ΜΕΡΑ 63 🔥

7.8K 586 52
                                    

Το πρωί με ξύπνησε το κουδούνι και σηκώθηκα άρον άρον να ανοίξω, πλημμυρισμένη με χαρά ότι θα ήταν ο Αντώνης. Αντιθέτως, ήταν η Νάνσυ, η οποία φορούσε ένα ροζ κολάν με μαύρο φανελάκι και μεγάλα γυαλιά ηλίου. «Ακόμα δεν είσαι έτοιμη;» με ρωτάει και πάω και φοράω μια φόρμα. Τι ξενέρωμα είναι αυτό πρωινιάτικα.

Το μόνο που θέλω είναι να δω τον Αντώνη και να του δώσω ένα φιλί, ένα απ' αυτά τα τέλεια που δίνουμε. Κάνω jogging με την Νάνσυ στο τετράγωνο. Η αντοχή μου έχει αυξηθεί αρκετά και νιώθω πιο ελαφριά από πριν. Είμαι τόσο χαρούμενη που αρχίζω να βλέπω αποτελέσματα μετά από τόσο κόπο και μάχη με τον εαυτό μου παρά τα όσα μου συνέβησαν.

Το σώμα μου ακόμα πονάει απ' τον ξυλοδαρμό των μπράβων της Κίρκης χθες αλλά δεν λέω τίποτα στην Νάνσυ, απλά συνεχίζουμε στην σιωπή. «Πιο γρήγορα» μου λέει με την ξινισμένη της μούρη και επιταχύνουμε μέχρι που φτάνουμε επιτέλους στο γνωστό πάρκο και παίρνω ανάσα.

Πηγαίνω και κάθομαι στο παγκάκι που καθόμουν συνήθως με τον Αντώνη και πίνω μπόλικο νερό. Η Νάνσυ έρχεται και στέκεται κοντά μου. «Πώς είσαι;» με ρωτάει και την κοιτάω, έκπληκτη. «Μια χαρά» της λέω ειρωνικά. «Ακολουθείς την διατροφή σου;» με ρωτάει και γνέφω. «Ωραία, αύριο θα ζυγιστείς, θέλω να είσαι τουλάχιστον 95» μου λέει και κάθεται δίπλα μου. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα καθόμουν τόσο κοντά σ' αυτήν την βλαμμένη χωρίς να της βγάλω τα μάτια.

«Να σε ρωτήσω κάτι» ξεκινάει και είμαι σίγουρη ότι θα είναι για τον Αντώνη. «Πώς ήξερες ότι σκηνοθέτησε τον θάνατό του; Αυτός σου το είπε;» με ρωτάει και γνέφω πάλι. «Μάλιστα. Πότε σου το είπε;» με ρωτάει και δεν απαντάω για λίγο. «Ήρθε, με βρήκε και μου το 'πε» της λέω. «Ήρθε στη Σαντορίνη;» με ρωτάει και όσο συνεχίζει μου 'ρχεται να της δώσω μπουνιά να σκάσει. «Όχι ότι σε αφορά αλλά ναι, ήρθε στον νησί και μου το 'πε» της λέω. «Μόνο αυτό σου είπε;» με ρωτάει και θυμώνω πραγματικά.

«Μπορούμε να μη μιλάμε για τον Αντώνη όταν δεν είναι μπροστά; Για γυμναστική δεν ήρθαμε εδώ;» της λέω και βλέπω την μούρη της να αγριεύει. «Άκου να σου πω, κοπελίτσα μου. Τον Αντώνη τον ξέρω χρόνια και δεν θα τον αφήσω να πάθει κανένα κακό για καμία...» σταματάει απότομα και την κοιτάω. «Καμία...;» την ρωτάω. «Κοπέλα» λέει και ξεροβήχει. «Το τι συμβαίνει ανάμεσα σε μένα και τον Αντώνη είναι καθαρά προσωπικό θέμα και δεν σου πέφτει λόγος κανένας, Νάνσυ. Δεν με νοιάζει αν κάποτε ήσασταν μαζί, αυτό τελείωσε. Άλλωστε παντρεύεσαι τώρα, σωστά;» της λέω.

Προσωπικός ΓυμναστήςWhere stories live. Discover now