2.BÖLÜM

252K 12.7K 2K
                                    

Hayatımı değiştirip kötü yönde etkileyen adam şu an tam karşımda oturmuş onuncu kez beni süzüyordu.

Kahvelerini son kez üstümde gezdirip konuşmaya başladı.

"Adın ne? "

Sorduğu tek bir soru üzerine düşünceler girdabına beni sürüklemişti. Sahi benim adım ne erkek ismi hiç düşünmemiştim açıkçası.

Sonra ani bir kararla kendi ismimi kullanmaya karar verdim. Hem unisex bir isimdi hem de rol yaparken kendimi ele vermezdim. Sonuçta 21 yıldır bu isimle sesleniyor insanlar bana.

"Deniz"

" Kaç yaşındasın. "

Ardı ardına sorularını sıralayan adama tek tek cevap verdim.

Sıra başka bir soruya geldi.

"Peki Deniz ailen var mı? "

Sorduğu soruyla dolan gözlerimi görmesin diye ellerime çevirdim bakışlarımı.

Aile, tek kelimelik dört harflik belki sıradan bir sözcüktü ama içimde bastıramadığım acıları yüzüme vurmaya yetiyordu işte.

Kafamı olumsuz anlamda sallayıp gözlerimi tekrar ona çevirdim.

Sessizlik oldu bir süre sonra oturduğu pahalı ve konforlu koltuğundan kalkıp boydan boya cam olan odanın köşesine geçip dışarı bakarak konuştu.

" Yakın korumam olacaksın. Artık ben nereye gidersem sende peşimdesin. "

Şaşkınca arkasına bakarken aniden döndü. Bir şeyler söyle dercesine suratıma bakıyordu.

Konuşmam gerektiğini anlayınca erkek gibi çıkmasına dua ettiğim sesimle konuştum.

"Koruman olmak sorun değil de ben tuvalete giderken de mi peşine geleceğim."

Attığı kahkaha boş odanın akustik sesiyle yankılandı.

Kahkaha atan adama bakıp doğru yolda olduğumu anladım. Rolümü en iyi şekilde oynamalıydım.

Öyle bir anda yapacaktım ki hamlemi hem bana çok güvenmiş olacaktı hem de benden beklemeyecekti.

Ben nasıl ailesiz büyümeyi öğrendiysem ona da kimseye güvenmemeyi öğretecektim.

Eliyle dışarı işareti yapan adam düşüncelerimi böldü.

" Nereye gideyim yanımda dur demedin mi az önce. "

Samimi bir şekilde sorduğum soruyu havada bıraktı. Gülmesini bastırıp masasına yaklaştı. Eline telefonunu alıp bir kaç tuşa bastı.

" Hakkı içeri gel. "

Kapıyı tıklatıp içeri giren iri adama gözlerimi çevirip baktım. Kocaman vücuduyla dev gibi görünüyordu. Biz insanlar yanında cüce kalırdık.

" Buyur abi. "

" Yeni korumam düzeni anlatırsın."

Koca adam nefes alıp vermeye başladı. Bunu yaparken burun delikleri kocaman kocaman açılıyordu.

"Sakin ol Shrek. "

Kızaran gözlerini bana çeviren adam sinirle bakmaya başladı.

Konuşmayacaktın kızım bu Shrek yer seni hatır hutur iç sesimin ağzına bant vurup önüme döndüm.

En nihayetinde Arat burada o varken bir şey yapmaz herhalde. Çok güzel Deniz, bir mafya ya güvenmediğin kalmıştı.

"Bize biraz müsaade et Deniz."

Duyduğum kurtarıcı kelimelerle geniş odadan kendimi dışarı hızlıca attım. Derin bir nefes alıp bir oh çektim.

Karşımda beni süzen sarışınla göz göze gelince üstümü başımı toparlayıp sarışının bakışları altında önündeki koltuklardan birine oturdum.

Beni yiyecekmiş gibi bakan sarışına bakmamaya özen göstersem de karı bildiğin beni yiyip bitiriyordu.

" Tuvalet nerede bacım? " diyerek hemen ayaklandım.

Yüzündeki bozulmuş ifadeyle yerini gösterdi. Hayır bacı, kardeş yerine koymasak gidecek olmayan erkekliğim elimden azgın karı ne olacak.

Benden yakışıklı patronu var. Beni yiyorsa onu yutuyordur kesin.

Kendimi düşündüğüm fikirlerle öfkelendirirken, öfkelendiğim için de kendime sinir oldum.

Sanane kızım elin adamından kim yutarsa yutsun tövbe tövbe...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

" Abi başa geldiğin ilk günden beri neredeyse yanındayım. Bir yanlışımı gördüysen söyle ama ben sana yetmiyor muyum da elin çelimsiz çocuğunu aldın işe."

18 yaşındayken üstüne binmişti bütün sorumluluklar şu tam tamına 30 yaşındaydı.

12 yıl önce babasının ölümüyle bütün miras ona kalmıştı. Annesi ve kız kardeşinin tüm sorumluluğunu da almıştı. Tabi bununla birlikte babasının ünvanı da üstüne tuzu biberi olmuştu.

Bütün bu yüklerle birlikte gençliğini, girdiği bu yolda heba etmişti. Bu güne kadar kendi için tek bir şey yapmamıştı. Hep başkalarını düşünmüştü.

"Benim verdiğim kararı mı sorguluyorsun Hakkı."

" Arat abi ben...."

Arat, sert sesiyle konuşan adamın sözünü kesti.

"Yıllardır hep yanımdaydın Hakkı bir şeylerden zevk aldığımı, bir şeylere gülüp eğlendiğimi gördün mü? Şu bir gündür güldüğüm kadar belki de 30 senedir gülmedim. "

"Abi öyle desene bende sana yetemediğimi düşündüm. "

Koruma korumayı kıskanır mı diye geçirdi içinden genç adam.

Gülmek artık alışkanlık halini alınca adam tekrar güldü rahatça.

Duygusuz hakkı bile bu çocuk yüzünden kıskançlık triplerine girdiyse ileride daha komik şeyler olacaktı. Bunun sinyallerini şimdiden almaya başlamıştı adam...

İlk gün gördüğünde anlamıştı adam zaten. Uğraştığı bu bataklıkta temiz bir yüz gördüğünde içine bir ferahlama gelmişti.

Yüzündeki tebessümle fısıldadı.

"Bu velet hepimize iyi gelecek."

***

MAFYA KORUMASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin