Dün geceden sonra gözüne bir gram uyku girmeyen adam karşısındaki aydınlanmaya başlayan gökyüzüne bakıyordu. Bin kez baştan alıp tekrar tekrar düşünmüştü.
Nasıl kendine hakim olamadığını anlamaya çalışıyor fakat en sonunda çıldırma noktasına gelip bütün düşüncelerini kovalıyordu aklından...
Odasındaki banyoya girip kısa bir duş aldı. Giyinme odasına geçip her zamanki gibi şık kıyafetlerini kombinledi. Aynada memnun bir ifadeyle kendisine bakıp tebessüm etti.
"Hiç bir şey olmamış gibi davranmak en iyisi." fısıltıyla dudaklarından dökülen kelimelere onay vererek kapıya yönelip odadan çıkış yaptı.
Merdivenlerden inip gazetesi ve kahvesinin hazır bulunduğu masanın başucuna oturdu. Kahvesinden bir yudum alıp gazetesinin ekonomi sayfasını açtı.
"Başka bir isteğiniz var mıydı Arat Bey."
Karşısında konuşan kadına dikti Arat gözlerini hiçbir şey hissetmiyordu işte yine dün gece aklına gelince kafasını iki yana sallayıp konuştu.
"Hayır çekilebilirsin."
Merdivenlerden inen kadının arkasından boş duygularla bakarken birden vücuduna gelen ürperme hissi ile kalbi hızla atmaya başladı.
Merdivenlerden Hakkı ile güle oynaya çıkan Deniz kendinde buzdolabı etkisi yaratmıştı adeta.
Onlardan hemen gözlerini ayırıp gazetesine bakmaya başladı.
Birden sinirlenen bedenine lanet okudu. Kıskanıyor muydu bu çocuğu cidden.
Bir kez daha onlara bakışlarını çevirince dış kapıya yöneldiklerini gördü.
"Hakkı."
Sesi aniden, sert ve fazla çıkmıştı. Diline hakim olamamıştı bu önemli değildi. Fakat vücuduna hakim olamaması onu bir toy olma yolunda emin adımlarla yürütüyordu.
"Efendim abi."
Yıllardır yanında olan bu adama sinirlenmekle vefasızlık yapmış gibi hissediyordu. Bir yandan da onunla samimi olması onu çileden çıkartıyordu. Nereden bakarsa baksın iki ucuda boklu değnekti.
"Oturun kahvaltı yapalım."
İlk defa böyle bir şey yapıyordu. Dediği kelimeye kendi bile şaşırmıştı açıkçası. Hakkı itiraz etmeden yerini alıp Deniz'i de çekiştirirken onları izlemeye devam etti.
Arat gazetesine dönmüş gibi yaparken Hakkı bulduğu ne varsa ağzına tıkıyordu. Adam boşuna iri yarı olmamıştı sonuçta değil mi?
Masaya zorla oturan Deniz, Arat'ı görünce aklına gelen dün geceki görüntülerle yüzü kızarmış vaziyette önündeki boş tabağa bakıyordu.
Tabakla ilişki haline geçen gözlerini Hakkı'nın sesi böldü.
"Yesene oğlum."
Çok konuşan kıtlıktan çıkmış Şrek, Deniz'in sabrını zorlarken Arat'ın dikkatini çekmemek için masadaki peynire çatalını batırıp hırsla ağzına attı.
Bu sırada gazetenin arkasından kaçamak bakışlar atan Arat ne yaptığını fark edip tekrar gazetesine döndü.
Kendine hakim olamayan Arat tekrar gözlerini çocuğa çevirdi.
Deniz, ağzındaki peyniri çevirmeye çalışırken Arat'la göz göze geldi. Ani aldığı nefesle birlikte genzine kaçan peynir sayesinde öksürük krizine girdi.
Masanın kenarındaki su bardağını Deniz'e vermek için uzanan Arat kendinden önce davranan Hakkı yüzünden yeni çıktığı kıskançlık krizine tekrardan girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA KORUMASI
ChickLitRingin bir tarafında ünlü iş adamı karanlıkların kralı Arat, Diğer tarafında intikam almak için erkek kılığına girmek zorunda kalmış ve erkek kılığında mafyanın yakın koruması olmuş Deniz, Peki ikisi ringde karşı karşıya gelirse... Bir de bu ikiliye...