Ήμασταν απίστευτα τυχεροί που κάτσαμε στην αριστερή πλευρά του αεροπλάνου που είχε φοβερή θέα της Νέα Υόρκης όταν φτάναμε. Ευτυχώς ο καιρός ήταν αίθριος και με τον ήλιο να ανατέλλει η εικόνα που βλέπαμε ήταν απλά μαγευτική.
Το αεροπλάνο πέταξε πάνω από το Hudson river κι έτσι το Manhattan φαινόταν ξεκάθαρα, μετά πήγαμε από τα αριστερά, και είδαμε το Άγαλμα της Ελευθερίας και την άλλη πλευρά του Manhattan, που περιείχε την Brooklyn Bridge, την οικονομική περιοχή και το φανταστικό και πασίγνωστο Empire State Building, του οποίου η κορυφή έμοιαζε σαν να ακουμπάει τον ουρανό.
Πρώτη φορά στη ζωή μου έβλεπα τόσο ψηλές πολυκατοικίες, βασικά ουρανοξύστες, οι οποίοι ήταν καλυμμένοι από τζάμι και το φως από τον πρωινό ήλιο αντανακλούσε πάνω τους σαν ντισκόμπαλα. Το Central Park ήταν απέραντο και μόνο για πάρκο δεν μοιάζει, πιο πολύ σαν δάσος χωρίς τελειωμό. Είναι απίστευτο αυτό που βλέπω.
Η Μαρία κοιμόταν καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού και όταν ξύπνησε και είδε την θέα τσίριζε από την χαρά της. Δίπλα της καθόταν ο Αντώνης, ο οποίος φαινόταν λίγο ενοχλημένος και χάρηκα λίγο γι' αυτό. Τι, είμαι κακιά; Εγώ πάλι κρατούσα τον Ηλία σφιχτά κι όποτε γυρνούσα να τον κοιτάξω, με κάρφωνε με το βλέμμα του και το τεράστιο χαμόγελό του. Ο Αχιλλέας με τον Στέλιο βρίσκονται στην business class, πιο μπροστά και όταν οι αεροσυνοδοί άνοιξαν την κουρτίνα που μας χώριζε, τον είδα που έβγαζε φωτογραφίες και βίντεο την θέα και φαινόταν τόσο ευτυχισμένος δίπλα στον Αχιλλέα.
Προσγειωνόμαστε στο αεροδρόμιο του John F. Kenndy (JFK), και πέρασαμε τα χίλια μύρια για να πάρουμε τις βαλίτσες, να περάσουμε τον έλεγχο, την ασφάλεια, πέρασε πόση ώρα μόνο για να βγούμε από το αναθεματισμένο -αλλά πολύ μοντέρνο και τεράστιο- αεροδρόμιο.
Απ' έξω μας περιμένανε 2 μεγάλα πολυτελή Chevrolet αυτοκίνητα, κατάμαυρα με δερμάτινα καθίσματα και οδηγούς μπροστά. Περάσαμε μέσα από την πόλη, όπου γινόταν χαμός φυσικά. Η κίνηση ήταν απίστευτη, ειδικά στην διάσημη 5th Avenue, η οποία είναι κυριολεκτικά γεμάτη με τεράστιες οθόνες που διαφημίζουν τα πάντα, από προϊόντα μέχρι ταινίες, τραγουδιστές, τα πάντα. Περάσαμε και την Wall Street όπου φυσικά είχε κυρίως κοστουμάτους που τρέχουν σαν παλαβοί. Αλλά είδαμε γενικά όλων των ειδών ανθρώπων, παχουλούς, όμορφους, τρελούς, άστεγους, οικογένειες, μοντέλα, σκυλιά, γατιά, και όλες τις φυλές του πλανήτη!
Φτάσαμε στο ξενοδοχείο Loews Hotel Resort που βρίσκεται στις πιο ακριβές γειτονιές του Manhattan, στα βορειοανατολικά, στην γνωστή Park Avenue. Ο Αχιλλέας έκλεισε σουίτες οι οποίες είναι για δύο άτομα η καθεμία.
YOU ARE READING
Προσωπικός Γυμναστής
ChickLitΌλα έρχονται να αλλάξουν στην ζωή της υπέρβαρης Μαρτίνας όταν αποφασίζει να κάνει την υπέρβαση και να χάσει όλα τα περιττά κιλά με την βοήθεια του προσωπικού γυμναστή, Αντώνη. Σύντομα όμως γνωρίζει τον έρωτα στο πρόσωπο του και τα πράγματα θα μπλεχτ...