Gece saat ikiydi. Hâlâ yatağın içinde dönüp duruyordum. Sabah ki olaydan sonra uyuyamamıştım. Hep aklımdaydı. Sanki o dudakların baskısı hâlâ üzerimdeydi.
Etkisinden geçememiştim. Ve bu beni sinir ediyordu. Kaç defa elimi yüzümü yıkamıştım. Hiç mi yardımı olmaz?
Yatağımdan kalktım. Yastığını ve pikeyi topladım. Kolumun altına alıp odadan çıktım. Merdivenlerden aşağı indim ve bahçeye çıktım.
Hamağa doğru yürüdüm. Elimdeki yastığı koydum. Uzanıp üzerime pikeyi örttüm. Bugün yine aklıma geldi.
Kavağın oraya gidip ağlamıştım. Ardından dedemlerin görmemesi için kendimi sakinleştirdim. Eve gelince babaanneme elimi nasıl yara yaptığım ile ilgili bir yalan uydurdum. Yaramı temizleyip şarkı bezi ile sarmıştı.
Hira aradağında ona kızmış, aramızda geçen gerginliği ve sonrasından bahsetmiştim. Bir daha böyle birşey yapmaması için uyarıp kapatmıştım. Utku'ya yazmıştım ama donmemisti. Daha doğrusu interneti bugün hiç açılmamıştı.
Bütün bunlardan sonra gözüme bir gram uyku girmemesi beni şaşırtıyordu. Hâlâ Çağın'ın bana karşı olan dengesiz tavırlarını çözememiştim. Ne olacaktı bilmiyordum.
Düşündükçe gözlerim doluyordu. Beni üzecek herşey zihnime doluşuyordu. Yaşaran gözlerimden gözyaşlarım yanağımdan hızla akarak gitti.
Yıldızlara baktım buğulu gözlerimle. Sonra telefonum titredi. Açıp ekranına baktım. İki mesaj vardı.
Utku: Özür dilerim görmemişim.
Siz: yarın konuşmamız gerek.
Utku: tamam. Ne zaman?
Siz: yarın söylerim
Utku: iyi geceler :)
Görüldü
Onunla olan sohbetten çıktım. Diğer gelen mesaj... Babamdandı. Babam bana mesaj atmıştı.
Gördüğüm mesaj ile yerimde doğruldum. Doğrulurken hamak saklandığı için dengemi kaybediyordum ki son anda kurtardım.
Babam: Nasılsın?
(02.23)Çevrimiçi
Siz: iyiyim. Sen?
Babam: iyi.
Uzun bir aradan sonra ilk defa bana halimi hatrımı sormuştu.
Yazıyor...
Babam: dedenlerle iyi anlaşıyor musun?
Siz: evet.
Babam: onları seviyor musun?
Babam: sana iyi bakıyorlar mı?Siz: evet.
Siz: Neden soruyorsun baba?Görüldü
Yazıyor...
Çevrimiçi
Kısa bir süre görüldü de kaldı mesajım. Sürekli olarak yazıp siliyordu. Merak ediyordum. İçimde garip bir his vardı. Çözemediğim bir his ama kötü bir his.
Babam: merak ediyorum.
Siz: sen beni merak mı ediyorsun?
Görüldü
Babam: iyi olduğunu ve keyfinin yerinde olması beni sevindirdi.
Babam: yine yazacağım.
Babam: iyi gecelerSiz: iyi geceler.
Çevrimdışı
Telefonu kapatıp kenara koydum. Babam bana niye yazmıştı? Neden böyle olmuştu? Beni gerçekten merak mı etmişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEKBUNUM (TAMAMLANDI)
General FictionDÜZENLENECEK! Eski halini okumasanız daha iyi :)) "Tüm muhteşem hikâyeler iki şekilde başlar; ya bir insan bir yolculuğa çıkar, ya da şehre bir yabancı gelir." Yekbun'un muhteşem hikâyesi ise bir yolculuk ile başladı. Dertlerini, hayatını ve kend...