Η ώρα της αλήθειας έφτασε. Πριν μια εβδομάδα ήμουν 110 κιλά. Πέρασε ήδη μια εβδομάδα και η δίαιτα μου πήγε σχετικά καλά αν εξαιρέσεις το βράδυ Σαββάτου που ήπια πολύ και έφαγα βλακείες. Αλλά κατάφερα να αντισταθώ σε πατατάκια, πατάτες, ποπ-κορν και πολλά άλλα.
Ανεβαίνω στη ζυγαριά στο μπάνιο και κλείνω τα μάτια. Περιμένω την φωτεινή ένδειξη. Ανοίγω τα μάτια...είμαι 107 κιλά! Ένα χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπό μου. Έχασα 3 κιλά! Ναι, θα μπορούσα και παραπάνω αλλά δεδομένης της κατάστασης τα πήγα πολύ καλά για αρχή! Παίρνω τηλέφωνο τον Αντώνη και του λέω τα νέα. Ακούγεται πολύ χαρούμενος. «Τα λέμε το απόγευμα» μου λέει και το κλείνουμε.
Δένω το χέρι μου με καινούρια γάζα, ο πόνος ευτυχώς έχει μειωθεί, και πάω στο σαλόνι να πω τα νέα στην μητέρα μου. Την βλέπω στην κουζίνα να μαγειρεύει στον ατμό κοτόπουλο και λαχανικά, μιλώντας στο τηλέφωνο. «...δεν ξέρω τι θα κάνεις, αλλά ν' αφήσεις τον γιο μου ήσυχο! Και να του πεις να επιστρέψει σπίτι του!» φωνάζει. Όταν με βλέπει, το κλείνει αμέσως και μουρμουράει βρισιές.
«Τι συμβαίνει επιτέλους, μαμά; Γιατί τέτοιο μίσος για τον Σταμάτη;» την ρωτάω. «Κάτσε, Μαρτίνα, να σου πω» μου λέει με ένα σοβαρό ύφος, έτοιμη να κλάψει, και καθόμαστε στο τραπεζάκι της κουζίνας. «Όπως θα θυμάσαι, τον Σταμάτη και την οικογένειά του τους ξέρουμε 10 χρόνια τώρα, από την κολύμβηση. Η μητέρα του Σταμάτη έχει περάσει πολλά με τον πατέρα του και είχαμε γίνει μαλλιά κουβάρια όταν περνούσαν τα παιδιά στην εφηβεία. Δε τα ήξερες αυτά τότε αλλά θα θυμάσαι κάποιους καβγάδες και εντάσεις που είχαμε» λέει και γνέφω καθώς όντως γύρω στα 13 μου χρόνια, όταν δηλαδή ο Στέλιος ήταν 15 και υποτίθεται χώρισε με τον Σταμάτη και κόλλησε με την Ελπίδα, γινόταν πανικός.
«Γιατί όμως;» ρωτάω. «Όταν η μητέρα του Σταμάτη παράτησε τον άντρα της γιατί ήταν επικίνδυνος, έμεινε στον δρόμο χωρίς δουλειά. Και τότε ήταν που την πρότεινε ο πατέρας σου σαν γραμματέας στο γραφείο του θείου Κώστα» μου λέει. «Δούλευε η μάνα του Σταμάτη με τον θείο; Δεν το ήξερα καν αυτό!» της λέω, έκπληκτη. «Ναι, δούλευε. Όλα πηγαίνανε καλά για περίπου 10 μήνες και μετά ξαφνικά εκείνη παράτησε την δουλειά, και από ό,τι ακουγόταν στη γειτονιά έμπλεξε με ναρκωτικά και την νύχτα γενικότερα. Στα 16, ο Στέλιος με τον Σταμάτη άρχισαν να ξανακάνουνε παρέα και δεν της άρεσε καθόλου. Δεν ήξερα γιατί τότε, το 'χα πάρει προσωπικά, αλλά τώρα καταλαβαίνω ότι μάλλον αυτή έμαθε ότι ο Στέλιος είχε σχέση με τον Σταμάτη κι έκανε τα πάντα για να τους χωρίσει. Μας είχε βγάλει την πίστη» συνεχίζει.
YOU ARE READING
Προσωπικός Γυμναστής
ChickLitΌλα έρχονται να αλλάξουν στην ζωή της υπέρβαρης Μαρτίνας όταν αποφασίζει να κάνει την υπέρβαση και να χάσει όλα τα περιττά κιλά με την βοήθεια του προσωπικού γυμναστή, Αντώνη. Σύντομα όμως γνωρίζει τον έρωτα στο πρόσωπο του και τα πράγματα θα μπλεχτ...