7

2.3K 16 7
                                    

Cuma günü gelip çattığında babam ve bayan Patricia küçük bir haftasonu kaçamağı yapmaya karar vermişti.

''Tatlım, çantam nerede ?''

Justin elinde çantayla koşarak geldi.''Burada anne, banyoda unutmuşsun.''

Bayan Patricia sırayla Justin, Tyler ve bana sarıldı. Sonra Jason'a dönüp çantasını taktı.''Kardeşlerine göz kulak ol Jason, biliyorsun Justin en geç 11'de yatakta olmalı.''ve devam etti.''Acıkırsanız dolapta lazanya var..ve..ve..Tanrım, neden bir şey unutmuş gibi hissediyorum ?''

''Tamam anne ! Artık gidin, yoksa okula geç kalacağım !''dedi Justin oflayarak.

Bu sırada dışardan gelen babamın sesiyle hep beraber evin önüne çıktık.Bayan Patricia sevimli bir endişeyle ''Ah! Tamam geliyorum canım !''diyerek bize nasihat vermeye devam ediyordu.

''Sakın biz yokken evi dağıtmayın..ve bütün işlerinizi Alice'e yaptırmayın. Sırf evin tek kızı olduğu için-''

''Patricia hadi tatlım ! Vapuru kaçıracağız !''

''Ah, evet..ve evde parti falan yapmak da yok, anlaşıldı mı? Anladın mı Tyler?''

Tyler gülerek başını salladı ve nihayet bayan Patricia ''Sakın yaramazlık yapmayın !''diyerek arabaya bindikten sonra biz de çantalarımızı alıp arabaya geçtik. Ancak olanlardan sonra ben önde, Tyler arkada oturuyorduk.

''Ah, dostum..Okul çıkışı arkadaşlarla biraz takılacağım haberin olsun.''

 Jason hafifçe kaşlarını çatarak Justin'e baktı.''Hangi arkadaşların ?''

''Brendon'ın arkadaşlarıyla kaykay yapacağız. Hani sana geçen gün anlatmıştım ya..dostum şunu söylemeliyim ki şu çocuk, Brendon'ın kuzeni çok fena kaykay yapıyor. Merdivenden inerken görecektiniz..Belki videosunu çekip youtube'a koyarız.''

Justin konuşurken ben yine dalıp gitmiştim. Gözlerimin önüne istemsizce Jason'la yaşadıklarımız geliyordu. Tanrım, yanaklarımı okşadığını, elimi tuttuğunu, sonra beni ıslak ıslak öptüğünü, acımasız bakışlarını..ve sıcak bir şekilde bana bakıp gülerken görüyordum onu, sanki her zaman böyle yanıbaşımdaymış gibi gözlerimi açsam da kapasam da Jason'ın delici bakışları orda duruyordu ve benim bu konuda yapacak hiçbir şeyim yoktu.

Okula gelirsek..Doğrusu, bugün dersler çok da eğlenceli sayılmazdı ve öğretmenlerin anlattıkları da pek ilgimi çekmemişti. Luna'nın koluna girdim ve koridorda yürümeye devam ettik.

''Ne zaman geri gelecekler peki ?''

''Pazar sabahını döneceklermiş.''

''Nasıl hissediyorsun ?''

Omuz silktim.''Mutluyum..ama garip hissediyorum biraz. Babamdan ilk kez ayrı kalıyorum.''

Luna beni neşelendirmeye çalışarak koluyla dürttü.''Kızım sevinmelisin tabi! Benim böyle yakışıklı üvey kardeşlerim olsaydı hep evde yalnız kalmak isterdim !''

''Umarım bunu Tyler için söylemiyorsundur.'' dedim gülerek.

''Tyler'ın saçmalıklarına asla katlanamazdım ama Jason..ahh! Cassie gerçekten çok şanslı bir kız.''

''Ama benden nefret ediyor. Ben Jason'ın üvey kardeşiyim, yani bana daha yakın olması gerekmez miydi ?''

Başıyla onayladı. ''Evet, aptalın teki işte..Babasının intihar ettiğini duymuştum. Herhalde Jason da bu yüzden ona acıyıp birlikte olmayı kabul etmiştir.''

''Babası intihar mı etti ? Bunu bilmiyordum.''

Koridoru döndük ve sınıfa girerken Luna bana doğru eğilerek sesini iyice alçalttı.''Sana demiştim, o kızın psikolojisi bozuk..Ondan uzak durmalısın. Hiç normal biri değil.''

ÜVEY KARDEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin