15

1.6K 13 6
                                    

 Luna bütün güzel kıyafetlerini yatağına ve yerlere sermiş, bana uygun bir şeyler bulmaya çalışıyordu. Odada o kadar çok kıyafet vardı ki neyin nereden olduğunu anlamak bile imkansızdı ancak bu konuda Luna'ya güvendiğim için kendimi tamamen ona bırakmıştım.

Luna yüzünü buruşturdu ve elbiseyi alıp diğer yatağa fırlattı.''Kızım bu olmaz! Boyunu daha da kısa gösterir.''

Uzun süren bir karar aşamasından sonra nihayet bana uygun bir kombin hazırlayabilmiştik. Luna kendi transparan gömleklerinden parlak siyah olanı ince deri bir kemerle bana uyarlamış ve üzerine de siyah deri ceketini geçirmişti. Ve elbette son olarak sihirli dokunuş, uzun topuklu çizmeler.

Aynaya dönüp birkaç saniye şaşkınlıkla üzerimdekilere baktım. Kemer belimi daha ince gösterip boyumu daha uzun yapmıştı ve ceketle birlikte çok havalı görünüyordu. Ama bu kısa gömlek transparan olduğu için vücudumu tamamen gözler önüne seriyordu.

''Tanrım, Luna..bu çok fazla.''

Luna şaka mı yapıyorsun der gibi bakıp gözlerini kırpıştırdı. ''O çocuğu etkilemek istiyorsan beni dinlemelisin!''

''A-ama belki de bunu beğenmez.''

''Kızım, beni dinle! Erkekler böyle seksi şeylere bayılır.''

Gülümsemeye çalışarak ceketi çekiştirdim.''Tamam.''

Luna'yla sohbet ederken odaya Luna'nın annesi Virginia girdi.

''Ne yapıyorsunuz?''

''Biraz değişiklik.''

''Ah! Tanrım, bu çok fazla değil mi?''diyerek güldü.''Striptizci gibi olmuşsun.''

Bunu duyunca hafifçe kızardım. Luna kendinden emin bir şekilde aynadan gülümseyerek sandalyeyi arkaya doğru çekti.''Sadece kıskanıyor..Buraya otur.''

Denileni yapıp Luna'nın yüzüme makyaj yapışını seyretmeye başladım. Ah, her şeyi o kadar özenle yapıyordu ki gecenin sonunda büyünün bozulacağını düşünüp üzüldüm. Keşke hep böyle çekici olabilseydim, diye düşündüm. Kendimi havalı bir filmin içindeymiş gibi hissediyordum.

''Gözünü açabilirsin!'' son rötuşlarını yaptıktan sonra eserine gururla bakarak gülümsedi. Yüzümün yuvarlak hatları ortaya çıkmış, elmacık kemiklerim pembe yanaklarımı gölgelerken koyu kırmızıya boyanmış dudaklarım da gerçekten çok çekici görünüyordu. Simsiyah makyajla vurgulanan kahverengi gözlerim parıldıyordu.

''Tanrım, çok fena görünüyorsun ! ''minik bir kahkaha patlatarak yanağımı sıktı.

Ben de aynadaki yansımama bakarak gülümsedim. ''Teşekkür ederim.''

''Umarım bu gece araban balkabağına dönüşmeden önce burada olursun, yoksa..''

''Yoksa ?''

''Yoksa Mac seni ısıra ısıra yer ! ''diyerek güldü.

Duyduğum şeyin iğrenç düşüncesinden bile kızarmaya başladığımda Luna'nın omzuna vurarak kendime gelmeye çalıştım.

''Mac'le buluşmayacağım dedim!''

''O halde kim?''dedi merakla.

''Ş-şey..başka birisi..tanımazsın.''

''Mac'e fazla sert davranmamasını-''onu ittirince gülmeye devam etti, ''Haha tamam sustum !''ve çantamı alıp kapıdan çıkarken bu fırsatı kullanmayı da ihmal etmedi.''Kondom kullanmayı unutmayın !''

''Luna !!''


Köşeyi döndüğümde endişeyle titrediğimi hissedebiliyordum. İçimde berbat bir duygu vardı ve kalbim de buna eşlik ediyordu. Bütün gece ağlayıp kafamda aptal planlar kurmuştum. Uykusuz ve öfkeliydim. Ah..Tyler gece eve bile gelmemişti. Betty'le yattıysa umrumda bile değildi tabi ! Ah, şuanda ne düşünmem gerektiğini bilmiyordum. Caddeye biraz göz gezdirdikten sonra elbisemi çekiştirerek kafeye doğru ilerledim. Hafif bir soğuk yanaklarımı okşuyordu. Beans'in köşesinde sigara içen birkaç çocuk içeri geçerken dikkatle bütün vücudumu inceledi.

ÜVEY KARDEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin