ΜΕΡΑ 56

6K 538 35
                                    

Ο Στέλιος έφυγε βιαστικά απ' το σπίτι, σαν σίφουνας. Αρχίζω κι ανησυχώ, αφήνω κάτω την σαλάτα μου και αποφασίζω να τον ακολουθήσω.

Αρχίζει και περπατάει πολύ γρήγορα, κοιτώντας τριγύρω του, ανήσυχος αλλά ανυπόμονος. Φτάνει στο πάρκο της γειτονιάς, εγώ προσπαθώ να κρυφτώ και να μην φαίνομαι. Στο παγκάκι που κάθομαι συνήθως με τον Αντώνη, περιμένει ο Αχιλλέας, φορώντας μια κουκούλα μαύρη. Φαίνεται φοβισμένος και αγχωμένος. Ο Στέλιος κάθεται δίπλα του και εγώ πάω πιο κοντά για ν' ακούω.

«Πώς και με θυμήθηκες; Δεν θα έπρεπε να ετοιμάζεσαι για τον περιβόητο γάμο σου;» ρωτάει ο Στέλιος χωρίς να κοιταχτούν. «Ήθελα να σε δω για μια τελευταία φορά» του λέει ο Αχιλλέας και τον κοιτάει. «Έμαθα είσαι με κάποιον;» τον ρωτάει ο Αχιλλέας και ο Στέλιος γνέφει μ' ένα κρύο ύφος. «Ναι, και αν θες να μάθεις, περνάμε τέλεια» του λέει. «Χαίρομαι» του λέει. «Η ώρα η καλή» του λέει ο Στέλιος και σηκώνεται αλλά ο Αχιλλέας φωνάζει το όνομά του. Παρατηρώ τα μάτια του Στέλιου που έχουν πλημμυρίσει με δάκρυα. Τα σκουπίζει όπως όπως και γυρίζει να τον κοιτάξει. Ο Αχιλλέας καταλαβαίνει ότι δάκρυσε και συγκινείται και ο ίδιος.

«Μήπως θες...να ακυρώσω τον γάμο αυτόν;» τον ρωτάει ο Αχιλλέας και γουρλώνω τα μάτια μου. «Εμένα ρωτάς; Δικός σου γάμος είναι» του λέει. «Είναι σημαντικό για την οικογένειά μου, Στέλιο. Και νομίζω μόνο έτσι θα καταφέρω να κάνω την οικογένεια που πάντα ονειρευόμουν» του λέει ο Αχιλλέας. «Πήρες την απάντησή σου τότε» λέει ο Στέλιος και γυρίζει να φύγει αλλά μετανιώνει και ξαναγυρνάει.

«Δεν μπορώ να καταλάβω, Αχιλλέα. Πραγματικά. Δεν μπορεί να μη νιώθεις αυτό που νιώθω κι εγώ. Μ' έχεις τρελάνει από τότε που με φίλησες για πρώτη φορά στο barbeque πάρτι του θείου μου. Κάνω πράγματα που δεν θα έκανα κανονικά. Μου βγάζεις τον χειρότερό μου εαυτό. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλα αυτά. Τι σου έκανα και δεν με θες; Εγώ φταίω για όλα; Επειδή ήμουν ασθενής σου; Με θεωρείς ακόμα τρελό; Πες μου...γιατί δεν πιστεύεις στην αγάπη μεταξύ αντρών;» του λέει ο Στέλιος και ο Αχιλλέας πάει κοντά του και του κρατάει το χέρι.

«Είναι κάτι που δεν ξέρεις, Στέλιο, που δεν το έχω πει πουθενά. Η πρώτη μου σχέση ήταν με τον Γιώργο. Ήμασταν τέρμα ερωτευμένοι, όπως νιώθω εγώ για σένα τώρα. Αλλά δυστυχώς πέθανε από καρκίνο και έκτοτε, φοβάμαι να ξαναγαπήσω άντρα» του λέει ο Αχιλλέας, δακρυσμένος και βαριανασαίνοντας. Ο Στέλιος τον κοιτάει, σοκαρισμένος.

Προσωπικός ΓυμναστήςWhere stories live. Discover now