11

1.5K 13 3
                                    


Herkes spor salonunda dans için ısınma hareketleri yapıyordu. Cassie her zamanki esnekliği sayesinde bütün hareketleri kolayca yaparken diğerleri de ona bakarak oflayıp pufluyordu.

''Luna, bana yardım eder misin ?''

Luna yerinden kalkıp önümde bacaklarını açtı ve ellerini bana kenetleyerek esnememe yardım etti.

''Nasıl bu kadar esneksin?''

''Sen çok katısın.'' diyerek güldü Luna.''Belin sakatmış gibi eğilmeyi bırak.''

''Belim sakat değil! Sadece biraz ağrıyor.''

''Neden?''

''Hm..duştan sonra üşüttüm sanırım.''

Luna gülerek koluma vurdu.''Yalan söylemeyi hiç beceremiyorsun!''

''Y-yalan söylemiyorum!''diye sesimi yükselttim.

''O zaman neden yüzün kıpkırmızı ?''

Cevap vermeden diğer tarafa döndüm. Birkaç ısınma pratiğinden sonra herkes kendini bir köşeye atmış Daisy'nin gelmesini bekliyordu. Köşeye gidip duvara sırtımı yasladım. Biraz sonra Cassie tribünde dinlenen iki kızın yanına gidip bağırmaya başladı.

''Tanrım, bu cadı yine ters tarafından kalkmış!'' diyerek telefondan başını kaldırdı Luna.

''Daisy ne zaman gelecek?''

''Bilmiyorum, birazdan burada olur..ah, bu arada bana hala neden belinin ağrıdığını söylemedin..Yoksa-''

''Söyledim ya! Duştan sonra soğuk aldığım için oldu. Aklından ne geçtiğini biliyorum ama öyle bir şey olmadı, tamam mı?!''

''Demek gerçekten de yaptın! Peki kim bu şanslı çocuk?! ''

''Luna! Hiç kimseyle yatmadım, şunu söylemeyi bırak!''

Luna gülerek başını salladı ve asla ikna olmadan beni sorgulamaya devam etti. Derin bir nefes aldım ve kalkıp aynanın önünde saçlarımı düzeltirken hala  sırıtan Luna'ya dudaklarımı oynatarak küfür etmeyi ihmal etmedim.

''Siktir git!''

Luna bu hareketime kahkaha atarak gülerken ben de bazı dans hareketlerini tekrar etmeye başladım. Tanrım, Luna'yla baş etmek  bazen çok zordu.

''Biliyordum!'' diyerek ellerini çırptı. Bunun üzerine Luna'nın üstüne çıkıp onu gıdıklamaya başladım. Başına gelenleri hakettiğini çok iyi biliyordu. Doğrulmaya çalışıp özür dileyerek ellerimden kurtulmaya çalışsa da onu deli gibi güldürmeye devam ettim.

''D-dur tamam!''

''Bir daha benimle dalga geçecek misin?!''dedim gülerek.

''Evet!''dedi. Yüzü gülmekten kızarmıştı.

''Demek benimle dalga geçeceksin!'' ellerini tutarak gıdıklamaya devam ettim.''Sen şimdi görürsün!''

''A-alice dur tamam yapma !''

Araya giren bir sesle ikimiz de durup başımızı diğer yana çevirdik.

''Buraya pratik yapmaya geldik !'' Cassie sinirle soluyarak bize bakıyordu.

Yavaşça Luna'nın üstünden kalktım.'' Biz de bunu yapmaya çalışıyoruz.''

''Sizin yüzünüzden dikkatim dağılıyor ! ''

Herkes birden sessizleşti. Ne olduğunu anlamamıştım ancak bu defa Cassie'nin karşısında güçsüz durmama konusunda kararlıydım.

''Dikkatin mi dağılıyor ? Şuanda herkesin dikkatini dağıtan sensin.'' dedim.

ÜVEY KARDEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin