Σήμερα πήγα στο γυμναστήριο όπου είχα προπόνηση με τον Σωκράτη. Καλό παιδί πάντως και αρκετά ωραίος, θα μπορούσα να πω. Καμία σχέση βέβαια με τον Αντώνη, αλλά δεν έχει σημασία. Δεν γίνεται μια ζωή να συγκρίνω τους πάντες με τον Αντώνη, απλά δεν γίνεται, δεν είναι λογικό.
Κάναμε ποδήλατο, διατάσεις, και μετά όργανα. Ήταν ευγενικός και πολύ ανεκτικός ο Σωκράτης, αλλά κι εγώ δεν γκρίνιαξα καθόλου ακόμα κι όταν κουράστηκα. Βέβαια, δύσκολα κουράστηκα, νομίζω το σώμα μου πλέον έχει συνηθίσει στην γυμναστική.
Ζυγίστηκα μετά και είδα ότι είμαι 72 κιλά! Δεν μπορώ να το πιστέψω! Μια εβδομάδα μόνο έμεινε κι έφτασα τον στόχο μου. Όχι απλά έχασα όλα τα παραπανίσια κιλά αλλά κατάφερα να "στρώσω" τις επιπλέον στρώσεις δέρματος που περίσσεψαν από το αδυνάτισμα, μέσω της εντατικής γυμναστικής αλλά και του χορού.
Η φωτογραφία μου ανέβηκε στον πίνακα της υποδοχής, πάνω από το πρόγραμμα "99 ημέρες". Έδειχνε εμένα "πριν" και "μετά", δεν θυμάμαι καθόλου το πριν, η αλήθεια είναι. Ούτε πότε την τράβηξα, ούτε πού, φαίνεται με είχε βγάλει ο Αντώνης. Δίπλα στο πρόγραμμα, είναι η φωτογραφία του Αντώνη και μένα, ενώ κάνουμε διατάσεις.
Έρχεται μια κοπελίτσα ξαφνικά και μου ζητάει να βγάλουμε φωτογραφία μαζί. "Δεν είμαι καμιά διάσημη" της λέω και γελάω. "Ξεκίνησα το 99 μέρες, χάρη σε σένα έχασα ήδη 5 κιλά!" μου λέει.
"Μα δεν έκανα κάτι εγώ, τον γυμναστή σου πρέπει να ευχαριστείς και τον εαυτό σου που τα καταφέρνει" της λέω αλλά εκείνη επιμένει και βγάζουμε μαζί φωτογραφία.
"Γεια σου σταρ" άκουσα μια γνώριμη φωνή, γυρνάω και βλέπω την Πηνελόπη. "Α γεια, τι κάνεις;" την ρωτάω, λίγο παραπάνω χαρούμενη απ' όσο θα πρεπε. Στο κάτω κάτω, είναι η αδερφή του Αντώνη και για κάποιον λόγο μου τον θυμίζει. Φοράει μια λευκή φόρμα και αμάνικο μαύρο, και τα υπέροχα καστανόξανθα μαλλιά της τα έχει σε ψηλή κοτσίδα.
"Πώς ήταν η προπόνηση με τον Σωκράτη;" με ρωτάει. "Πολύ καλά, είναι αρκετά ευγενικός σε σχέση με τον αδερφό σου" της λέω. "Ναι, έχει κάποια ελαττώματα ο Σωκράτης" μου λέει και γελάει.
"Α και συ είσαι αυστηρή;" την ρωτάω και κάνει μια δήθεν ενοχική γκριμάτσα. Περνάει από δίπλα εκείνος ο παχουλός πελάτης της Νάνσυ.
"Τελείωσε το διάλειμμα;" την ρωτάει, λαχανιασμένος, κι εκείνη τον κοιτάει με ένα δολοφονικό ύφος. "Είπα εγώ ότι έχουμε διάλειμμα; Έχεις ακόμα 56 μέρες για να κάνεις διάλειμμα!" του φωνάζει και εκείνος τρέχει στα όργανα. Εγώ χασκογελάω γιατί είναι σαν να βλέπω τον Αντώνη σε γυναικεία έκδοση.
YOU ARE READING
Προσωπικός Γυμναστής
ChickLitΌλα έρχονται να αλλάξουν στην ζωή της υπέρβαρης Μαρτίνας όταν αποφασίζει να κάνει την υπέρβαση και να χάσει όλα τα περιττά κιλά με την βοήθεια του προσωπικού γυμναστή, Αντώνη. Σύντομα όμως γνωρίζει τον έρωτα στο πρόσωπο του και τα πράγματα θα μπλεχτ...