SIRR-I KADER TANITIM

85.5K 4.2K 270
                                    

📌 SIRR-I KADER kitabında Alya ve Karan anlatılmaktadır. Tamamlanmış halini profilimde bulabilirsiniz.

***

Bir hafta önce...

Alya, annesi ve Bektaş babayı bir akşam yemeğine daha uğurladıktan sonra eve girip koltuğa bıraktı kendini.

Bu akşam ki planı sadece yatmak ve kitap okumak iken birden çalan kapı ziliyle keyfini yarım bıraktı.

Annesiyle yaşadıkları rezidans dairelerine abisinden başkası gelmezdi ki.

Kapıyı açar açmaz üstüne atlayan en yakın arkadaşını saymayı unutmuştu.

"Hadi hazırlan gidiyoruz."

Şeymaya gözlerini devirip az önce yattığı koltuğa tekrar gidip kuruldu.

Ama çene konusunda master yapan arkadaşının dilinden kurtulamayacağını anlayınca istemeyerek kalktı yerinden.

Arkadaşının giydiği mini elbisenin aksine kot pantolon ve deri ceketle şıklık oluşturdu.

Bugün nedense içinden hiçbir şey gelmiyordu.

Sanırım özel günü yaklaştığı için psikolojik olarak çökük olma sendromlarında idi.

Çünkü başka zaman olsa onu kırmızı rujsuz kimse gece gezmesine götüremezdi.

"Nereye ya."

"Arabama gidiyorum. "

Şeyma denilen kız ukalaca konuşup arkadaşının bu girişimini boşa çıkardı.

"İçkili araba kullanmam ben deyip arabanı barda bırak sonra Arat abiden bir ton laf ye."

En azından arkadaşının kafası çalışıyordu.

Abim her seferinde arkamı topluyordu ve bunun içinde laf edip duruyordu.

"Düş önüme."

"Anlaşıldı Komutanım."

Dalga geçercesine yaptığım harekete kıkırdayıp ne ara geldiğini bilmediğim taksinin ön koltuğuna oturdu.

Bende bana kalan arka koltuğa oturduğum da o an hayat durdu.

Kara gözleri ile aynadan bakış atıp önüne dönen adam sıradan bir taksici miydi.

Hakkı abiden bile daha çok kası olduğuna eminim. Duruşu bakışı herşeyiyle karizmaydı.

Etkisi altından çıkmak için başımı yola çevirip odak noktamı yola verdim.

Arada kaçamak bakışlar atsam da bir kez bile bakmadı. Ne yanında iki karış etekle oturan Şeymaya ne de bana.

Sarı saçlarım ve paramın çok olmasıyla o kendini beğenen kızlar gibi görünsemde öyle olduğumu sanmayın.

Aksine okulumuzdaki herkesin dışladığı bir bursluyla yakın arkadaştım.

Kerem insanlar onu dışladığı için hep yalnız gezen ezik bir tip gibi dursa da bana her olayda verdiği direktiflerle oldukça açık fikirli bir arkadaştı. Bazen beni Şeymadan bile çok anlardı.

İyi çocuktu. Onunla konuştuğumda hep rahatlar ve kendimi iyi hissederim.

Her neyse adam Şeymanın verdiği adrese gelince parasını aldı ve önüne döndü.

Tam o anda dedim tamam kızım sizin hikayeniz bu yol kadar.

Şeyma benden önce inerken bende kapının koluna elimi attığım anda sesiyle durdum.

MAFYA KORUMASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin