9

1.6K 11 2
                                    


O sabah uyandığımda Tyler'ı yine yatağımda buldum. ''Tyler !''

Tyler koca bir ahtapot gibi sarılıp başını boynuma gömmüş ve öylece uyuyakalmıştı.

''Tyler uyan!'' iyice kulağına yaklaştım.''Babamlar bizi görecek!'' diyerek ondan ayrılmaya çalıştım.

''Uyan artık ! Tanrım, nasıl bu kadar derin uyuyabiliyorsun ?!'' başını kaldırarak kolunu çekmeye çalıstım ama asla kıpırdamadı. Ah, yapacak bir şey yoktu. Derin bir nefes aldım ve Tyler'a hafifçe bir tokat attım fakat istemeden biraz sert vurunca bu tam anlamıyla okkalı bir tokata dönüşmüştü.

Tyler gözlerini aralayarak elini kızaran yanağına götürdü ve uyku sersemi mırıldandı. ''Hı ?''

''Uyanmalısın!''

Yüzünü bana doğru çevirdi ve şişmiş yüzüyle ne olduğunu anlamaya çalışırcasına gözlerini kırpıştırdı.''Alice ?''

''Evet benim.''yavaşça yanağını okşadım,''Hadi uyan.''

Ancak tekrar gözlerini kapadı ve bacağını üstüme atarak bana daha sıkı sarıldı.''Birazcık daha.''

''Olmaz hadi kalk !''

Uykulu uykulu mırıldanarak cevap verdi. Kesinlikle hala ayılamamıştı ve birkaç saniye sonra elini yanağına götürerek gözlerini açtı.''Bana tokat mı attın?''

''Evet, çünkü uyanmadın.''

''Alice.''diyerek doğruldu.''Aşık olduğun adamı böyle mi uyandırıyorsun?''

''A-aşık falan değilim.''dedim kızararak.''Şunu söyleyip durmayı kes!

Tyler alay edercesine başını salladı.''O yüzden mi dün gece yatağıma geldin?''

''Hayır o sadece seninle konuşmak içindi!''

''Hm..ben de benimle seks yapmak istediğini sanmıştım.''

''B-bunu neden söylüyorsun?!''

Tyler yatakta doğruldu ve dalgalı saçlarını yavaşça geriye attı.Uykulu gözleri tişörtümde geziniyordu. Sonra bir eli tişörtümden içeri girerek memelerime doğru ilerledi.''Birlikte uyuyoruz ama hala seks yapmadık..Sence de bu çok garip değil mi?''

''Değil.''dedim elini tutup uzaklaştırarak.

''O zaman neden bunu yapıyoruz?''

''Ne yani? Senin yanında olmam için illa ki beni sikmen mi gerekiyor?!''

''Hayır, bunu demiyorum..Ama bana izin vermezsen kendi başımın çaresine bakmam gerekecek.''

''Bu da ne demek şimdi?''

''Alice.''diyerek bu kez elini saçlarıma götürdü.''Seni istiyorum ama bana izin vermiyorsun. Daha önce hiçbir kız için bu kadar sabretmemiştim. Neden bana direniyorsun? Benimle olmak istemiyor musun ?''

Tereddütle ona baktım. O da bana baktı ve bir süre sessizce bekledik.

''Tabi ki seninle olmak istiyorum. Ama..benim kafam karışık, tamam mı? Biz üvey kardeşiz ve kendimi rahat hissetmiyorum.''

''Jason'ın önünde beni öperken böyle demiyordun ama.''

''O bir hataydı..B-ben seninle seks yapmak istemiyorum.''

Bunun üzerine Tyler'ın yüzü ciddileşti ve çenemi sıkıca kavradı.''O halde benimle oynamayı bırak!''

Sinirle doğrulup onunla yüz yüze geldim.''Seninle oyun oynadığım falan yok!''

ÜVEY KARDEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin