4.BÖLÜM

239K 10.9K 1.9K
                                    

Ertesi gün...

Arabanın içinde mafyamızı evinin önünde beklemedeydik. Ortada mevzu yokken patavatsız Şrek konuştu.

"Ne oldu dün akşam gelişmiş vücudunla taşındın mı Arat abiyi."

Çarpıkça gülerek konuşan adama yandan bir bakış attım. Ne diyecektim evet başarıyla taşıdım hatta teşekkürler öpücüğü bile aldım mı?

Öpücük kelimesini içimden geçirmemle bir anda dün geceki görüntüler aklıma düştü. Vücuduma basan sıcaklıkla birlikte arabanın yan kolundaki otomatik cam açma düğmesine basıp camı açtım.

Siyah cam yavaşça inerken evin kapısından çıkan Arat'la göz göze gelmem aynı saniyeler içinde gerçekleşti. Kendi kendime halden hale girerken hakkı görevini yapmak için inip kapısını açtı.

Arabaya yerleşip yola çıkmamızla rahatça bir nefes aldım. En azından arka koltukta oturuyordu. Düşüncelerimle savaş yaparken arkadan gelen sert sesle kafamın içindeki makine mola verdi.

"Sana diyorum çocuk."

"Be-be-ben duymadım."

"Nerede kalıyorsun."

Neden soruyordu şimdi bunu tedirginlik içimi okşayıp geçerken kekelemeye özen göstererek konuştum.

"Pansiyonda."

"İyi o zaman benim evime taşın bugün."

Şaşkınca gözlerim fal taşı gibi açılırken hızlıca arkama dönüp yerlerinden fırlamaya hazır gözlerimi kahvelerine diktim.

Dün geceyi unutmaya çalışırken herif gelmiş evime taşın diyordu. Ne sanıyordu bu beni iki gün olmuş gel evime taşın diyor.

Ben kız triplerine girerken birden kahkaha atmaya başladı.

"Şaşkın ördek gibi bakma çocuk. En alt katta Hakkı kalıyor onunla birlikte kalırsın."

Ben daha bir şoktan çıkamamışken ikincisini üstüne ekleyen adama bakmaya devam ettim.

"Gerek yok ben rahatım yerimde."

İtiraz edip önüme döndüm. Hakkı memnun olmuş ifadesiyle gülümsedi. Biz kızlar birbirimizi çekemeyiz bu kesin de bu adamın beni çekememesini hala anlayamıyordum.

"Benim peşimde olacağını söylemiştim. Görevin bu senin ayrıca benimde emrim bu. Akşam eşyalarını topla gel yerleş."

Sertleşen sesi yükselmişti bir anda.

Tekrar itiraz etmek için kendimi hazırladım fakat aklıma gelen düşünce beni yolumdan çevirdi.

Adama yakın olacaktım bu iyi bir fırsattı ayrıca evine tam anlamıyla girmiş olacaktım. En özeline kadar girmek işime yarayabilirdi.

Hakkıyla birlikte kalmak ise ayrı bir problemdi. Kızım sonuçta nasıl yabancı bir adamla uyuyabilirdim.

Gerçi benden başka bu gerçeği bilen de yoktu. Bu konuyu daha sonra düşünmeye karar vererek konuyu kapattım.

************************************

"İri taneli bezelye."

Karşımda oturmuş sıkıntıdan bulmaca çözen Şrek de haklıydı. Akşama kadar burada bir adamın kıçını bekle insan sıkılıyor açıkçası.

Yetimhanede sıkılınca çözdüğüm bulmacalardan kaptığım bilgiye güvenerek cevap verdim.

"Araka Şrek."

"Aha bak bu yanlış arakadan sonrası sığmadı."

Ben kahkahayı basarken shrek şaşkınca bakmaya başladı.

MAFYA KORUMASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin