„Zvládneš to?" „Výcvik u Draca mi dal hodně, a i Zayn mě učil..." povzbudivě se pousměje a přejde si po ranách od zubů... „Jsou i na střeše." Krčíme se za hromadou kamení, necelé dva metry od vrat. „Já si vezmu ty nahoře, vy tady." „To je ta holka!" zahlédl mě jeden z hlídkujících, padl však hned k zemi. Zayn... Zatímco dole je mela, já šplhám nahoru. „Jsou dole dva upíři!" ječí jeden z pětice na střeše. „Bacha!" zařval na něj jeden z jeho kumpánů, pozdě... Tři šli do pár chvil k zemi, dole se vřava uklidnila a já jen doufala, že mrtví, jsou ti šmejdi a ne kluci.
S výkřikem padnu k zemi, chvilka nepozornosti a z paže mi trčí dýka. Plazím se po zemi od nich dál a oni se s úsměvem přibližují. „Najednou už nejsme za hrdinu, co?" „Jaký to je pocit, plazit se, se strachem o život?" „Ona nemá proč se o život bát!" houkl jim něčí hlas za zády a zatímco jeden padl k zemi se zlomeným vazem, druhý přišel o hlavu. Odvrátila jsem hlavu...
„Nialle!" „Zasloužil si to." Uchechtl se blonďák a sklonil se k muži, kterému Zayn zlomil vaz. Ten mi zatím s ustaraným výrazem vytrhl dýku z paže a provizorně mi to omotal svým tričkem. Ve skladě jsme našli dalších šest vampánů a jednoho vampýra. „Ti nás napadli jako první." Zašeptal Niall a otřel si do kusu hadry rty od krve. Všichni do jednoho spali a tak jim byla dopřána jemná smrt. Proběhli jsme všechny prostory, Zayn zamířil k sobě pro zbraně a Niall mi ošetřoval ránu.
„Vždyť to je zbrojní arzenál!" „Dřív jsem dělala nájemnýho vraha." Mrkne a trhne rameny.
„Co se tu, kurva stalo?!" zahřmí od spodu hlas a další mu odpovídá. „Viděl to venku? Někdo je zmasakroval!... Vampýři?" „Možná, nebo se tu ukázala ta holka s tím klukem. Chybí i ten blond. Scoot pěkně řve... Projdeme to tu, někde tu musí být Jake a ostatní."
„Tak kde jsou?!" mrskl s posledním, přeživším vampánem Zayn o zeď. Jeho tělesná schránka začínala vypadat značně poničeně. Niall si jej prohlížel hladovým pohledem. Oči měl sytě rudé a zatínal ruce v pěst. Skupinka tří vampánů se hnala nahoru do schodů, aby našla někoho z hlídkujících a první dva zemřeli hned na posledním schodku. Třetí se pokusil utéct, jenže Niall byl jako časovaná bomba, přeskočil zábradlí a vampán mu vběhl rovnou do náručí. Na paškál si jej však raději vzal Zayn, Niall by ho jinak, víceméně sežral, respektive, vypil.
„Nevím!" „Být tebou, snažil bych se nám nějak pomoct. Pak tě třeba zabiju já, ale jinak," chytil jej za bradu a zezadu objal. „Vidíš ho? Má hlad a ty jsi potrava. Chceš aby tě vysál za živa?!" Niall zavrčel a během chvilky byl u něj. „Drž ho dál!" zaječel vampán. Niall se zklamaně vrátil na pohovku, ale dál si jej prohlížel hladovýma očima. Nemohlo mi ujít, že je dravější než Zayn.
„V sídle Scoota je nenajdete. Odvezl je do továrny." „Kde je ta továrna?" „Nevím, nikdo o ni nemluvil jinak." Zayn jej stiskl pod krkem a vyzdvihl. „Já opravdu nevím!" zaječel přiškrceně. „Továrna... To může být fakt továrna nebo jen název pro nějakou budovu." Pohlédl k nám a jej držel stále ve vzduchu. Vampán začínal slabě modrat a marně se snažil sundat Zaynovi prsty ze svého krku. „Továren je tu dost..." Zuřivě jsem si kousala ret a pak mi to došlo. „Pusť ho, ať se nadechne, nebo ho uškrtíš." Uvolnil sevření a kluk lapl po dechu, s vděkem v očích se na mě usmál. „Stejně umřeš, ale uškrcení není moc příjemná smrt..." pronesla jsem nezúčastněně a kývla k Zaynovi. Zlomil mu vaz a Niall po něm skočil dřív, než dopadl na zem.
„Vím, kde budou." „Víš?" odvrátili jsme pohled od Nilla, vyloženě z kluka chlemtal. „Scootova rodina po generace dělá kovoprůmysl. Ta továrna sídlí na okraji Londýna, nevím jak se to tam jmenuje, ale vím, jak se tam dostat."
Vypůjčili jsme si Liamovo auto, Zayn řídil, já navigovala a Niall vzadu usnul.
ČTEŠ
She is Vampire?!
FanfictionUpíří holka v moderní Anglii? Takové zjištění, odrovná i drsné vrahy a zloděje. Jak se vrazi postaví k faktu, že odteď, musí pracovat s upírem? A co když, se člověk zamiluje do upíra? Bude ochoten se vzdát lidskosti?