„Caro?" „Zayne?" „Víš, kde je zbytek vampýrů?" „Budou ukrytí u ostatních upírů..." „Můžeš se s nimi nějak spojit?" „Zayne, co chceš udělat? Vypadá to, že ses rozhodl změnit plán." Niall se postavil vedle mě a pochybovačně povytáhl obočí.
„Jo. Tak trochu. Ty a Holly půjdete se mnou. Cara s Harrym a Dorianem najdou vampýry i upíry." Hodím ji do rukou mobil, který jsem sebral jedné mrtvole. „Hádám, že upíři mají dobré skrýše. Dáš mi vědět, kam máme dojít." „A my?" „Vy jim budete krýt zadky." „Zayne, já si fakt cením toho, že jste mě vzali zpět do světa živých, ale jestli někomu hrozí větší nebezpečí, tak to bude právě u nemocnice." Louis se nesouhlasně mračí. „Já vím, ale když uvidí jen nás, budou hledat i zbytek. A nediskutuj." Dál se mračí ale kývne na souhlas.„Doufám, že víš, co děláš. Vedeš ji na porážku..." Zašeptá mi do ucha Niall, když jako první opouštíme rádoby sklad. „Potřebujeme pomoct i od ostatních. Tady jsem schopný ji ochránit sám. Ale ve shluku těl, která si navzájem berou životy... Chránil bych jen ji a ona není jediná, koho musím chránit." „Mimčo bude v pořádku." „Nemyslím jen ji a naše dítě, bráško." Na chvíli se zarazí, pak poskočí, jak to umí jen on a vydá se kupředu jako první. Vykloní se zpoza rohu a rukou naznačí, že můžeme dál.
„Holly! Zayne! Nialle!" Na pár sekund nic nevidím. Sophie nás všechny tři objímá, každého z nás chvíli podrží a kontroluje škody. Holly se ji vyškubne jako první a vrhá se Liamovi kolem krku. Objímá ji pravačkou a když se narovná, vidím, jak on brečí.
Bez problémů jsme se dostali do nemocnice. Zahlédl jsem však několik vampánů, ale buď nás neviděli nebo nechali jít.
„Jak ti je?" „Už líp." Hrdinsky se vytáhne do sedu a za chvíli dorazí sestřička. Vyhodí nás na chodbu a převazuje mu pahýl...„Nikdo z nich nechápe, jak se z toho tak rychle dostal. Hojí se mu to i nezvykle rychle." „Může za to tvoje krev. Upírský buňky." Holly je nalepená na skle a skrze žaluzie se snaží dívat do pokoje. „Scoot?" „Stále žije..." Vracíme se na pokoj a shrneme na střídačku s Niallem krátký příběh. Sophii se podlomí kolena a vyplašeně se otáčí ke dveřím.
Kolem Nialla se motá ta malá od Cary. Ptá se na ni a chce za ní. „Viděl jsme vampány. Nevím, jestli oni viděli nás, ale -" Výtah na konci chodby se otevře. Slyším cvaknutí lan, co jej vytahují... A do nosu mě uhodí prapodivný pach. "Myslíš, že je schopný přesunu!?" Vykloním se na chodbu. Stojí tam dva z pětice, kterou jsem viděl. „Chtěl podepsat revers, doktor to ale odmítl." „No, jenže zmizet musíme!" Niall se přesunul s Phoebe k oknu a něco ji říká. Už i on to cítí.
„Musíme odtud." „Proč?" Holly se tváří opět vyděšeně. Ignoruji její dotazy a zatímco Sophie hlídá u dveří, s Niallem pomáháme Liamovi se obléct. „Zayne!" „Viděl jsem vampány! A zjevně se rozhodli navštívit Liama!" Zavrčím Holly do tváře. Zmlkne a zbledne.„Jak se chceš odtud dostat?!" Vyklání se Holly na chodbu. Vampáni se někam ztratili, ale moc daleko určitě nebudou. „Únikový schodiště." „Počkej! Je napojený!" Ukáže na jakousi krabičku, od které vedly svody, co měl Liam na hrudníku. „Jestli mu to odpojíš, dorazí okamžitě sestra." Ukáže na monitor, kde běží životní funkce. „Nemyslíš, že máme větší problém než je tohle?!" Přeskočí Niallovi hlas. Ta malá už o vampánech taky ví, a strachy ho škrtí kolem krku. „Jakej to má rozsah?" „Cože?" „Když mu to sundáme venku... Než nás najdou, budeme pryč. Chceš riskovat Nialle, že mu to tady odpojíme a vampání zabijí i nevinné?" „To netuším." Pokrčí Holly rameny a Niall jen kývne. „Tak to zkusíme. Minimálně tady po patře to rozsah mít bude."
„Nialle, vezmi Phoebe a s Holly běžte k tomu schodišti. Soph, hlídej." Liam se postavil na nohy. Byl zesláblý a pohled na rukáv jeho košile, zastrčený v kapse džínů, kde nic nebylo... „Nedívej se tak, ty máš ruce obě. Ale já abych se naučil používat na vše jen pravačku." Zašeptá pobaveně, uchechtnu se a s komentářem, že je nadržené hovado, míříme ke dveřím.Na chodbě stále nikdo, krom jednoho pacienta, není. Liam na něj mávne a polohlasem oznamuje, že si jde zakouřit. Chlapík kývne a s širokým úsměvem oznámí, že i on byl... Zmizí asi ve svém pokoji a my se protáhneme dveřmi na schodiště.
„No, tak to celkem vyšlo." Ve vzduchu nic necítím a Phoebe poskakuje před námi, je o dvě patra níž, když hystericky zakřičí. Niall je skokem přes zábradlí u ní, Holly ho následuje. Lapám po dechu, první co mě napadlo, bylo, že je přece těhotná! Sem tam uslyším Phoebe vykřiknout. „Drž ho!" Liam jen hekne, když jej bez něhy strčím k Sophii. Ta se pod jeho váhou prohne, ale statečně drží.
Vampán narazil do zábradlí, snad všechny kosti v těle mu nárazem popraskali. Zírám na Holly, neschopný pohybu. Jediným pohybem zápěstí prorazila dalšímu spánky skrz naskrz a další padl po zádech ze schodů, s dýkou přímo uprostřed čela. Niall vraždil kousek od ní, Phoebe se krčila za ní a ji poháněl vztek a snaha chránit mládě.
ČTEŠ
She is Vampire?!
FanfictionUpíří holka v moderní Anglii? Takové zjištění, odrovná i drsné vrahy a zloděje. Jak se vrazi postaví k faktu, že odteď, musí pracovat s upírem? A co když, se člověk zamiluje do upíra? Bude ochoten se vzdát lidskosti?