4

3.1K 24 3
                                    


Bugünün hayatımın en boktan günlerinden biri olduğunu kabul etmeliyim, ve bu bayan Hudson'ın ödevini yapmamış olmam, gözlerimin balon gibi şişmesi ya da Luna'yla yaşadığımız saçmalıklardan da öte, uyanır uyanmaz aklıma doluşan yüksek çözünürlüklü bazı görüntüler yüzünden bu hale gelmişti. Pekala, en başa dönecek olursak bütün sabah üvey kardeşlerimden – elbette Jason ve Tyler'dan bahsediyorum- kaçarak bir şekilde okula gelmeyi başarmıştım. Ancak bunun bir şeyleri değiştirdiğini düşünüyorsanız çok yanılıyorsunuz, çünkü Tyler okul boyunca peşimden ayrılmamış ve konuşmak istediğini söyleyerek beni bir köşeye sıkıştırıp durmuştu. Ah, Tanrım..kendimi çok yorgun ve aptal hissediyordum.

''Bifteğini yemiyorsan alabilir miyim?''

Karşımdaki kas yığını çocuğa bakarak başımı salladım.''Hepsini alabilirsin.''

''Dostum, kardeşimin yemeğinden uzak dur! ''diyerek araya girdi Tyler ve tabağı kendi önüne çekerek eti kesmeye başladı.

''Hadi aç ağzını.''

''İstemiyorum Tyler.'' başımı elime yasladım.''Midem bulanıyor.''

Bu sözümle masadakilerin kıkırdaması bir oldu. Evet, sanırım okulun popüler masasına oturmak büyük bir hataydı ve ben bu ağır sorumluluğu çekemeyecek kadar bunalmış haldeydim.

Tyler elini omzuma atarak bana iyice sokuldu. ''Hasta mısın ?''

''Evet..biraz hastayım sanırım.''

''Revire gitmek ister misin ?''

Başımı sallayarak onayladım. Tyler'ın en yakın arkadaşlarından biri olduğunu öğrendiğim Mac söze atıldı. ''Vay canına Tyler! Seni ilk kez bu kadar kibar görüyorum dostum.''

''Evet, ben merdivenden düştüğümde bir hafta boyunca benimle dalga geçmiştin !''

''Haha evet !''diğeri arkadakileri gösterdi. ''Kızların bakışlarına bakılırsa hepsi Alice'in yerinde olmak istiyor.''

''Ahh dostum böyle bir kardeşim olsaydı ben de ondan gözümü ayırmazdım !''dedi Mac ve bana bakıp imalı bir şekilde gülümsedi. Endişeyle kızardım. Tyler ne dediğini anlamaya çalışırcasına kaşlarını çattı. ''Bu da ne demek ?''

''Hiçç..Sadece, burası küçük bir okul ve o da güzel bir kız. Yani yerinde olsam kardeşimin kiminle takıldığına dikkat ederdim, haksız mıyım Alice?'' dudağının kenarı hafifçe kıvrıldı.

''Evet, haklısın.'' deyince Tyler şaşkınlıkla bana baktı. ''Haha ne zamandır böyle bir uysal bir kız oldun ?''

''Aslına bakarsan edebiyat dersinden beri-''

''Hayır Mac haklı!''diye panikle Mac'in sözünü kestim.''B-ben gerçekten artık okulu daha ciddiye almaya karar verdim.''

Yan tarafta bizi sessizce dinleyen diğer çocuk gülmeye başladı. ''Tanrım! Dostum, kardeşin kafayı çekmiş gibi davranıyor.''

Diğerleri de buna güldü ama Tyler öfkeyle ''Kendi işinize bakın !''diye bağırınca masa tekrar sessizliğe büründü. Ve yemekhanedeki meraklı bakışlara aldırmadan elimden tutup beni revire götürdü.

''Alice, gerçekten iyi olduğuna emin misin ?''

''Ben..sadece biraz uykusuzum.''diyerek geçiştirdim.

''Onları boşver lütfen.''

Ancak dediğim gibi bugün boktan bir gündü ve bu rezilliği elbette revirdeki seks hayatımda ilgili sorular takip etmişti. Revir hemşiresi ısrarla hamilelik testi yapmamı önerse de yarım saatin ardından nihayet onu daha önce bir erkeğin elini bile tutmamış uslu bir kız çocuğu olduğuma inandırabilmiştim. 

ÜVEY KARDEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin