"Ne için bu?"
Bayrak gibi sallayıp gözümüze soktuğu paketi yanımızdan geçen reyon görevlisi elinden alıp açıklamaya başladı:
"Bayanların özel günleri için, beyefendi. Farklı markalarımız var. Siz hangisini tercih edersiniz?"
Reyon görevlisi kızın dedikleriyle ağzımdan bir gülme ibaresi firar etse de Arat'ın bana dönen öfkeli bakışlarıyla boğazımda biriken gülme isteğimi yutkunarak bastırdım.
"Teşekkürler, biz hallederiz bundan sonrasını."
Shrek araya girip kızı bizden uzaklaştırdı. Ne diyeceğimi merak eden adam ağzımın içine bakıyordu.
Bu giderek daha rahatsız edici bir duruma dönüşürken bir adım yaklaştı. Yakınlığıyla etkisi altına girmemek elde değildi.
Sakinleşme umuduyla derin bir nefes aldım. Burnuma dolan o sevdiğim kokusuna lanet ettim.
Bir adam bu kadar güzel kokmamalıydı kesinlikle. Akıllara zarar verici derecedeydi.
"Ben lazım olur diye şey ettim..."
Gözleri kızarmış bir şekilde bağırdı:
"Kime lazım olur? Sevgilin mi var yoksa?"
"Oha!"
Gözlerini açarak bana bakınca durumu toparlamaya çalıştım.
"Yani yok demek için şey ettim... Ne diyorum ben ya?"
Son cümle kısık sesle çıkmış olsa da duyduğuna emindim. Burnumun dibinde olduğundan duymaması imkânsızdı.
Saçmalamalarıma son vermek istesem de beynim allak bullaktı, bir türlü cümleleri kafamda toparlayıp konuşamadım.
Sessizlik büyürken boşboğaz Shrek, ne konuştuğumuzu sandıysa artık, ikinci potu kırmak üzere yanımıza ulaştı.
"Söyledin mi gerçekleri?"
Böğüren sesi kulaklarımı tırmalarken ikinci lakabını içimden taktım. Goril! Başka ne olacak?
"Hangi gerçeği?"
Al sana ikinci sorgu! Bitmek bilmeyen potlar ortamdaki kaosu alevlendirirken gözlerimi devirip yandan bizi gözetleyen teyzeye baktım.
Haksız değildi. Alışverişe gelmişti sıkıcı hayatında defalarca yaptığı aynı şeyi yapmak için, bizim gibi üçlüyü nerede görecekti? Ayı oynuyormuş gibi izliyordu hâliyle.
"Tamam, her şeyi anlatacağım ama önce eve gidelim."
Sesimde ufak bir yalvarış vardı. Ve sinir küpü olan Arat hafifçe başını sallayıp çıkışa yöneldi.
Aklımda Hakkı'yı tenhada kıstırma planı kurarken, kasadan aldıklarımızı geçiren kasiyer kız bana göz kırptı.
Gerçekte kız, görüntü olarak ise erkek olan bedenim bir erkeğin bu durumda neler hissettiğini az buçuk da olsa anlamıştı.
Bunu düşünmeyi bırakıp eve gidince yapacağım açıklama için tutuşmuştum.
Araba hafif nemli yolda kayarak ilerlerken aracı hızlandıran Hakkı'nın vitesi değiştiren elini çimdikledim.
Başka zaman ışık üstüne ışık bekleyen Shrek bugün ne hikmetse hızlı sürmeye başlamıştı. Ya da ben eve gitmek istemediğim için bunu kendim uyduruyordum.
Elinin acısıyla bağırmak isteyen Shrek'e ikinci uyarımı gözümle yaptım. Vitesi dörtten üçe düşürüp hafifçe yavaşladı.
İşin sonundan kaçış olmasa da en azından zaman kazanmakta fayda vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA KORUMASI
ChickLitRingin bir tarafında ünlü iş adamı karanlıkların kralı Arat, Diğer tarafında intikam almak için erkek kılığına girmek zorunda kalmış ve erkek kılığında mafyanın yakın koruması olmuş Deniz, Peki ikisi ringde karşı karşıya gelirse... Bir de bu ikiliye...