Chapter 66

2.2K 149 3
                                    

Zayn

V hlavě mi hučelo. Cítil jsem svou krev, jak mi zasychá na těle a ten zmrd, měl slabý náskok. Vyděšeně se otáčel, ale nikde nebyl nikdo, kdo by mu pomohl. Zbaběle prchal a za mnou se ozýval další dusot nohou. Do nosu mě praštil Niallův pach a strach, že já mám za sebou jeho ochranku, mě opustil. Doufal jsem, že o Holly se někdo postará. Přece tam byl Harry...
Nechápal jsem, kdy se tam všichni dostali, jak se tam dostali, ale nebýt pomoci ostatních, asi bych teď ležel v kaluži krve a Scoot by získal, po čem tak prahnul.

„Kde je?!" S notnou dávkou hořkosti a zoufalého pobavení jsem si pomyslel, že by se šiklo mít mapu sídla. Jen vrtím hlavou a skrývám se za rohem. Tentokrát čtvercová místnost, menší hala. Několik dveří, za kterými se mohl ukrývat a nehodlal jsem ze sebe dělat pohyblivý terč. Střelil jsem pohledem k Niallovi.
Levačku měl svěšenou podél těla, rameno prosakovalo. „Je jako ségra, nechci o ni přijít. Nechci, abys o ni přišel." Než jsem stačil odpovědět, ukázat svoje emoce vůči němu, cosi bouchlo a oba jsme se vyklonili zpoza rohu.

„Jako, když bouchne okno." Sykal Niall a já souhlasně kývnul. Ukázal jsem prstem na dveře, za kterými jsem Scoota očekával. Dostalo se mi tichého zavrčení, na znamení souhlasu a jeho snahu, aby šel první, jsem zhatil. Strčil jsem ho za sebe s pohledem, aby nám hlídal záda a rozzrazil dveře. Třemi kroky jsem byl u okna a strhával Scoota z parapetu. V místnosti jsme byli sami. Jen my tři a skoro hmatatelný strach, který mu doslova vyskakoval z očí.
Rty se mu třásly, chřípí nosu se chvělo... Už mu došlo, že teď a tady, mu nic a nikdo nepomůže. Jeho snaha, utéct oknem, byla zmařena a já si jeho tvář prohlížel s pobavením. Ignoroval jsem svou malátnost, to, jak mě bolí hlava a že mě oči přestávají poslouchat. Chvilkami jsmem viděl dvojmo, ale pocit, že on chcípne, mě nutil zůstat při smyslech a nezhroutit se. On chcípne a nás nebude už nic ohrožovat. Nebudu se bát o Holly a svoje dítě.

„Je zvláštní, vidět tak čirý strach." Niall obcházel ležícího Scoota, jako šelma, připravená zaútočit. „Těšíš se, až chcípne?" Uchechtnu se na souhlas a ukážu zuby. Na krku mu zapumpuje tepna a štrachá cosi po kapsách.
„Ne-e!" Zakmital jsem mu pobaveně ukazováčkem před obličejem a hodil s ním do křesla. Niall mu chytil ruce a svázal mu je první věcí, co našel a dala se použít. Byl nám vydaný na pospas a i když jsem měl chuť, si s ním pohrát, vyřádit se na jeho těle a nechat vyplout na povrch potlačeného dravého upíra, stále mi v hlavě svítila jakási kontrolka, se jménem Holly. Měl bych ji najít, vzít ji do bezpečí, ať ostatní dokončí, co jsme začali.

„Myslíte, že nebude jiný, kdo vás bude chtít vyhladit?!" „Myslíš, že se necháme? Máme právo na život, stejně jako člověk." „Zatratil ses. I ty." Otočil se vyděšeně k Niallovi, který nad ním vrčel hladem. „Znáš svou minulost?" „Cože?" „Tvoji předci, byli na mé straně! Na straně mého rodu. Tvoji předci vyvražďovali upíry. Kůly do srdce, spalování na hranicích... Pocházíš z linie čistokrevných zabijáků, ale co z tebe je?!" „Jsem vrahem tak jako tak." Snažil jsem se nedat najevo, jak mě jeho prohlášení rozhodilo. „A zvolil jsem si stranu, kterou jsem chtěl. A ty, teď umřeš. Chtěl jsi ji zabít!" Sykl a hrdě se na mě podíval. Zvedl jsem ruku k další ráně. Tentokrát odplivl krev a zaostřil na mě stěží. Já na tom nebyl o moc líp. Začínala se mi podlamovat kolena, potřeboval jsem si zacelit rány a napít se. Ostatně, jídlo mám před sebou.

„Chci mu zlomit vaz." „Ne!" Zavrčel jsem k Niallovi, který mu přiložil ruce na krk. „Chci slyšet jeho křik." Ocitl se na zemi. Niall s ním hodil, jako s flákotou masa. Narazil do zdi a sjel k zemi.

„Tvůj rod, ji vzal z domova. Zabili jste ji matku, její otec je mrtvý, kvůli tobě přišla o bratra... Zničil jsi ji život. Chci, abys věděl, že tohle si užiju. Splatíš vše, co jsi ji způsobil." Usmál jsem se do jeho tváře, když jsem k němu přiklekl. „Už nebude nikdo z těch, co jsou tady, aby se ji pokoušeli zabít. Nikomu nedovolím, aby mi ji vzal."

Místností se nesl hysterický řev. Zakousl jsem se z jedné strany, Niall z druhé...

She is Vampire?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat