Ο Αντώνης φυσικά αρνήθηκε ότι είναι ο Αντρέας Κ. και του έδειξα και τα μηνύματα με τις μαργαρίτες που πήγε στην Μαργαρίτα αλλά αυτός ορκίστηκε ότι δεν είναι. Δεν ξέρω αν μπορώ να τον πιστέψω αλλά τα μάτια του φαίνονται σαν να λένε την αλήθεια.
Σήμερα πήγα στο πρώτο μάθημα χορού. Μαζί μου ήταν τέσσερις νέες κοπέλες ακόμα και η Ρωξάνη μας βοήθησε πολύ να προσαρμοστούμε. Ο πρώτος χορός που θα μάθουμε είναι το ταγκό καθώς όπως είπε η Ιζαμπέλα σε περίπου μια βδομάδα θα πραγματοποιηθεί η πρώτη μασκαράδα του χρόνου με όλες τις σχολές χορού. Στις μασκαράδες ντύνονται όλοι με κομψά αλλά και λαμπερά ρούχα και φοράνε μάσκες που να καλύπτουν ένα μέρος ή όλο το πρόσωπο.
Λατρεύω το ταγκό, πιστεύω είναι πολύ αισθησιακός χορός, αλλά όταν έχεις και τον σωστό καβαλιέρο. Εμείς μαθαίνουμε τα βήματα μεταξύ μας. "Θα επιλέξετε καβαλιέρους απ' το τμήμα αγοριών" μας λέει η Ιζαμπέλα και πηγαίνουμε στον πάνω όροφο. Μπαίνουμε σε μια τεράστια αίθουσα και βλέπουμε καμιά 15αριά από όμορφους νεαρούς άντρες να χορεύουν ταγκό μεταξύ τους. Γελάμε λίγο απ' το θέαμα. "Αυτό είναι πιο γελοίο απ' όταν χορεύουμε εμείς μεταξύ μας" σχολιάζει η Ρωξάνη και εγώ γελάω. "Αυτό είναι...ο παράδεισος του αδερφού μου" λέω και με κοιτάει και γελάμε.
Καθώς μπαίνουμε μέσα για να επιλέξουμε τον καβαλιέρο μας, εγώ σκαλώνω λίγο σ' έναν γιατί μου θύμιζε κάποιον. Μελαχρινός με ξυρισμένο κεφάλι, μούσι, τατουάζ και λίγο μελαμψό δέρμα. Όταν το μάθημά τους τελείωσε, με κοίταξε και η καρδιά μου πάγωσε. Θα αναγνώριζα αυτά τα καταπράσινα μάτια παντού. Είναι ο εφιάλτης μου. Ο πρώην μου, ο Ηλίας. "Μαρτίνα;" με ρωτάει και τρέχει να μ' αγκαλιάσει, συγκινημένος.
"Έχεις γίνει ολόκληρη γυναίκα, δεν το πιστεύω!" μου λέει, χαρούμενος, αλλά εγώ τον κοιτώ με επιφύλαξη. "Κι εσύ" του λέω και γελάει. Με πήρε σχεδόν με το ζόρι και καθίσαμε στο πάτωμα να πούμε τα νέα μας. "Πρέπει να 'χασες πολλά κιλά εσύ" μου λέει. "20 και προχωράω. Έχω να χάσω ακόμα 20 και μου μένει ένας μήνας και κάτι" του λέω. "Είμαι πολύ περήφανος, Μαρτίνα" μου λέει και δεν χάνει την ευκαιρία να μου δείξει τα τατουάζ του στα χέρια και ταυτόχρονα τα γυμνασμένα του μπράτσα. "Ναι, έχεις αλλάξει πολύ κι εσύ, Ηλία. Όχι ότι δεν ήσουν όμορφος και στο Γυμνάσιο" του λέω.
"Μπα, ακόμα δίαιτα κάνω κι εγώ, άστα. Για πες μου όμως. Βρήκες κανέναν καλύτερο από εμένα;" μου λέει, σχετικά αστειευόμενος. Εγώ τα χάνω λίγο, δεν ξέρω τι να πω. Δεν έχω κάνει καμία ουσιαστική σχέση που να κράτησε για πολύ. Ευτυχώς η Ρωξάνη μας διέκοψε για να φύγουμε. "Οπότε εσύ Μαρτίνα θα χορέψεις με το παιδί από εδώ;" μου λέει και εγώ, τρομοκρατημένη, σηκώνομαι.
YOU ARE READING
Προσωπικός Γυμναστής
ChickLitΌλα έρχονται να αλλάξουν στην ζωή της υπέρβαρης Μαρτίνας όταν αποφασίζει να κάνει την υπέρβαση και να χάσει όλα τα περιττά κιλά με την βοήθεια του προσωπικού γυμναστή, Αντώνη. Σύντομα όμως γνωρίζει τον έρωτα στο πρόσωπο του και τα πράγματα θα μπλεχτ...