Vzal jsem ji za bradu a přejel ji palcem po spodním rtu. „Já se bojím celou dobu, že mi tě někdo vezme. Holly... Zní to jako klišé, ale jsi pro mě moc důležitá. Bojím se i teď, když je on mrtvý. Co když přijde někdo další?" „Tak mě ochráníš." Zasmála se mi do rtů.
„Co o mně chceš vědět? Ptej se. Ale to nejdůležitější stejně víš; miluju tě a nikdy nikomu nedovolím, aby ti ublížil." Dožadovala se informací o mé rodině. Hladím ji po bříšku a ona mi prsty cuchá vlasy.
Holly
Co chvíli se začne smát a já na chvíli přestala vnímat proud jeho slov. Jen jsem se dívala na jeho rty. Jak jimi pohybuje, oči, které zářily... Zvedla jsem dlaň a on zmlkl. Sklonil se a přivřel oči. „Miluju, když se mě dotýkáš." „To je vzájemný." Otevřel oči a skousl mi spodní ret. „Slib mi něco." „Cokoliv." „Nikdy mi tě nic nevezme. Holly, já se zblázním, jestli o tebe přijdu. Byl jsem hajzl. Děvkař, co šukal s každou, necítil jsem k žádné nic. Žádnou jsem nechtěl držet při usínání v náručí a probouzet se vedle ní. Za jinou, bych život nedal."
Nestačila jsem odpovědět. Na dveře někdo bouchal a vyrušil nás z romantických okamžiků. Frustrovaně zavrčel a propaloval pohledem dveře. Dotyčný za nimi, Niall, byl vytrvalý a měla jsem chuť ho prohodit oknem. „Neutečte mi, slečno. Hned se vám budu věnovat." Se smíchem jsem na sebe natáhla peřinu a zakryla se až po nos.
„Kam se hrneš?!" „Jéj! Holly, sorry!" „Niallere! Co je?" „Ruším? Počkej, mimi a vy...? To si nemůžeš vyhonit?" Vřískl a Zayn ho vyhodil ven. I přes zavřené dveře jsem slyšela, jak se Niall chechtá. Zayn se vrátil, tvářil se naštvaně a proklínal Nialla a jeho blbé kecy. Nechtěl mi říct, co do něj frčel, ale já vzápětí zaječela a pak se začala smát.
Strhl ze mě peřinu, vyloženě na mě skočil. Skončila jsem na něm a on mi sotva přes zadek, natáhl peřinu.
„Jdou ke Scootovi. Hlídky říkají, že je tam teď klid. Vyšetřovatelé odjeli... Chtějí se tam ještě porozhlédnout. Když je tam povraždili, prohrabali všechny skříně, šuplíky... Hledali informace o nás a co našli, to odnesli. Doufám, že vzali všechny papíry o tobě. Nechci, aby tě hledal někdo od policie a dožadoval se vysvětlení, proč se o tebe Scoot tak zajímal." „Ty nejdeš, že ne?" „Ne. Liam tvrdí, že vypadám, jako kdyby mě potrhal Wolverine. Mám se léčit." „Můžu tě vyléčit." Zašeptala jsem mu do ucha a olízla mu jej. „Jak?" „Jsi ochotný, léčbu podstoupit?" „Zahrnuje ta léčba rozkoš?" „Hmm." „Tak doktorko, ukažte, co umíte."„Jsi moje Bohyně." Ležel pode mnou, prudce dýchal a hrál si s prameny mých vlasů. „Spokojenost?" „Největší. Ale tohle mi bude chybět, těch několik měsíců. Pak už nemůžeme, ne?" „Když budeš opatrný a nebo se budeš řídit tím, co ti řekl Niall." Vyprskla jsem smíchy a on mě s úšklebkem přetočil pod sebe. „Nebo, mi budeš celé ty měsíce, poslušně kouřit." Znovu smích...
„Počkej, počkej. Jak jako že si hledáte byt? Niall i Louis tu taky zůstávají. V Louisově případě doufám, že se k nám připojí i Eleanor. Chce ji říct, čím se stal a ptal se, jestli ji může zasvětit. Svolil jsem... Hazz i Cara tu taky budou." „Šťastná, velká rodina." Houkl Zayn z pohovky a dál si, skoro nevšímavě nás, hrál s Phoebe. „Sklapni, Maliku!" „Liame!" „Proč? Niall říkal, že si vezme tvůj pokoj a tím pádem, se můžou udělat další dveře od Zayna a škrvně tam může mít pokoj." Obrátila jsem se k Zaynovi s naprosto zoufalým výrazem. On mě od rána odrazoval, ať to ještě neříkám, dokud nebudeme mít opravdu byt. Samozřejmě jsem neposlechla a teď doufala, že mi pomůže.
„Liame, dotaz, jo?" „No?!" „Až se to, škvrně," Ušklíbl se a vytáhl mě do stoje. Posadil se na mou židli a stáhl si mě na klín. „Narodí a my tu budeme bydlet v takové tlupě, budete ochotní nedělat kravál, když bude spát?" „To budeme řešit za pochodu." „Jistě, a další otázka. Uvědomuješ si, že je to moje dítě?" Potlačila jsem úšklebek, že snad naše.
„A já jsem jeho táta?!" „Prosím?" „Nepřeju si, abys nám kafral do výchovy. Včera jsem vás se Soph slyšel. Rovnou ti říkám, abys zapomněl na to, že byste nám s výchovou – kdokoliv – pomáhali. Udělej si svoje." Liam začal brunátnět a Zayn ho gestem, kdy mu poslal pusu, posílal do patřičných míst. Odvlekl mě do pokoje a na klíně mi přistál jeho notebook.
ČTEŠ
She is Vampire?!
FanfictionUpíří holka v moderní Anglii? Takové zjištění, odrovná i drsné vrahy a zloděje. Jak se vrazi postaví k faktu, že odteď, musí pracovat s upírem? A co když, se člověk zamiluje do upíra? Bude ochoten se vzdát lidskosti?