37.BÖLÜM

128K 6K 290
                                    

Geldiğimiz otelde yatağa yayılmış, keyfime bakıyordum. Hakkı beni bıraktıktan sonra gitmişti. Nereye, diye sormamıştım bile.

Yataktan sıkılmış hâlde doğrulup üstümdeki gelinliğe baktım. Artık çıkarmam gerektiği beynimde netleşirken bizimle birlikte gelen bavulu açtım hemen.

Benim tarzımı en iyi bilen Deniz'di ve kesin o hazırlamıştı bavulu. Düşünceli arkadaşım benim.

Bir tişört ve bir kot pantolon alıp banyoya geçtim.

Üstümü hızlıca değiştirip yüzümdeki makyajı sildim. Hayatımda ilk defa yaptığım makyaj bana yabancıydı.

Sevmiyordum böyle şeyleri, zaten hiçbir zaman şıkır şıkır bir kız olmamıştım.

İşlerim bitince banyodan çıkıp odaya geçtim. Oflayıp puflayıp odanın içinde iki tur daha atınca sıkıntıdan patlamama ramak kaldığını anladım.

Odadan çıkmak için kapının önüne gidip durdum. Acaba çıksam Hakkı kızar mı, diye düşünürken aniden açılan kapıyı tam başımın üstüne yedim ve beynimi kapının önüne bıraktım.

Geri savrulurken beni tutan Hakkı şaşkınlıkla yüzüme baktı. Ben hem şaşırmış hem de şok olmuştum. Başımdaki ağrı yavaş yavaş artarken elimden tutup beni yatağa oturttu.

Mini bardan aldığı soğuk suyu başımın üstüne bastırmak için hamle yaptı. Elinden kaptığım suyu başıma bastırırken bir yandan da hayıflandım:

"Kırdın kafamı! Of ya!"

"Allah'ın sopası yok."

Kendi dediğine kendi gülerken ben inadına gülmedim.

Gıcıktı işte, yediği yumruğu ima ediyordu.

"Neredeydin kaç saattir?"

"Sevgili karım beni merak mı etmiş? Aman da aman!"

Dalga geçiyor aklınca, klasik Hakkı işte. Ne bekliyorsun ki Biricik?

"Acıktım ben."

Öküz! Katıksız hem de! Ya ben ne soruyorum, o ne diyor? Kafam ağrıyor zaten, düşünmüyorum ulan artık!..

Bir şey demeden elimdeki suyu bırakıp kapıya yürüdüm.

Hâlâ damatlıkla olan sayın kocam beni izliyordu.

Ne rahatsız edici bir durumdur birinin seni izlemesi.

"Kapıda bekliyorum, üstünü değiştir gel."

Kapının önünde milyonuncu turumu tamamlarken odadan süslenmesini bitirip çıkamayan adama bininci küfrümü de etmiştim.

Ulan başka çiftlerde erkek kızı bekler, bizde kız bekliyor. Tamam, kabul, biz anormal bir çiftiz. Yuh Biricik! Siz, yani biz, çift miyiz?

Kapıdan... Evet, evet kesin kapıdan yediğim darbeden oldu böyle, yoksa benim beynim böyle şeylere karşı. O hep tek kalmaya programlı.

Kapıdır o kapı...

Kapıyla bakışmamı bölen çift denilen şeyin yarısıydı.

Oha ya, biraz daha kaslarını belli eden bir şey giyeydin! Giydiği düz bir tişört ama adam taşıyor. Katil edecek bu adam beni. Ya rabbim sabır...

Gözlerimi ondan çekip asansöre yöneldim. Asansördeki kısa yolculuğumuzdan sonra otelin içinde bulunan restorana girdik.

Menüden siparişlerimizi verirken bile aynı şeyleri tercih etmemiz tesadüftü.

MAFYA KORUMASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin