6. BÖLÜM

227K 11.4K 1.8K
                                    


Hava kararmaya başlarken yine odasına tıkılıp kalan Arat'ı beklemekle geçecek sandığım gün hakkındaki tahminim boşa çıkmıştı.

Öğle yemeği ve birkaç görüşme için şirkete giriş çıkış yapmıştı. Ben ise kuyruk acısıyla peşinde dolanıp durmuştum.

Beni yanına çağırıp sorguya çekecek diye bir yandan bekliyor bir yandan korkuyordum.

Boş midem bulanmaya başlarken bugün hiç bir şey yemediğim aklıma geldi. Bütün gün oradan oraya koşturmaktan vaktim olmamıştı.

Ayrıca malum günlerde olduğum için bir yandan da karın ağrım artmaya başlamıştı.

Tuvalete gitmem gerektiğini anlayınca yan tarafımda duran Hakkı'ya doğru dönüp baktım.

İri bedenini benim ona baktığımı görünce bana doğru çevirdi. Bir şey demesine fırsat vermeden hızlıca konuştum.

"Tuvalete gidiyorum?"

Arkamdan alayla gülerken konuştu.

"Gireceğin yere iyi bak da karıştırma, bu sefer kurtarmam ham yapar kızlar seni."

İmasıyla birlikte aklıma geldi o anlar. Beni bulamayınca telefondan aramıştı.

Sesi, bağırarak ve sorgularca çıkıyordu. Bende çekinerek de olsa kızlar tuvaletinde kaldığımı söylemiştim.

Bir kaç dakika sonra tuvaletin içinde sesi yankılanmıştı.

"Herkes dışarı."

Bağırarak söylediği kelimelerle bir anda tuvalet boşalmıştı.

Bu saniyelerden sonra dışarı çıktığımda ortada yoktu. Bu kadardı işte iyilik yapıp denize atmıştı.

Çok zor durumdaydım ve bana ilk defa hayatımda biri kendim halletmeme gerek kalmadan yardım etmişti. Normalde olsa kendim mücadele verip sonucuna da kendim katlanırdım.

İmdadıma yetişmişti ve bir teşekkür bile beklemeden gitmişti. Minnettar oldum ona yaptığı ne kadar ufacık bir şey olsa bile benim için çok büyük önem taşıyordu.

Kimsesiz hayatımda yapılan ilk iyilikti. Bu yüzden o ne yaparsa yapsın ona karşı iyi olmaya karar verdim.

Dalga geçiyordu o olay üstünden, buna sinir olmam gerekirken içimden sinirlenmek gelmedi.

"Merak etme shrek ben onlardan önce ham yaparım." dişlerimle ısırık atar gibi hareket yapıp göz kırptım.

Öyle hanım hanımcık yetişmemiştim zaten. Ağzım biraz da olsa bozuktu ne yapalım tek başına büyümek kolay değildi.

İnce ve narin olamıyordun. Olmak istesen de hayat fırsat vermiyordu. Sanırım bu yüzden kolayca erkek rolü yapabiliyordum.

Kahkahalarla gülen Hakkı'yı arkamda bırakarak şirketin lüks tuvaletine doğru yol aldım. Bu sefer erkek yazısına dikkat ederek tuvalete giriş yaptım.

Girmemle ayakta pisuvara işeyen adamla göz göze gelmem bir oldu.

Kız gibi çığlık atıp kaçmamak için kendimi zor tutarken kabinlerden birinin içine girdim hemen.

Karın ağrımın sebebi belli olurken kız olmanın zorlukları diye içimden geçirmeden edemedim. Tuvaletten dikkatlice etrafı kontrol ederek çıktım.

Az önceki adam yoktu derin bir nefes alıp hızlıca tuvaletten çıktım. Geri dönüp yerimde durdum. Hakkı göz ucuyla bana baktı.

"Arat abi seni bekliyor."

MAFYA KORUMASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin