ΜΕΡΑ 33

5K 466 36
                                    

Ε; Τι έγινε; Σκέφτομαι την επόμενη μέρα, αφού ξυπνάω με πονοκέφαλο απ' το hangover. Πόσο κρασί ήπια τελικά; Κοιτιέμαι στον καθρέφτη, το δέρμα μου ξηρό και τα μάτια μου κομμένα. Πολύ, υποθέτω. Τα χείλη μου έχουν μια περίεργη γεύση κερασιού. Έφαγα εγώ κεράσια;

Κάνω ένα ντουζ και εκεί που τραγουδάω το "Pretty Girls" και κάνω την Britney, ξαφνικά τρώω ένα γερό σκάλωμα. Το νερό τρέχει πάνω μου και το τραγούδι σταματάει. Τι...έκανα...χθες; Εικόνες της Ρωξάνης να έρχεται κοντά μου επιτίθενται στο μυαλό μου. Κάνω ένα βήμα πίσω και κρατιέμαι στην κουρτίνα να μην γλιστρήσω απ' το σοκ.

"Τι έκανα;;" φωνάζω και ακούγοντας τον gay αδερφό μου απ' έξω να μου φωνάζει "Έφτιαξα τηγανίτες!" τρομάζω ακόμα πιο πολύ. Τελειώνω με το ντουζ, βάζω το μπουρνούζι μου και πάω δειλά δειλά στην τραπεζαρία. Έχω ένα ύφος ενοχικό, σαν να έκανα κάτι πολύ λάθος και ντροπιαστικό- που φυσικά δεν είναι γενικότερα.

Κάθομαι απέναντι απ' τον Στέλιο και η μαμά μας βρίσκεται στην κορυφή του τραπεζιού. Τρώμε καταπληκτικές τηγανίτες στην απόλυτη ησυχία. "Πώς είσαι;" με ρωτάει η μαμά και δεν την κοιτάω στα μάτια γιατί πιστεύω θα με καταλάβει αμέσως. "Έμαθα για τον χωρισμό σου με τον Αντώνη" μου λέει και την κοιτάω, απορημένη και συγχυσμένη.

"Πώς το έμαθες εσύ;" την ρωτάω και κοιτάω τον Στέλιο, ο οποίος σηκώνει τους ώμους. "Η Μαρία με πήρε τηλέφωνο χθες και μου τα 'πε" μου λέει και σοκάρομαι. "Από που κι ως που μιλάς με την Μαρία;" την ρωτάω. "Αυτή με πήρε. Με παίρνει πού και πού και μου λέει τα νέα της. Δεν ξέρω γιατί. Μου είπε και για τον αδερφό της, ότι φόρεσε το φόρεμά της και ανέβηκε στη σκεπή να κάνει την γατίσια εκδοχή της Μέριλιν Μονρόε" μου λέει κι ο Στέλιος πνίγεται στην μπουκιά του απ' το γέλιο.

"Τέσπα, ναι, χώρισα αλλά το ξεπέρασα" τους λέω και με κοιτάνε κι οι δυο ταυτόχρονα. Ξέρουν ότι λέω ψέματα και το ξέρω κι εγώ πολύ καλά. Μέσα μου πεθαίνω, κάθε λεπτό που περνάει μακριά από τον Αντώνη. Αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, και σίγουρα όχι μετά από αυτό που έκανε με την σαύρα! Νιώθω οργή μέσα μου, δεν μπορώ να δεχτώ εύκολα τον χωρισμό αυτόν αλλά πρέπει να συνεχίσω.

"Αγάπη μου, εσύ πώς τα πας με τον Αχιλλέα;" ρωτάει η μαμά τον Στέλιο και χαμογελάει. "Καλά, χθες έγινε το ραντεβού με τους δικηγόρους, η Νάνσυ δέχτηκε να δώσει το διαζύγιο τελικά" λέει και τον κοιτάω με καχυποψία. Βέβαια τώρα που τα βρήκε πάλι με τον Αντώνη, δε θέλει να χάσει ευκαιρία να τον τυλίξει για τα καλά.

Προσωπικός ΓυμναστήςWhere stories live. Discover now