Duş aldıktan sonra giyindim ve aşağı indim. Masanın üstündeki pankekleri görünce neşeleyle gülümsedim. Birkaç pankek ve Nutella'yı alıp salona geçtim.
''Günaydın Justin !''
Justin hafifçe güldü.''Yine çok erkencisin.''
''Babam nerede ?''
''Bilmiyorum, herhalde annemi köşeye sıkıştırmakla meşguldür.''
Ben de güldüm. Sonra Nutella'dan bir kaşık alarak Tyler'ın yanına oturdum. Tyler bana gülümseyince başımı omzuna koydum.
Justin derin bir nefes alıp kollarını sıvadı. Proje ödevini yapmayı unutmuştu ve bu işi öğlene kadar yetiştirmekte kararlıydı. Rengarenk desenli kağıtları kesmeye başladı. Önündeki yapıştırıcıya uzanırken gözü tekrar bize kaydı.
''Siz ne zamandır bu kadar yakınsınız?''
''Şey-''
Tyler sözümü kesti,''Artık favori kardeşim Alice ! En azından sizin gibi beni sinirlendirmiyor.''
''Dostum..bu hiç de doğru değil ! Daha dün sırt çantama bıraktığın oyuncak örümcek yüzünden yanlışıkla Ethan'ı dövecektim. ''duraksadı.''Aslına bakarsan onu gerçekten dövmek istiyorum..Yani iyi bir bahane oldu.''
Kucağımdaki tabağı sehpaya bırakarak güldüm.''Ethan'la çok iyi arkadaş olacakmışsınız gibi hissediyorum.''
Biraz sonra herkes oturmuş sehpanın etrafında Justin'in on dakikadır uğraştığı minik ağaçları yapmaya çalışıyorlardı.Ve kesinlikle onun beceriksizliğinden falan değil, Bayan Patricia sürekli uyardığı halde yerler tamamen minik kağıt parçaları,lastikler ve boya parçalarına bulanmıştı.
''Hey o buraya gelecek!'' Tyler'ın eline vurup kağıdı geri aldı.''Tanrım, bir işi de beceremiyorsun!'
Elindeki kağıdın üzerine renkli kalemlerle minik köpekler çizdi. Biraz boyadıktan sonra lastikleri de taktığında bunun neye benzediği konusunda hiçbir fikrimiz yoktu.
''Ah..her neyse devamını okuldaki eziklere yaptıracağım!''
''Justin!!''
Bayan Patricia'nın sesiyle başını iki yana salladı.''Yani Tyler ve Jason'dan bahsediyordum!''
Tyler ayağa kalkarken Justin'e çarpmayı ihmal etmedi.''Annem olmasa sana ne yapacağımı biliyorsun!''
''Dostum şaka yapıyorum!''
Bu sırada ben de odama geçip çantamı aldıktan sonra aynanın karşısına geçtim ve dikkatle kendimi incelemeye başladım. Beyaz gömleğim üst bedenimi sarmıştı ve eteğimin altına ince beyaz bir çorap giymiştim. Saçlarımı tarayıp iyice düzleştirmiştim. Aslında iyi görünüp görünmemeyi o kadar önemsemiyordum ama son günlerde daha da özenli biri olmuştum. Okuldaki diğer kızları –ve hatta Luna'yı- gördükçe bazen kendimi çirkin buluyordum. Aynaya baktıkça derin düşünceler aklıma doluşmaya başladı. Acaba bu yüzden mi Jason Cassie'ye aşıktı ? O çok güzeldi..ve çok seksiydi..Ah, ama itiraf etmeliydim ki geçen gün olanlardan sonra Jason'ın da ilgisini hissetmiştim ve yalan değil, kendimi gerçekten de artık daha seksi hissetmek istiyordum. Evet, bu biraz utanç vericiydi ama eğer üvey kardeşimle ''gerçek bir ilişki'' yaşayacaksam ben de lanet olası Cassie gibi mutlu ve değerli olmayı haketmiyor muydum?
Makyaj masama geçtim ve hızlıca bir makyaj yaparak gözlerimi öne çıkardım. Bu sırada odaya giren Tyler'ı görünce gülümsedim.''Nasıl olmuşum ?''
Tyler birkaç saniye bütün bedenimi baştan aşağıya inceledi.''Çok..güzel.''
''Gerçekten mi?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY KARDEŞ
RomanceÜvey kardeşiyle aşk yaşayan bir kızın hikayesi. *Cinsellik, argo ve küfür içerir. *+18 *Bu hikayedeki tüm karakterler ve olayların gerçek kişi ve kurumlarla ilgisi yoktur. Tamamen hayal ürünüdür.