„Musíme vymyslet něco jiného." Cara si utírá pusu a intenzivně se dívá do dálky. „Co? Uznávám, je to opravdu odporné, ale tam jsou věci, co potřebujeme." Harry se rozhlíží kolem nás. „Počkejte támhle. Poberu vám nějaké věci a omrknu sklad. Za deset minut budu zpátky." „Ne. Nepůjdeš sám!" „Ona zvrací, ty budeš taky. Je tam strašný smrad..." „Myslím, že jsem za svůj život viděla víc odporných věcí a cítila horší pachy." Cara se přidává na mou stranu ale tam, uvnitř, se můj žaludek bouří. Je to víc než odporné.
Zaschlé kaluže krve, těla věrných v rozkladu, místy ohlodaná od potkanů, krys, myší a další zvěři, která se pohybuje v podzemí. Překračujeme kusy těl, poznávám pár mladých vampýrů a sama se děsím momentu, kdy najdeme Draca. Cara drtí Harryho ruku, tvář si kryje jeho košilí. Já dýchám minimálně a jen z nutnosti. Když se protáhneme do jejich domu, není to ani o nic lepší.
V jejím pokoji se paradoxně zlidštíme. Harry odněkud vytahuje svoje oblečení a nechává nás o samotě. Odbíhá do skladu, zkontrolovat stav, jestli tu vůbec něco je a já se zoufale sunu na postel.„Bude v pořádku." Přetáhne si Cara přes hlavu šedivou mikinu a dosedne vedle. „Mám strach. Nikdy jsem se tak ještě nebála..." „Taky se bojím, ale bude to dobré. Scoot zemře a naše klany se opět vzpamatují." „Kde je vlastně malá?" Zašeptám, když si uvědomím že maličká chybí. „Se Sophií..." „Určitě ji je dobře." „Musíme za nimi. Jestli bude Liam schopný, bude muset jít s námi." Kývám na souhlas a pak, za naprostého ticha čekáme, kdy se vrátí Harry.
Dorazí za deset minut, háže nám nějaké nože, dýky, našel i pár revolverů. „Moc nábojů tam ale nezbylo. Musíme se dostat k Zaynovi, má ještě jedno místo, kde má skryté věci, co dřív používal." „On toho má víc?" „Jako nájemný vrah toho má víc než dost. Hodně věcí měl u Liama, ale zbytek má ukrytý jinde."
Protahujeme se zpět ven. Cestou k východu se držím z posledních sil, nechci zvracet. Čerstvého vzduchu si všichni dosyta užváme. „Já nechápu jednu věc, jak je možné, že to nikdo nenašel z lidí?" Šeptá Harry, když vycházíme do frekventovanější ulice. Trháme rameny, nad tím jsme vůbec neuvažovaly.
„Jsem jediná, kdo má pocit, že si nás všichni prohlíží?" „Taky ten pocit mám, ale celý Londýn nebude patřit ke Scootovi. Nevnímej to." Drtí mi Harry ruku, druhou objímá Caru. Vede nás kamsi do horších částí města. Protahujeme se skrze bordel v úzkých uličkách, Harry šilhá po okrajích budov a něco hledá. „Začínám uvažovat nad tím, s kým to vůbec mám poměr." „S tím nejlepším vrahem, co chodil po londýnských chodnících." Uškrne se Harry a s úsměvem míří k plechovým dveřím v další, snad ještě horší uličce.
„Zayn měl vždycky pocit, že se to jednou bude hodit a měl pravdu. Hele, u Liama toho bylo víc než dost, ale tohle je ráj!" Zápasí se zámkem. „Proč je nevyrazíš? Ukaž." Zastaví Caru a sevře ji v náručí. „Jsi normální? Nechci všechno a Zayn mě zabije, pokud by se sem dostal někdo další. A hlavně, ne všechno co tu je, je legální. Tudíž..." Ostražitě kontroluji jeden vstup do uličky, Cara východ z ní. „A je to!" Protahujeme se za ním do malé místnosti, visí zde nějaké bundy a naproti jsou další dveře. Ty jdou otevřít snadněji a rychleji.„Ježiši!" Vydechnu šokovaně. Zářivka nad námi mánádech zeleného světla, zírám na tu výzbroj a nechápu, jak k tomu všemumohl přijít. „Kde to všechno vzal?!" Sahám do bedny plné vrhacích hvězdic. „No,většinu mrtvých, které zabil, tak obral o zbraně. Vesměs to byli taky vrazi avyvrhelové. Nechtěl vraždit nevinné. Jednou mu chlap nabídl přímo šílenou sumu,chtěl zabít manželku, aby se mohl veřejně promenádovat s milenkou. Hádej,koho Zayn zabil." „Jeho?" „Jo. Zayn odmítl a odešel. Pak se ale doslechl, že navraždu své ženy najal jinýho. Ten taky umřel. Myslím, že tohle bylo jeho."Ukáže na několik revolverů. „Zayn ti ten příběh nikdy neřekl?" „Asi nebyl čas."„No," Hazz odněkud vytáhl batoh a dává do něj menší zbraně a náboje. „Zabil hou nich doma, když s ním skončil, otočil se a zírala na něj malá holka. Takšest let... Začala ječet a ukázala se i jeho manželka. Zaynovi se povedlo jipřemluvit, ať se uklidní a pak ji vše řekl. Tím, že Zayn dostal od něj adresy,kde ji najde, když nebude doma, i čísla do práce atd... Tak mu uvěřila. Odjela s toumalou někam za rodinou a Zayn zahladil svoje stopy. Přitom mu vybrakoval skladzbraní, protože chlap dělal trochu do mafie. Žena se pak vrátila na pokynpolicistů, nikdo nepřišel na to, kdo chlapa zabil. Ona Zayna nezradila, anikdyž ji víceméně vykradl. Co by s tím, na jednu stranu dělala? Byl to proni spíš šok, že její manžel je člen mafie."
ČTEŠ
She is Vampire?!
FanficUpíří holka v moderní Anglii? Takové zjištění, odrovná i drsné vrahy a zloděje. Jak se vrazi postaví k faktu, že odteď, musí pracovat s upírem? A co když, se člověk zamiluje do upíra? Bude ochoten se vzdát lidskosti?