ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ - ΣΤΕΛΙΟΣ

4.2K 281 17
                                    


Φτάσαμε με τον Αχιλλέα στην μαγευτική Ρώμη. Η πόλη τόσο όμορφη με την ρωμαϊκή της αρχιτεκτονική, το Κολοσσαίο να δείχνει μεγαλειώδες στην μέση, άρχισα αμέσως να βγάζω φωτογραφίες.

Είμαι τόσο χαρούμενος που επιτέλους ξεχάστηκα λίγο από το πένθος για τον πατέρα μου. Η πληγή βέβαια στην καρδιά μου είναι ακόμα νωπή και δε νομίζω να ξεκουραστώ κανονικά σύντομα. Δε ξέρω αν ήταν λάθος που είπα ναι σε κάτι τέτοιο αλλά μάλλον το σοκ μου με ώθησε στην ξαφνική αυτή απόφαση.

Αφού αφήσαμε τα πράγματά μας στο πεντάστερο ξενοδοχείο που έκλεισε ο Αχιλλέας, πήγαμε για περπάτημα.  Έχουμε μόνο μία μέρα καθώς αύριο το μεσημέρι φεύγουμε για Πορτογαλία. Δυστυχώς δεν μπορεί να ακυρώσει το πακέτο που έκλεισε κι έτσι θα πρέπει να βιαστούμε να δούμε όλα τα αξιοθέατα σήμερα. Μια πολύ μοιραία Ισπανίδα τουρίστρια μάλιστα έπεσε επίτηδες καταλάθως πάνω στον Αχιλλέα και του κλεισε το μάτι. Αυτός με κοίταξε που στράβωσα και γέλασε.

Είδαμε τη γειτονιά και γρήγορα άρχισα να ζεσταίνομαι. "Αν και τα μαύρα σε δείχνουν απόλυτα σέξι με το δέρμα και τις ματάρες αυτές, ρουφάει ζέστη." Μου λέει και συνεχίζουμε να περπατάμε σε μια μακριά σιωπή παρατηρώντας το υπέροχο αυτό μέρος.

Παρότι δείχνει να θέλει πολύ να είναι δίπλα μου ο Αχιλλέας φαίνεται περισσότερο αγχωμένος από ότι συνήθως. Αρχίζω να σκέφτομαι ότι ίσως να μετάνιωσε που ήρθαμε εδώ μαζί. Μήπως πιστεύει ότι έκανε λάθος που άφησε την Νάνσυ; Μήπως νιώθει ντροπή που τον εξέθεσα έτσι στην γιορτή; Ομολογώ ότι κάτι τέτοιο ήταν εκτός του συγκροτημένου χαρακτήρα μου και νομίζω έδρασα με βάση το συναίσθημα και το πάθος μέσα μου το οποίο ξύπνησε ο πατέρας μου με την αποδοχή και τον αγώνα του για να πετύχει όλο αυτό.

Αν δεν ήταν ο πατέρας μου που ήρθε να με πάρει από το σπίτι, θα καθόμουν τώρα δυστυχισμένος στο δωμάτιό μου και ο Αχιλλέας ακόμα πιο πολύ δυστυχισμένος με μια γυναίκα που δεν αγαπάει πραγματικά. Και εδώ που τα λέμε είναι πολύ βλαμμένη η τύπισσα και της αξίζει.

Δεν το βλέπει όμως ο Αχιλλέας; Δεν τον ρωτάω ευθέως, γιατί πολύ φοβάμαι την απάντησή του. Δεν ξέρω αν ακόμα δεν πιστεύει στην αληθινή αγάπη μεταξύ δύο αντρών μετά την πρώτη τραγική σχέση που είχε, που του θύμιζε μάλιστα εμένα. Ελπίζω αυτή η πράξη μου στον γάμο του να του άλλαξε για λίγο τις απόψεις του. Εγώ πρέπει παραμείνω θετικός και να εύχομαι για το καλύτερο. Δεν μπορεί να έπεσα τόσο έξω, και σίγουρα όχι κι ο πατέρας μου που πίστεψε τόσο πολύ ότι ο Αχιλλέας μάλλον είναι ο αληθινός μου πρίγκιπας.

Προσωπικός ΓυμναστήςTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon