ΜΕΡΑ 69

7.6K 609 70
                                    

Την τελευταία φορά που ζυγίστηκα ήμουν 101 κιλά δέκα μέρες πριν. Αναρωτιέμαι τώρα αν, μετά απ' όλα αυτά τα αθλήματα στη Σαντορίνη και την αυστηρή δίαιτα, αν κατάφερα να χάσω τίποτα ή εκείνα τα χάπια τελικά μου επηρέασαν την πορεία μια και καλή. Ανεβαίνω στη ζυγαριά, κλείνω τα μάτια και περιμένω. Μετά από λίγο, τα ξανανοίγω...είμαι 98 κιλά!!! «Ουυυυυυυ!!!!!» φωνάζω δυνατά και αρχίζω να χορεύω! Δεν το πιστεύω ότι έπεσα κάτω απ' τα 100 κιλά! Ο στόχος μου είναι 70 κιλά μέχρι να πάω στο πανεπιστήμιο, ώστε να είμαι κοντά στο ύψος μου.

Η αλήθεια είναι ότι τα ρούχα αρχίζουν ήδη να είναι φαρδιά ενώ η δύναμή μου έχει αρχίσει να αυξάνεται. Σχίζω μια σελίδα απ' το ημερολόγιο, 69 μέρες έμειναν για το τέλος του προγράμματος. Δίπλα στο ημερολόγιο έχω κρεμάσει το στενό τζιν που μου είχε πάρει ο Αντώνης στο πάρτι έκπληξη σαν δώρο. Ένα δάκρυ έτρεξε καθώς τον θυμήθηκα και γεμίζω αέρα τα πνευμόνια μου, αποφασισμένη να φτάσω στα άκρα για τον έρωτα της ζωής μου. Κατάφερα να ξεπεράσω αρκετά, τώρα ήρθε η ώρα να κάψω την μάγισσα μια και καλή!

Μετά από μια ώρα, η τραπεζαρία μου γέμισε με την Μαρία, Ελπίδα, Μάρκο και...έναν έξτρα καλεσμένο. Τον Αλέξανδρο. Ο Αλέξανδρος ήταν το θύμα της Κίρκης για πολλά χρόνια και βρέθηκε πολλές φορές μέσα στην εταιρεία της και πιστεύω ότι οι πληροφορίες του θα μας είναι πολύ χρήσιμες. Έδωσα σε όλους χαρτιά και στυλούς να σημειώνουν. Η Μαρία βέβαια ζωγραφίζει ρούχα.

«Λοιπόν, τι θα κάνουμε όταν σκοτώσουμε την Καλυψώ; Θα την θάψουμε στη θάλασσα ή θα την πετάξουμε στα σκουπίδια, για να ξέρω αν χρειάζομαι μαγιό» λέει η Μαρία και την κοιτάμε όλοι, μπερδεμένοι. «Πρώτον, λέγεται Κίρκη και δεύτερον, δε θα σκοτώσουμε κανέναν» της λέω και την βλέπω να διαγράφει απ' την λίστα της «Μαγιό και λοσιόν». Έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας...σκέφτομαι.

«Εγώ λέω να πάμε όλοι μαζί στην εταιρεία και να τους σαπίσουμε στο ξύλο. Την Κίρκη την αναλαμβάνω εγώ, έμαθα μια τέλεια τεχνική που τους σπας τον λαιμό με δυο κινήσεις. Το είδα στο YouTube» λέει η Ελπίδα. «Δε νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο» λέει ο Μάρκος. «Θες να δοκιμάσω πάνω σου;» τον ρωτάει. «Όχι, ευχαριστώ. Εγώ λέω να συγκεντρωθούμε στο στόχο μας. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να κλέψουμε τα αρχεία όλων των πελατών και να βιντεοσκοπήσουμε τις συναντήσεις της με τα απόκοσμα στοιχεία της νύχτας» λέει ο Μάρκος.

«Θα καλέσουμε τα κανάλια δηλαδή; Να ξέρω, να βαφτώ» λέει η Μαρία. «Αύριο εγώ θα κάνω σκουλαρίκι στα χείλη, δεν πειράζει, ε;» λέει η Ελπίδα. «Γιατί να το κάνεις αυτό;» λέει η Μαρία. «Γιατί έτσι γουστάρω;» της λέει. «Μια φορά ο αδερφός μου είχε βάλει μια πρόκα στα χείλη του και κυκλοφορούσε μ' αυτήν για βδομάδες» λέει η Μαρία πίνοντας χυμό μήλου. «Νομίζω τον συμπαθώ καλύτερα» λέει η Ελπίδα. «Αν και τώρα που το θυμάμαι, του κόλλησε όταν έπεσε με το ποδήλατο σ' ένα συνεργείο καταλάθως» συνεχίζει η Μαρία.

Προσωπικός ΓυμναστήςWhere stories live. Discover now