Σήμερα είμαι πτώμα απ' την χθεσινή γυμναστική. Παρά την σχετικά χαλαρή και βαρετή γυμναστική της Νάνσυ, τελικά είναι το ίδιο κουραστική. Αλλά σήμερα είναι μέρα ξεκούρασης, κι όταν λέω ξεκούραση εννοώ να εφαρμόσουμε το σχέδιο «Εξοντώστε την Κίρκη».
Νοικιάσαμε ένα βαν και οδήγησε ο Μάρκος μέχρι το τριώροφο κτίριο του MoneyBump το μεσημεράκι να δούμε τον χώρο. Εκείνος άρχισε να ψάχνει για το δίκτυο της εταιρείας, να σπάει κωδικούς με αποτέλεσμα να συνδεθεί τελικά. «Ευχαριστώ πολύ που το κάνεις αυτό, Μάρκο» του λέω και μου χαμογελάει. «Θα έκανα τα πάντα για σένα, το ξέρεις. Αλήθεια, η Μαρία τι θα κάνει στο σχέδιο;» με ρωτάει.
Μαζεύτηκε η ομάδα στο πάρκο: Μαρία, Ελπίδα και Μάρκος. «Ο καμπαρντίνας πού είναι;» ρωτάει η Ελπίδα. «Ο Αλέξανδρος απλά μας έδωσε πληροφορίες. Λοιπόν, είναι στο χέρι μας πλέον να τα καταφέρουμε, εντάξει;» τους λέω όσο η Μαρία παίζει ένα παιχνίδι στο κινητό. «Μαρία!» της φωνάζω. «Ναι;» μου λέει, χωρίς να με κοιτάξει. «Μπορείς να συγκεντρωθείς; Είναι πολύ σημαντικό αυτό, αν μας πιάσουν την πατήσαμε άσχημα!» της φωνάζω και το αφήνει στην άκρη.
«Λοιπόν, θα πάμε στην εταιρεία κατά τις 12. Μου είπε ο Αλέξανδρος ότι τότε φεύγει απ' το γραφείο η Κίρκη, συνήθως μαζί με κάποιον ποταπό στοιχείο-συνεργό στα εγκλήματά της. Αφού φύγει, το κτίριο παραμένει ανοιχτό για μια ώρα για να καθαριστεί. Πρώτα θα πρέπει να αναλάβουμε τον πρώτο φρουρό. Μαρία, εσύ θα είσαι υπεύθυνη να του αποσπάσεις την προσοχή με κάποια ιστορία. Μπορείς να του πεις για τον Φίλιππο, για την μόδα...» της λέω. «Μπορώ να του πω για το σχέδιο;» με ρωτάει και η Ελπίδα της κλείνει το στόμα.
«Όχι, φυσικά! Θεέ μου!» λέω. «Τα χέρια σου μυρίζουν σκόρδο» λέει η Μαρία. «Πρέπει να βρούμε ποιος απ' τους δυο έχει την κάρτα-κλειδί. Ελπίδα, εσύ θα την πέσεις στον άλλον και θα προσπαθήσεις με διακριτικό τρόπο να την κλέψεις. Όταν θα είστε πολύ κοντά, θα τους δώσετε αυτές τις καραμέλες-υπνωτικά. Είναι πολύ δυνατά, μου τις έδωσε ο Αλέξανδρος» τους λέω και τους δίνω μια σακουλίτσα με κόκκινες καραμέλες.
«Ααα φράουλα!!! Να δοκιμάσω;» λέει η Μαρία, και της φωνάζω «Όχι!!!». «Ύστερα, εγώ θα κλείσω τις κάμερες ασφαλείας για δέκα περίπου λεπτά» λέει ο Μάρκος. «Κι εγώ θα τρέξω, θα μου δώσετε την κάρτα, θα τρέξω στον τρίτο όροφο και θα μπω στο γραφείο της Κίρκης» τους λέω.
«Και μετά;» λέει η Ελπίδα. «Και μετά θα μπω στον υπολογιστή της και θα στείλω τα αρχεία στον Μάρκο» της λέω. «Και πώς θα μπεις στον υπολογιστή της; Σίγουρα θα έχει κωδικό» λέει η Ελπίδα και κοιτάω τον Μάρκο, φοβισμένη. «Έχει δίκιο, δεν σκέφτηκα το μετά!» του λέω. «Θα πάω εγώ τότε και εσύ θα φροντίσεις να κλείσεις τα κάμερες. Θα χρειαστώ περίπου πέντε λεπτά να σπάσω τον κωδικό» λέει ο Μάρκος.
YOU ARE READING
Προσωπικός Γυμναστής
ChickLitΌλα έρχονται να αλλάξουν στην ζωή της υπέρβαρης Μαρτίνας όταν αποφασίζει να κάνει την υπέρβαση και να χάσει όλα τα περιττά κιλά με την βοήθεια του προσωπικού γυμναστή, Αντώνη. Σύντομα όμως γνωρίζει τον έρωτα στο πρόσωπο του και τα πράγματα θα μπλεχτ...