10.BÖLÜM

203K 10.2K 991
                                    

Geri sayımı bitiren adam geniş omuzlarıyla kapıya yüklendi.

Kapıya çarpan omuzunun ağrısına aldırmadan bir kere daha yaptı aynı işlemi üçüncü seferinde kırılan kapıyla içeriye yuvarlandı adeta.

Karşısında duran boş jakuzi ve yerdeki ıslak kıyafetlere göz gezdirdi.

"Çocuk."

Boş banyoda yankı yapan sesine karşılık gelmemesiyle afallarken başına inen darbe sersemledi.

Yerinde sarhoş misali sallanırken yan tarafında bulunan bulanık görüntüyle birlikte bilincini kaybetti.

Genç kız son anda söktüğü fıskiye başlığını eline kaptığı gibi arkası dönük olan adamın kafasına indirdi.

Adam tek hamleyle yere serilirken genç kız elindeki aletle bir bakışma yaşadı.

Oldukça ağır olan başlığın kaliteli olması onun işine yaramıştı. Tek hamlede nakavt.

Boylu boyunca yerde yatan adam kendine gelmeden hızlıca odaya geçip bavulundan çıkardığı erkek kıyafetlerini üstüne geçirdi.

Geri dönüp adamı yerden kaldırmak için bir iki deneme yaptı.

Kas yığını olduğu için yerden kalkmayan adamın bedeni tekrar tekrar boş çuval gibi yığılıp duruyordu.

Nefes alıp almadığını kontrol etmek için yüzüne eğildiği sırada gözlerini açan adamla yüz yüze geldi.

Şaşkınca birbirlerine bakan yüzlerini uzaklaştırmak adına üstünden aniden doğruldu genç kız.

Adam yerden destek alıp ani hareketle kalkmaya çalışınca tekrar sersemledi.

Koluna yapışan elleri itip banyodan çıktı.

Mini buzdolabından aldığı soğuk içeceği kafasının arka kısmına bastırarak boydan camın önündeki karşılıklı koltuklardan birine oturdu.

"Geç otur."

Banyonun kapısında sinmiş onu izleyen çocuk dediğini yaptı.

Dün geceden beri düşünüyordu adam onu işe neden aldığını olayların bu noktaya nasıl geldiğini.

Hayat doluydu bu çocuk, biraz olsun hayat enerjisinden ona da verir mutlu olurlar sanıyordu.

Ama düşündüğünün tam tersi olmuştu. Kendi karanlığına onu da çekmişti işte.

Dün gece de bunun kanıtıydı. Zayıf noktasından vurup kırmıştı yine.

Kalbine giren ağırlıkla konuştu adam.

"İşlerim uzadı. Bir hafta daha buradayım. Sen geri dön."

Söyledikleri emir niteliğindeydi. Gözlerinin içine bakan genç kız ellerini yumruk yapıp avucunda tırnak izleri oluşana kadar yumruklarını sıktı.

Neden öfkeleniyordu ki burada durup onun aşağılamalarını dinlemeyecekti.

Şu an mutlu olması gerekirken neydi bu hissettiği. Yanında istemeyişi mi kırmıştı.

Bir kere daha ceza verir diye düşünmüştü. Ama adam umursamayıp başından atmıştı işte.

Ne bekliyordu ki bir hafta boyunca benimle sende kal demesini mi?

Arkasına bakmadan kapıyı açıp çıkan kızın arkasından bakan adam kendine lanetler okudu.

Yalan söylemişti. Bir hafta ondan uzak kalıp kendine asıl cezayı verecekti.

MAFYA KORUMASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin