„Proč to dělala?" „Protože jsem byla hezčí." „Cože? Asi ti nerozumím." „Když mě unesli, každý z nich, mě v průběhu měsíců dokumentoval, jak se měním a ona, no... Možná kdyby se nemračila a nechovala se, jako kdyby k ní byl svět nebyl spravedlivý, tak by vypadala jinak... Žárlila. Vadilo ji, že ona není, podle svých slov krásná a proto já budu trpět. Scoot souhlasil. Většina jizev, těch malých a krátkých, jsou od ní... Jen si kompenzovala cosi a on ji to schvaloval." Trhne rameny a tohle vysvětlení nechápu. Jak může malá holka ubližovat jiné, kvůli kráse?
„Nechci se o tom dál bavit. Zabila jsem ji, pro pomstu a aby Wall byla v pořádku." Položí mi dlaň na pusu a znovu se na mě položí.
„Lásko?" Zahuhlu a potlačím smích. „Ne, mlč." „Rád bych, se pořádně nadechl." „Ježiši, promiň!" Začnu se smát a ona konečně taky. Leží pode mnou, hladí mě ve vlasech a usmívá se.
„Kdyby máma věděla, čím sis prošla a jaká doopravdy jsi, měla by tě ráda. Vím to a to, co se doma stalo mě mrzí, hlavně kvůli tobě." Jen kývne a tentokrát se na ni položím já. Usnu a vzbudím se něco po půlnoci. Zvoní mi mobil a písmenka hlásají, že mi volá Wall.„No?"
„Zayne?!"
„Co je, Wall?"
„Naši konečně spí... Máma mi vzala mobil, abych ti nemohla zavolat, ale já to musím vědět! Ona říkala, že už tě nikdy nesmím vidět. Ani holky... Jsi prý vrah a upír, stejně jako ona. Ale to přece... Upíři neexistují!"
„Wall, je mi to líto, ale máma má pravdu." Protáhl jsem se na balkon a pohledem kontroloval, jestli Holly spí. „Pamatuješ, jak jsem odešel s Niallem? A pak napsal, za pár týdnů, že žiju v Londýně a pracuju pro kamaráda?"
„Jo..."
„Pracoval jsem pro Liama. Pamatuješ si ho, ne? Stal se z něj Boss... Bral zakázky a najímal nás na vraždy. Pár lidí, jsem zabil i tady v Bradfordu... Posílal jsem domů krvavé peníze a pořád tvrdil, že jsem na tom pracovně dost dobře a můžu si dovolit, takovou částku poslat... Uběhlo tak pár let my měli vykrást jednoho chlapa a k tomu nám měla pomoct Holly, moje holka, ta která zabila a zachránila ti tak život. Ona je upír, který má kořeny v Transylvánii a je spojena s Dráculou..." Slyším, jak se sestřin dech prohloubil.
„Pomohla nám, ale ten chlap o nás stejně věděl a ze mě pak málem vymlátil duši. Ona mě zachránila a pak zase... Málem jsem umřel. Dost ošklivě mě postřelili a já měl na výběr, buď zemřu nebo ze mě udělá upíra. Já ji miluju... Chtěl jsem být, jako ona a souhlasil jsem. Jsem upír, stejně jako ona, Liam, Niall... A další... Těžko se tomu věří, já to chápu, ale věř, že vám bych nikdy neublížil. Mrzí mě, co se doma stalo, ale nemůžu mámu dál trápit. Domů se nevrátím, když budeš chtít, můžeš mi zavolat... Ale nedělej to zbytečně, ať to máma nezjistí, nelíbilo by se ji to."„A teď jsi kde?"
„Kousek za městem, vyspíme se a vrátíme se do Londýna a začneme žít normálně. Ti, co se nás snažili zabít, jsou mrtví a my čekáme dítě. Chceme být jako normální rodina... Pošlu ti pak fotku, až se malé narodí... Měj se, sestřičko." Tipl jsem to dřív, než odpověděla. Ani mi nedošlo, že nebyla vyděšená, když si vyslechla dost osekaný příběh. Vrátil jsem se do postele a sotva se položil, tak znovu usnul.Ráno jsem měl mobil plný sms a nepřijatých volání od Liama, stejně jako Holly. Když jsem se prokousal tou hromadou zpráv od něj, našel jsem i jednu od mámy.
„Vrať se domů. Ty i ona. Musíme si promluvit!" Nechápavě jsem si ji četl dokola a když se Holly probudila, stejně nechápavě si ji četla i ona.
ČTEŠ
She is Vampire?!
FanfikceUpíří holka v moderní Anglii? Takové zjištění, odrovná i drsné vrahy a zloděje. Jak se vrazi postaví k faktu, že odteď, musí pracovat s upírem? A co když, se člověk zamiluje do upíra? Bude ochoten se vzdát lidskosti?