já jsem Ir… Žil jsem tam s rodiči až do pěti ale pak se naši rozvedli a máma odjela do Bradfordu. Já žil s tátou v Irsku, ale na prázdniny jezdil k mámě. Ona si tam našla nového přítele, ze začátku byl fajn jenže pak se z něj vyklubal hajzl. Táta jezdil hodně na služebky, tak mě hlídal starší brácha a jednou se táta nevrátil. Letadlo havarovalo a jeho tělo se nikdy nenašlo. Greg, brácha, pracoval jako voják a i on se jednou z mise nevrátil. Tak jsem odjel do Bradfordu. Máma to nevěděla, ani o jednom… Klepal jsem a zvonil ale nic. Zkusil jsem zadní vchod, dole nikdo nebyl… Našel jsem ji v koupelně v ložnici. Byla pobodaná a její tvář vypadala vystrašeně. Zespoda pak zazněl nějaký zvuk, jako když někdo v botách přechází po parketách. Bylo mi sotva deset a strašně jsem se bál ale šel jsem dolů. A tam viděl Ricka, jejího přítele. Oznamoval do telefonu, že tu „děvku zabil“ a potřebuju pomoct zahladit stopy. Pak se otočil a uviděl mě…“ Na chvíli se odmlčí. V očích se mu třpytí slzy, ani já nemám k slzám daleko. „Skočil po mě, ale zakopl a spadl. Já utekl do kuchyně a našel tam nůž. Byla na něm krev, mámina… Skrčenej jsem seděl za linkou a čekal. On přišel a volal, že mi to vysvětlí, že to nechtěl udělat a pak mě našel. Začal mě škrtit a já jen bodl, rovnou do krku. Zhroutil se po zádech na zem, chvíli lapal po dechu a pak nic.
Posbíral jsem svoje věci a utekl. Zayn mě našel až čtrnáct dní na to. Byl jsem schovanej v jedné uličce a on tama procházel. Malej, uřvanej, špinavej kluk, co neměl kam jít… Chvíli se na mě díval a pak mi řekl ať jdu s ním. Já nechtěl ale nakonec mě přemluvil. Bylo mu patnáct a vzal si na krk malýho fracka… On už pracoval, pomáhal své rodině. Má ještě tři sestry...Víš, nikdy nikdo nepřišel na to, kdo Ricka zabil. Mysleli si, že on zabil mámu a pak se podřízl v lítosti… Zayn do toho domu šel, když jsem mu to řekl, protože se to ještě nevědělo a zametl všechny stopy, který jsem tam já nadělal. Až když jsem byl starší, tak mi řekl že pracuje jako nájemný vrah a zloděj. Tak jsem se do týhle branže dostal i já. Pak mě seznámil s Louisem a Harrym. A Liam nás vyhledal sám. Rozumíme si, v týhle sestavě děláme už asi čtvrtej rok…“ zhluboka se nadechne a vydechne. „Kluci si myslí, že jsme se Zaynem nějak příbuzní. Necháváme je přitom…“ V hlavě se mi vynořila otázka, kolik je vlastně Zaynovi? Ale z taktnosti, jsem se nemohla ptát. Jen jsem ho chytila za ruka a přísahala, že to nikdy nikomu nepovím.Chvíli jsme ještě seděli na vraku a tentokrát jsem mluvila já. Odešel až když mě Liam začal hystericky hledat… Blázen!
ČTEŠ
She is Vampire?!
Hayran KurguUpíří holka v moderní Anglii? Takové zjištění, odrovná i drsné vrahy a zloděje. Jak se vrazi postaví k faktu, že odteď, musí pracovat s upírem? A co když, se člověk zamiluje do upíra? Bude ochoten se vzdát lidskosti?