14

1.6K 8 2
                                    


Antremandan sonra işler daha da karmaşık bir hal almıştı. Luna'yla birlikte koreografiyi tamamlarken Cassie'nin kimseyle konuşmadan yalnızca yapması gerekenleri yapıp tek başına bir köşede beklediğini gördüm. Evet, kesinlikle ondan nefret ediyordum ama onun bu halini çözmek imkansızdı ve Jason'ın hali gözlerimin önüne gelince aralarında ne yaşandığını asla anlayamıyordum.

Her neyse, umrumda değil..Umarım Jason ona tekmeyi basmıştır, dedim içimden.

Birkaç dakika sonra Daisy grubu tekrar toplayıp yaklaşan sezon öncesi nelere dikkat etmemiz konusunda kısa bir konuşma yaptıktan sonra artık haftasonunun tadını çıkarabilirdik.

''Duş alıp derse yetişmemiz lazım.''

''Hangi ders?'' diye sordum soyunma odasına girerken.

''Edebiyat dersi.Ah..Bay Champbell çok sinirlenmiş.''

''Neden?''

Luna biraz su içtikten sonra cevap verdi.''Dün hiç kimse ödevi yetiştiremediği için çok sinirlenmiş..Liv dedi ki, sanırım bütün sınıfa ceza verecekmiş.''

''Bütün sınıfa mı?''güldüm.''Bu çok saçma..Aslına bakarsan ben de hala ödevi yapmadım..Mac'le..''onun adını söyleyince sıkıntıyla iç geçirdim.

''Mac senden mi hoşlanıyor?''

Bu ani soru karşısında afallayarak ''T-tabi ki hayır!'' dedim.

Luna güldü. Arkamı dönerek üstümü değiştirmeye devam ettim. Lanet olsun, sapık Mac'ten bir türlü kurtulamıyordum ve dün onu zar zor atlatsam da bugün tehlike çanlarının giderek yaklaştığını seziyordum.

''Hey, Alice!.. Alice!''

Luna'nın arkasından sınıfa girip sırama geçtim ama arkamdaki ses ısrarla seslenmeye devam edince istemeye istemeye arkamı döndüm.

''Ne var Mac?!''

Yüzünde aptal bir ifade vardı.''Beni peşinden koşturuyorsun.''

''Duymamışım.''dedim soğuk bir şekilde.

Umursamadan yanıma oturdu ve bana doğru yaklaşarak sesini alçalttı.''Bana verdiğin sözler giderek çoğalıyor.''

''Sana söz falan vermedim! Yanımdan kalk, orası Luna'nın yeri!''

''Ya öyle mi?''gülerek köşede Eric'le flörtleşen Luna'yı gösterdi.''Artık benden kaçamazsın.''

Öfkeyle soludum ve gerginlikle bacağımı sallamaya başladım. Mac de bunu farketmiş olacak ki ''Sakin ol..Sadece ödevimizi ne zaman yapacağımızı sormak istedim.''dedi imalı bir şekilde.

''Okuldan sonra Tyler'ın yanında yaparız!''

''Ah..bugün olmaz, kardeşinle basketbol maçımız var..Hem bu ödevi sevgilin ikimize verdi. Tyler'ın gelmesine gerek yok.''

''Senden nefret ediyorum !''bacağımı sinirle sallamaya devam ettim. Gün geçtikçe Mac'e olan nefretim ve öfkem artıyordu ancak biran önce bu aptal ödevden kurtulmak zorunda olduğumu biliyordum ve bir süre daha buna katlanmak zorundaydım.''Haftasonu olmaz. Bugün geliyorsan gel yoksa bütün ödevi kendim yaparım, beni anladın mı?! Ve kaç puan alacağım da umrumda bile değil!''

Gülerek saçlarını düzeltti.''Tanrım, sinirlenince başka birine dönüşüyorsun..Pekala, bugün matematik dersinden sonra seni alırım.Gitmek istediğin bir yer var mı? Aslında, benim evime gelirsen-''

''H-hayır tabi ki de senin evine falan gelmem! ''dedim ve yapay bir şekilde gülümseyerek ekledim.''Şey..bize gel. Jason, sen, ben ödevi kolayca tamamlarız! Ne dersin, çok eğlenceli değil mi?''

ÜVEY KARDEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin