ΜΕΡΑ 10

5K 456 28
                                    

Έχω άλλες τρεις προπονήσεις με τον Αντώνη. Αυτή τη στιγμή κατευθύνομαι στο γυμναστήριο και νιώθω πολύ περίεργα, σκεπτόμενη συνεχώς για το αν πρέπει να διακόψω κάθε σχέση μαζί του. Μου φαίνεται πολύ άδικο από την μία, δεδομένου ότι πολλές φορές ήταν εκεί για μένα και πάλεψε, ενώ δεν χρειαζόταν πραγματικά. Εξαιτίας μου τραυματίστηκε από τον Σταμάτη. Αλλά θέλω πολύ να δώσω μια ευκαιρία στην σχέση μου με τον Ηλία και μάλλον αυτό θα ήταν το σοφότερο.

Μπαίνω στο γυμναστήριο και τον βρίσκω στην υποδοχή να μιλάει με τον ιδιοκτήτη και τον Νίκο. Δίπλα του ένας ψηλός μελαχρινός, που μοιάζει κι αυτός με γυμναστή αλλά δεν τον γνωρίζω και μια κοπέλα, καστανομάλλα, ντυμένη με φόρμες.

Πλησιάζω λίγο και γυρνάει ο Αντώνης και με κοιτάει. Μου χαμογελάει πικρά και μου κάνει νόημα να πάω εκεί. "Από δω η Μαρτίνα. Ο Σωκράτης και η Πηνελόπη είναι οι νέοι γυμναστές του γυμναστηρίου" λέει ο Αντώνης και με κοιτάνε, χαμογελαστοί και ενθουσιασμένοι. "Εσύ είσαι η περίφημη Μαρτίνα;" ρωτάει ο Σωκράτης και μου δίνει το χέρι του.

"Περίφημη;" ρωτάω, μπερδεμένη. "Η πηγή έμπνευσης του προγράμματος των 99 ημερών" λέει ο ιδιοκτήτης, χαρούμενος. "Θα θέλαμε να σε φωτογραφίσουμε σήμερα, αν δεν έχεις πρόβλημα και να σε βάλουμε στον τοίχο με τα μεγαλύτερα κατορθώματα, τι λες;" συνεχίζει ο ιδιοκτήτης κι εγώ κοιτάω τον Αντώνη, ο οποίος μου γνέφει, περήφανος.

"Ε...οκ, δεν έχω πρόβλημα αλλά θα πρέπει να βαφτώ λίγο" τους λέω και με παίρνει η Πηνελόπη και με πάει στα αποδυτήρια. Βγάζει από τη τσάντα της όλα τα σύνεργα κι αρχίζει να με βάφει με απαλά χρώματα. Φαίνεται αρκετά φιλική και χαμογελαστή. Σίγουρα μια ανάσα από την ξινή Νάνσυ.

"Κατάφερες πολλά, μπράβο σου" λέει η Πηνελόπη, με θαυμασμό. Μου φαίνεται πολύ περίεργο που με φιλοφρονούν άτομα που δεν με έχουν γνωρίσει καν από πριν. "Συγνώμη που ρωτάω, αλλά έχεις δει πώς ήμουν πριν; Θέλω να πω, δεν με ξέρεις καν" της λέω στα ίσια και ρουθουνίζει. "Μου 'δειξε φωτογραφίες ο Αντώνης" μου λέει και αρχίζω να εξοργίζομαι λίγο. Δεν ξέρω αν θύμωσα με τον Αντώνη που δείχνει παλιές φωτογραφίες μου σε ξένους ή την οικειότητα της Πηνελόπης σχετικά με τον Αντώνη.

"Από πού κι ως πού σου έδειξε φωτογραφίες μου; Σε ξέρει κι από χθες;" την ρωτάω, και το χαμόγελό της παραμένει και μου σπάει τα νεύρα ακόμα πιο πολύ. "Πώς φαίνεται ότι δεν σου 'χει μιλήσει ποτέ για μένα, ενώ εγώ ξέρω τα πάντα για σένα" λέει και την κοιτάω, φρικαρισμένη πλέον και κάνω λίγο πίσω.

Προσωπικός ΓυμναστήςWhere stories live. Discover now